Bölüm 215: Zaferle Geri Dönüş

123 21 0
                                    

"Kızarmış ekmek!" Duan Ling Tian da atmosferden etkilendi ve şarabı tek seferde içerken gökyüzünü delip geçebilecek kahramanca bir ruhla ayağa kalktı.

Önceki yaşamında orduda doğmuştu, bu yüzden çok geçmeden orada bulunan 100.000 subayın arasına karışmış ve nihayet dinlenmeden önce gecenin ilerleyen saatlerine kadar içmişti.

Ertesi gün şafak vakti Güney Barbar Şehri'nden ayrıldılar ve Kızıl Gökyüzü Krallığı yönüne doğru yola çıktılar.

Bu kesinlikle Kızıl Ejder Ordusu'ydu!

Şu anda, Güney Barbar Şehri zaten ele geçirilmişti ve aşağıdaki konular sınır ordusunun halletmesi gereken konulardı.

Takviye birlikleri olarak görevleri zaten tamamlanmıştı, bu yüzden artık İmparatorluk Şehrine dönme zamanı gelmişti!

Kızıl Ejder Ordusu'nun 10.000'den fazla subaydan oluşan süvarileri, Crosscut Sıradağlarını geçmek ve Kızıl Gökyüzü Krallığı'nın Acımasız Gelişen Şehrine ulaşmak için yalnızca birkaç saat harcadı.

Amansız Gelişen Şehrin sakinleri şehrin dışında durup son derece heyecanlı ifadelerle uzaklara giden Kızıl Ejder Ordusu'na baktılar.

Dün gecenin ilerleyen saatlerinde Güney Barbar Şehri'nin yakalandığı haberini getiren bir grup sınır ordusu süvari birliği vardı, bu da Amansız Gelişen Şehir sakinlerinin çoğunun bütün gece uyuyamayacak kadar heyecanlanmasına neden oldu.

“Kızıl Ejder Ordusu bir kez daha yenilmez gücünü tamamen ortaya çıkardı!”

"Kızıl Ejder Ordusu'nun bu sefer sürpriz bir saldırıyı başarıyla başlatabilmesi gençlik stratejisti Duan Ling Tian sayesinde."

“Gerçekten inanılmaz… Sadece 18 yaşında bir genç, aslında 100.000 kişilik devasa bir orduyu yönetmeyi ve tek bir asker bile kaybetmeden Güney Barbar Şehri'ni ele geçirmeyi başardı.”

"Bugünden itibaren bu Duan Ling Tian kesinlikle Kızıl Gökyüzü Krallığı'nda ünlü olacak ve adı tarihe geçecek.

“Hımm! Az önce Başbakanın oğlu Gu Xiang'ı düşündüm. O, Duan Ling Tian ile karşılaştırılamayacak kadar yeteneksiz! O gün, komutası altında 110.000 kişilik dev bir ordu vardı ama Güney Barbar Şehri'ni geçememekle kalmadı, hatta 10.000'den fazla sınır subayının ölümüne yol açtı.”

“Gu Xuan mı? Benim gözümde Duan Ling Tian'ın kafasındaki bir saç teliyle bile karşılaştırılamaz. Başbakanın oğlu mu? Kızıl Gökyüzü Krallığımızın tüm yüzünü kaybetti!”

Amansız Gelişen Şehrin sakinleri "Duan Ling Tian" adını derinden hatırladılar ve Gu Xuan'ın adını da derinden hatırladılar.

Birincisi onlara saygı duymalarını sağlarken, ikincisi küçümsemelerini sağladı.

Kızıl Ejder Ordusu müthiş bir düzende geldi ve aynı zamanda müthiş bir düzende ayrıldı. Genel olarak, bu sefer takviye birlikleri olarak yaptıkları gezinin mükemmel bir şekilde başarıldığı düşünülebilir.

Bu 10.000 askerin önünde Duan Ling Tian ve Nie Fen atlarını yan yana dörtnala sürüyorlardı ve konuşmayı idareli kullanan yaşlı adam sanki bir gölgeymiş gibi ikisinin arkasından geliyordu.

"Geri dönüyoruz!"

"Bu sefer geri döndüğümüzde, İmparator'un bize ne gibi ödüller vereceğini merak ediyorum."

"Ödüllerimiz hemen hemen aynı olmalı... Merak ettiğim şey, Majesteleri İmparator'un Duan Ling Tian'a hangi ödülü vereceği."

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin