Dubhe Zirvesi'ne çıktıktan sonra Duan Ling Tian, Megrez Zirvesine giden zincirli köprünün bulunduğu taş platforma doğru yürümeden önce Shi Lan ve Hu Li'ye veda etti.
Duan Ling Tian'ın bu zincirli köprü üzerinde yürüdüğü ilk sefer olmasa da, kalbindeki şokun yükselmesine engel olamadı....
Zincir köprünün üzerinde durup Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı yakınındaki dağlara bakarken, görüş alanındaki tüm dağların küçük olduğunu hissetti.
Duan Ling Tian, zincir köprüyü geçtikten sonra Megrez Zirvesi'ne adım attı.
"Hmm?" Duan Ling Tian, Megrez Zirvesi'nin taş platformuna yeni adım atmıştı ki, uzaktan kendisine doğru inen şiddetli bir bakışı fark etti.
Duan Ling Tian bakmak için başını kaldırdı.
Bir figür yavaşça ona doğru yürüyordu.
Bu, kaşları arasında kibir ve çok kibirli bir görünüm karışımı olan orta yaşlı bir adamdı.
"Bu o!" Duan Ling Tian kaşlarını çattı. Bu orta yaşlı adam hakkında bir izlenime sahipti.
Dün bu kişiyle tam da bu yerde kısa bir süre tanıştı.
O sırada bu kişi Megrez Zirvesi'nin dış saha büyüğü Zhao Lin'le birlikteydi.
Bu orta yaşlı adam aynı zamanda Megrez zirvesinin dış saha büyüğü gibi görünüyor. Adı Zhao Lin değil miydi?
Çok geçmeden Duan Ling Tian, bu Zhao Lin'in doğrudan onun önünde durduğunu fark etti.
Aslında Zhao Lin'in bakışlarının derinliklerinde belli belirsiz karışan yanan, akan bir ışığın izleri olduğunu fark etti ve bu yanan, akan ışıkların içinde bir açgözlülük izi ortaya çıktı….
Duan Ling Tian'ın kalbi sarsıldı.
Bu Zhao Lin'in bir şeyler planladığı belliydi!
Her ne kadar Zhao Lin'in amacının ne olduğunu şimdi bilmese de bilinçaltında hâlâ tetikteydi.
“Duan Ling Tian mı?” Zhao Lin, Duan Ling Tian'ın önünde dururken kibirli bakışları ona indi ve sesinde sanki yüksek konumdaki biri düşük konumdaki biriyle konuşuyormuş gibi küçümseyici bir ton vardı.
Zhao Lin'in ses tonunun Duan Ling Tian'ı son derece rahatsız ettiğini söylemeye gerek yok.
Duan Ling Tian sakin bir şekilde Zhao Lin ile göz göze geldi ve kayıtsız bir şekilde sordu, "Kıdemli Zhao Lin, beni aradığınız bir şey mi var?"
"Hmm?" Zhao Lin, Duan Ling Tian'ın mevcut tavrını fark etti ve kaşlarını çattı.
Bir dış saha öğrencisi gerçekten onunla konuşmak için bu kadar sıradan bir ses tonu mu kullanmıştı?
Ancak amacını düşündüğünde Zhao Lin, kalbindeki hoşnutsuzluğu bastırdı ve Duan Ling Tian'a, "Beni takip et!" dedi.
Konuşmasını bitirdikten sonra Zhao Lin, Megrez Zirvesi'ndeki uzak bir bölgeye doğru yürümek için döndü.
Zhao Lin'in sözleri daha çok Duan Ling Tian'a emir vermek gibiydi.
Duan Ling Tian sakin bir şekilde Zhao Lin'in uzaklaştığını gördü ama takip etmedi çünkü kalbinde şüphe belirmişti. “Bu Zhao Lin, dün onunla tanıştığımda bana sadece baktı, sonra beni dikkate alınmayan biri olarak gördü…. Bugün neden birdenbire benimle bu kadar ilgilenmeye başladı? O olmazdı...”
Cildinin yeşim kadar pürüzsüz ve bir kadınınkinden daha narin olduğunu hatırlayan Duan Ling Tian, kalbinde bir tiksinti patlaması hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...