Bölüm 263: 10.000 Yıllık Sarkıt Sütü

44 9 0
                                    

Duan Ling Tian, ​​eğimli ağacın sıkıştığı uçurumun iki ila üç metrelik kısmında nem izlerinin yayıldığını fark etti. Burası uçurumun diğer kısımlarından tamamen farklıydı.

Üstelik uçurumun bu kısmı diğer kısımlarına göre biraz daha koyu bir renge sahipti.

Eğer dikkatli bir şekilde gözlemlenmezse, fark edilmeyecektir.

"Tıslama tıslama~" İki küçük pitonun sesi uçurumun arkasından duyuldu ve iki küçük delikten geçerek yankılandı, görünüşe göre Duan Ling Tian'ı hızla içeri girmeye teşvik ediyordu.

“Siz iki küçük piton sizden bir şeyler öğrenmemi ve zorla içeri girmemi istemezsiniz, değil mi?” Duan Ling Tian'ın ağzının kenarları acı bir gülümsemeyle kıvrıldı. Eğik ağacın altındaki dipsiz uçuruma bakmak için aşağıya baktı ve kalbinde bir soğukluk hissi oluştu.

Bang!

Tam bu sırada büyük bir ses yankılandı. Bu, uçurumun iç kısmından gelen bir kapı çarpma sesiydi ve bu ses derin ve güçlüydü.

Duan Ling Tian, ​​bu aktivitenin kesinlikle o iki küçük arkadaştan kaynaklandığını biliyordu.

Tam iki küçük dostun ne yapmak istediğini merak ederken, önündeki uçurumun çatladığını ve çatlak üstüne çatlak yayıldığını fark etti... Bu çatlaklar göz açıp kapayıncaya kadar bir örümcek ağı gibi oldu. uçurumun yarısını kaplıyor.

"Olabilir mi…?" Duan Ling Tian'ın bakışları bu sahneyi görünce parlamadan duramadı ve aynı zamanda alçak sesle bağırdı. "Küçük Siyah, Küçük Beyaz, uzaklaş!"

"Tıs tıs~" Dillerini oynatan iki küçük arkadaşın sesleri gittikçe uzaklaşıyordu.

Duan Ling Tian derin bir nefes aldı ve sağ elini yumruk haline getirdi, ardından Köken Enerjisi yumruğuna yayıldı…. Üstünde, sanki gökyüzünde avlanıyormuş gibi, her an fırlamaya hazır 71 antik mamut silueti yoğunlaştı.

Aniden Duan Ling Tian hareket etti!

Sağ kolunu sanki bir yayın ipini geri çekiyormuş gibi aniden geri çekti, sonra bir anda yumruğu sanki bir gülleye dönüşmüş gibi dümdüz fırladı ve şiddetli bir şekilde önündeki uçuruma çarptı.

Bang!

Kulak delici bir patlama sesi yankılandı.

Üzerinde zaten sayısız çatlak bulunan uçurum, Duan Ling Tian'ın yumruk darbesiyle paramparça oldu. Taş parçaları ve taş parçacıkları uçup dipsiz uçuruma düştü. Yere çarpma sesleri duyulmuyordu.

"Hmm?" Duan Ling Tian'ın bakışları uçurumun arkasındaki sahneyi gördüğünde aniden parladı.

Ancak ayaklarının altından gelen sallanma Duan Ling Tian'ın yüzünün sertleşmesine ve kalp atışlarının hızlanmasına neden oldu. Şu anda, eğilmiş ağaçla birlikte dipsiz uçuruma düşeceğinden gerçekten endişeliydi….

Şans eseri, kritik anda sallanan eğilmiş ağaç eski haline döndü ve tutundu!

"Gerçekten dehşet verici….Neredeyse kalbim yerinden fırlayacaktı." Duan Ling Tian'ın ağzının kenarları acı bir gülümsemeyle kıvrıldı ve hafif bir korku vardı. Ancak bakışları bir kez daha parçalanmış uçurumun arkasındaki boşluğa döndüğünde, daha önceki büyük endişesini unutmuş gibiydi ve yüzü heyecanla doluydu.

Vızıldamak!

Duan Ling Tian ayaklarıyla güç uyguladı ve uçurumun arkasındaki boşluğa doğru hızla ilerlerken bir ruh yılanına dönüşmüş gibi görünüyordu.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin