Bölüm 246: Köken Güçlendirme Hapı

59 12 0
                                    

"Yakında olmalı." Duan Ling Tian'ın kaşları kalktı, sanki bir şey fark etmiş gibi görünüyordu.

Bu arada, odanın penceresinden, insanların büyük adımlarla salona girip bir yer buldukları belli belirsiz görülebiliyordu.

Zaman geçtikçe... Giderek daha fazla insan geldi.

Çok geçmeden salon yoğun bir insan kalabalığıyla doldu.

"Salondaki koltukların her biri 1.000 gümüş.... Sadece giriş ücretlerinden bile bu Ma Clan Müzayede Evi, elleri yumuşayana kadar para alabiliyor." Duan Ling Tian şaşkınlıktan kendini alamadı.

Bir yerde çok sayıda insan olduğunda doğal olarak aşırı gürültülü hale gelirdi.

Duan Ling Tian çok geçmeden yaşlı bir adamın müzayede platformuna doğru yavaşça yürüdüğünü fark etti…. Açık artırmanın başlamak üzere olduğunu biliyordu.

“Millet, Ma Clan Müzayede Evimize hoş geldiniz. Herkese garanti ederim ki bugün hepiniz zamanınızın boşa gitmediğini hissedeceksiniz.” Beklendiği gibi, müzayede platformuna çıktıktan sonra yaşlı adam bir sürü değersiz saçmalık söyledi.

Bugün Ma Clan Müzayede Evi'nde açık artırmaya çıkarılacak eşyaların ne kadar muhteşem olduğunun reklamını yapmak ve övmekten başka bir şey yoktu.

Bu insanın kendi zilini çalmasından başka bir şey değildi.

“Tamam, herkesin isteyemeyeceğini görebiliyorum. İlk müzayede ürünü şu anda sunulacak!” Yaşlı adamın sesi aniden duyuldu.

Bir an salonda uyuklayan insanlar ürpererek uyandılar.

Genç bir kız müzayede platformuna doğru yürürken elinde kırmızı bir bezle örtülü bir tepsi tutuyordu.

Genç kız kırmızı bezi kaldırdığında tepsideki eşya herkesin gözü önünde belirdi, o bir ilaç şişesiydi.

Yaşlı adam hap şişesini aldı, bakışlarıyla salonu taradı ve ardından net bir sesle şöyle dedi: "Millet, bu hap şişesinin içinde 10 adet Köken Güçlendirme Hapı var!"

Origin Güçlendirme Hapı, Origin Core dövüş sanatçıları tarafından kullanılan tıbbi bir hap. Yetiştirme hızlarını artırabilir.

Ancak eczanelerde bile Köken Güçlendirici Haplar her yerde satılıyordu.

Bir an için pek çok insan ilgisiz kaldı.

Hatta küçümseyerek şöyle diyen insanlar bile vardı: "Ma Clan Müzayede Evi ne zaman bu seviyeye düştü? Aslında bu kadar yaygın bir ürünü açık arttırmayla satıyorum... Köken Güçlendirme Hapları eczanelerde tanesi 10.000 gümüşten satılıyor ve açıkça belirtilen fiyatlara satılıyor.”

"Kesinlikle, bu tür bir eşyayı açık artırmaya çıkarmaya gerek yok, değil mi?"

"Acele edin ve onu bir sonraki açık artırma öğesiyle değiştirin!"

Salondaki kalabalık bağırmaya başladı.

"Herkes lütfen sessiz olsun!" Böyle bir sahneyle karşılaştığında yaşlı adamın ifadesi değişmedi, hatta bunun olacağını uzun zamandan beri biliyormuş gibi görünüyordu.

Yaşlı adam elini kaldırdığında salon sessizleşti.

"Millet, hepiniz Ma Klanı Müzayede Evimizin sıradan bir Köken Güçlendirme Hapını açık artırmaya çıkaracağını mı düşünüyorsunuz?" Yaşlı adamın gözleri kısıldı, sonra hafifçe gülümsedi. “Sıradan simyacılar tarafından rafine edilen tıbbi hapların en fazla %60'ın biraz üzerinde bir saflığa sahip olduğunu herkes biliyor... Ve %65'lik bir saflığa sahip olabilmek son derece zordur. Ancak elimdeki hap şişesindeki Köken Güçlendirme Hapları %75'e ulaşmış bir saflığa sahip! %75, bu nasıl bir düşünce?!

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin