"Beşinci Prens mi?" İmparatorun nefesi Duan Ling Tian'ın söylediklerini duyunca hızlandı. Ancak uzun bir süre sonra derin bir nefes aldı ve gözlerinde bir hüzün izi parladı.
Duan Ling Tian İmparatora bakıyordu ve İmparatorun kalbindeki öfkeyi açıkça hissedebiliyordu….
İmparatorun mevcut duygularını anlayabiliyordu.
“Komutan Duan!” İmparator, iliklerine kadar ürperten bir soğukluğu ortaya çıkaran buz gibi soğuk bir sesle konuştu.
"Majesteleri." Duan Ling Tian yanıtladı.
“İşlemeli Üniformalı Muhafızı emrinize alın ve o vefasız oğlunu hemen buraya getirin…. Başbakan'ı ve İlahi Kudretli Marki'yi derhal saraya girmeleri için çağıracağım. Diğerlerine bir uyarı olsun diye o vefasız oğlumun bu taht odasında idam edilmesini istiyorum!” İmparatorun sesi cehennemin derinliklerinden geliyormuş gibiydi ve kıyaslanamayacak kadar kasvetliydi.
Tamamen öfkelenmişti!
Duan Ling Tian soğuk havayı soludu. İmparatorların kalpsiz olduğu söylenirdi ve bugün bunu tamamen yaşamış sayılabilirdi.
Ancak Beşinci Prens'in yaptıklarını düşündüğünde Duan Ling Tian bir anlayışa vardı.
Beşinci Prens'in suçlayabileceği tek kişi kendisiydi!
"Evet." Duan Ling Tian emirleri aldı ve Xiong Quan ile birlikte İmparatorluk Sarayı'ndan ayrıldı, ardından doğrudan Beşinci Prens'in malikanesine gitmek için 12 İşlemeli Üniforma Muhafızını komutası altında topladı.
Beşinci Prens'in malikanesinin ana kapısındaki muhafızlar, Duan Ling Tian'ın astlarıyla birlikte geldiğini gördüklerinde hepsinin yüzleri solgunlaştı.
“Komutan Duan!” İşlemeli Üniforma Muhafızlarının Valador Cüppelerini tanıdılar ve Duan Ling Tian'ın önünde saygıyla eğildiler, onun yolunu kapatmaya cesaret edemediler.
Duan Ling Tian bu muhafızlara aldırış etmedi ve Xiong Quan ile 12 İşlemeli Üniformalı Muhafızı atlarını doğrudan Beşinci Prens'in malikanesine dörtnala götürmeleri için getirdi.
“Duan Ling Tian, haddini bilmezlik yapıyorsun!” Çok geçmeden Beşinci Prens dışarı çıktı ve beyaz kaşlı yaşlı adam da onu takip etti.
"Küstah mı?" Duan Ling Tian'ın bakışları Beşinci Prens'e bakarken odaklandı ve kayıtsızca şöyle dedi: "Beşinci Prens, bu sefer Majestelerinin seni saraya 'davet etme' emrini yerine getiriyorum! Bu yüzden Beşinci Prens'in işbirliği yapabileceğini umuyorum."
“Hımm! Eğer İmparatorluk Babam beni çağırmak isteseydi neden buraya gelmene ihtiyacı olsun ki? Duan Ling Tian, tam olarak ne yapmak istiyorsun?” Beşinci Prens'in yüzü asıldı çünkü Duan Ling Tian'ın söylediklerine inanmadığı belliydi.
"Beşinci Prens, eğer işbirliği yapmazsanız, o zaman güç kullandığım için beni suçlamayın... Beyler, Beşinci Prensi davet edin!" Duan Ling Tian konuşmayı bitirdiğinde, patlayan gök gürültüsüne benzeyen bir sesle aniden emir verdi.
Anında, Duan Ling Tian'ın arkasındaki Xiong Quan'ın yanı sıra, Yaşlı Hong, Yaşlı Qin ve 10 İşlemeli Üniformalı Muhafız, Beşinci Prensi yakalamak isteyerek ileri doğru ilerledi.
"Küstah!" Beşinci Prens'in arkasındaki beyaz kaşlı yaşlı adamın yüzü, patlayıcı bir şekilde bağırıp Beşinci Prens'i arkasından korurken asıldı.
"Eğer biri engel olursa onu öldürün!" Duan Ling Tian soğuk ve kayıtsız bir sesle sipariş vermeye devam etti.
Anında 10 İşlemeli Üniformalı Muhafız saldırdı ve İşlemeli Yaylı Kılıçları sanki yaşlı adamı ısıran zehirli yılanlara dönüşüyormuşçasına delici soğuk ışıklarla ıslık çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...