Duan Ling Tian, bu Taş Maymun grubunun kendi akrabalarının intikamını aldığını fark edebildi.
Kara Bulut Python'un cesedi hızla o kadar küçük parçalara ayrıldı ki, hiçbir yerde sağlam bir parça bulunamadı.
“Canavar Çekirdeği!” Çok geçmeden Duan Ling Tian, Kara Bulut Python'un Canavar Çekirdeği'ni gördü.
İkinci Maymun Kral, Canavar Çekirdeği'ni ağzına tıkıp yutmadan önce doğrudan yakaladı ve onun bir çift koyu altın rengi gözü, bir vahşet duygusu ortaya çıkardı.
Dahası, o Taş Maymun grubu Kara Bulut Python'un cesedini parçaladıktan sonra kırmızı gözleri bir kez daha Duan Ling Tian'a baktı ve gözlerindeki öldürme niyetinin dağılacağına dair hiçbir belirti yoktu.
Duan Ling Tian acı bir şekilde güldü. Bu Taş Maymunlar doğrudan üzerime saldırıp beni parçalara ayırmaz, değil mi?
Vızıldamak! Vızıldamak! Vızıldamak! Vızıldamak! Vızıldamak!
…
Ve tam o anda, Zhang Qian ve Zhao Gang'ın az önce uzaklaştırdığı Taş Maymun grubu geri dönmüştü.
Büyük Maymun Kral'a baktılar ve ara sıra Duan Ling Tian'ı işaret ederek maymun pençelerini uzatarak küçük başlarını salladılar.
Duan Ling Tian onların jestlerini anlamasa da bu Taş Maymunların Zhang Qian ve Zhao Gang meselesini Büyük Maymun Kral'a bildirmeleri gerektiğini tahmin edebiliyordu.
Beklenildiği gibi.
"Kükreme kükreme~" Büyük Maymun Kral, Duan Ling Tian'a baktı ve kükremesi içinde öfke barındırıyordu, sanki Duan Ling Tian'ın ona yalan söylediğini söylüyor gibiydi.
“Maymun Kral, sinirlenme… O iki arkadaşımın da kötü bir niyeti yoktu. Denekleriniz onlara yetişemediği için bu onların güçlerinin iki arkadaşımdan daha düşük olduğu anlamına gelir. Eğer kötü niyetli olsaydık, mutlaka tebaanıza saldıracaklardı.” Duan Ling Tian bunu Büyük Maymun Kral'a söylerken jest yapmak için elini uzattı.
"Kükreme kükreme~" Duan Ling Tian, Büyük Maymun Kral'ın ruh halinin sakinleştiğini fark edip rahat bir nefes aldığında, İkinci Maymun Kral aniden dışarı atladı ve koyu altın gözleri, Duan Ling Tian'a bakarken buz gibi soğukluğu ortaya çıkardı.
Daha sonra Büyük Maymun Kral'a işaret etti. Büyük Maymun Kral başını salladı, ardından Duan Ling Tian'a olan bakışları biraz daha soğuklaştı.
"İyi değil!" Duan Ling Tian'ın kalbi hızla çarptı ve İkinci Maymun Kral'ın vücudundan doğrudan ona saldırmadan önce hayranlık uyandıran bir öldürme niyetinin yükseldiğini fark etti.
"Onu kurtarabilirim!" İkinci Maymun Kral ona saldırdığı anda Duan Ling Tian aceleyle kozunu bıraktı ve zehirli Taş Maymunu işaret etmek için elini uzattı.
"Kükreme!" Büyük Maymun Kral alçak bir sesle kükredi ve neredeyse göz açıp kapayıncaya kadar Duan Ling Tian'ın önünde durarak İkinci Maymun Kral'ın saldırısını engelledi.
Duan Ling Tian sırtındaki kıyafetlerin tamamen terden ıslandığını hissedebiliyordu. Şu anda ölüme o kadar yakındı ki!
"Kükreme kükremesi~" Büyük Maymun Kral Duan Ling Tian'a alçak bir sesle kükredi ve buz gibi altın gözleri bir sorgulama izini ortaya çıkardı.
“Bundan şüphe etmenize gerek yok, ben bir simyacıyım. Simyacı, anladın mı?” Duan Ling Tian, kazanı Uzaysal Yüzüğünden çıkardı ve Büyük Maymun Kral'ın önünde salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...