Bölüm 241: Hayalet Maskeli Adamın Yeniden Ortaya Çıkışı

84 17 0
                                    

Elbette Xiao Klanının yanı sıra Duan Ling Tian da İmparatorluk Sarayına girdi ve İmparator'dan bu malzemeleri toplamasına yardım etmesini istedi.

Bunun yanı sıra Divine Might Marquis Malikanesine ve Duan Klanına da gitti.

Duan Klanı şu anda Duan Ling Tian'ı umutları olarak görüyordu….

Duan Klanı üst düzey yetkilileri, Duan Ling Tian'ın Kızıl Gökyüzü Krallığından ayrılacağını ve Azure Orman İmparatorluk Krallığının beş büyük tarikatından birine girmek için Azure Orman İmparatorluk Krallığına gideceğini duyduklarında, Duan Ling Tian'ın isteklerini hiçbir şey yapmadan kabul ettiler. durum.

"Evlat, Duan Klanımız, başkalarından toplamasını istediğin malzemelerin parasını da ödeyecek!" Duan Klanının Büyük Kıdemlisi Duan Zhen bunu rahatlıkla söyledi.

“O halde önce Büyük Yaşlı'ya teşekkür edeceğim.” Duan Ling Tian güldü ve reddetmedi çünkü o ve Duan Klanı ihtiyaç duydukları şeyleri alıyorlardı.

Duan Klanının istediği şey Hiçlik İlerletme Hapıydı.

Azure Ormanı İmparatorluk Krallığındaki mezheplerden birinden bir tane alamamış olsa bile, kendi yetişimi Başlangıç ​​Ruh Aşamasının yedinci seviyesine adım attığında ve beşinci derece simyacı olduğunda, kendisi bir tane geliştirebilecektir. .

Duan Ling Tian, ​​Duan Klanından ayrıldıktan sonra Su Klanına gitti.

Su Klanının Patriği Su Bo Ya, Duan Ling Tian'ı şahsen selamladı. "Komutan Duan!"

Duan Ling Tian doğrudan konuya girdi. "Patrik Su, bugün buraya geldim çünkü sizden bazı malzemeleri toplamama yardım etmenizi rica ediyorum... Bir ay içinde onları almaya geleceğim ve o zaman Patrik Su bir fiyat verebilir."

"Doğal olarak bu bir sorun değil." Su Bo Ya başını salladı ve üzerinde Duan Ling Tian'dan yazılı bir yığın materyal bulunan kağıt parçasını aldı.

Bakışları son derece karmaşıktı.

Geçmişte Su Klanının tüm büyükleriyle Duan Ling Tian'la nasıl baş edileceğini tartışıyordu.

Ancak göz açıp kapayıncaya kadar Duan Ling Tian durumu aniden tersine çevirdi ve artık Su Klanı bile onu gücendirmeye cesaret edemiyordu.

Dahası, Duan Ling Tian'ın kesinlikle Su Klanının Büyük Kıdemlisi Su Nan'ın ortadan kaybolmasına karıştığından şüpheleniyordu... Ama herhangi bir kanıtı olmadığı gerçeğinden bahsetmiyorum bile, kanıtı olsa bile yine de yapmazdı. Duan Ling Tian'la bela aramaya cesaret edemiyorum.

Bir dereceye kadar Duan Ling Tian zaten İmparatorluk Ailesi'ne ve İlahi Kudret Marquis Malikanesi'ne bağlıydı, bu yüzden Su Klanı'nın eşleşebileceği bir şeyden çok uzaktı!

“Teşekkür ederim Patrik Su. Veda." Duan Ling Tian veda etti ve doğrudan seyirci salonundan çıktı.

Tam o anda Duan Ling Tian'ın kalbinde bir uyanıklık yükseldi ve vücudu hareket etti. Bir figürün parıldadığını fark etti ve figürün elindeki gümüş, sekizinci derece ruh silahının üzerinde, mürekkep gibi simsiyah bir parlaklık titriyordu, belli ki zehirli zehirle lekelenmişti.

"Duan Ling Tian, ​​ölmeni istiyorum!" Kişi bir kez daha Duan Ling Tian'a doğru koştu; ancak kişinin dokuzuncu seviye Vücut Temperleme gelişimi Duan Ling Tian'ın gözünde hiçbir şey değildi, bu yüzden Duan Ling Tian tarafından doğrudan tekmelendi.

"Su Tong, uygulamanı kaybettikten sonra bile bu kadar gaddar olabileceğini hiç düşünmemiştim." Duan Ling Tian'ın yüzü asıldı çünkü ona gizlice saldıran kişi tam olarak Su Tong'du.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin