Bölüm 213: Maymun Kral Şarabı

107 21 0
                                    

Duan Ling Tian'in kafası karışmıştı, tamamen kafası karışmıştı!

Bu küçük kabakta hangi şarap vardı?

Duan Ling Tian küçük kabağın içine bakmak için başını eğdi. Küçük kabaktaki şarabın Maymun Şarabı gibi vermilyon kırmızısı olmadığını açıkça görebiliyordu. Bunun yerine kan gibi koyu kırmızıydı….

Anında Yeniden Doğuş Savaş İmparatoru'nun anıları Duan Ling Tian'ın zihninde parladı...

"Bu efsanelerin Maymun Kral Şarabı olabilir mi?" Duan Ling Tian'ın kalp atışı aniden hızlandı ve göğsü bir körük gibi yükselip alçaldı.

Maymun Kral Şarabı Hiçlik İlerletme Hapı ile aynı etkiye sahipti; Yarım Adım Hiçlik Aşaması Maymun Kralının bir iblis canavara dönüşmesi için bu bir gereklilikti!

Ancak Hiçlik İlerleme Hapının yan etkileri vardı ama bu Maymun Kral Şarabının yan etkileri yoktu!

Maymun Kral Şarabı, Hiçlik İlerletme Hapının etkilerinin yanı sıra, yetiştirmeyi de arttırabiliyordu. Böylece etkileri Maymun Şarabınınkini çok aştı.

“Benim… Şansım bu kadar iyi olamaz, değil mi?” Duan Ling Tian ağız dolusu tükürüğü yutmaktan kendini alamadı.

Sonuçta, iki yaşam deneyimlemiş ve birçok Taş Maymun birliğiyle karşılaşmış olan Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru bile Maymun Kral Şarabıyla karşılaşma kaderine asla sahip olmamıştı. Çünkü Maymun Kral Şarabı başarılı bir şekilde demlendikten sonra Yarım Adım Hiçlik Aşaması Maymun Kralı, bir şeytan canavara dönüşmek için mümkün olan ilk anda onu içerdi.

Maymun Kral Şarabı, yalnızca Maymun Kral'ın nasıl demleneceğini bildiği bir şeydi.

Kendi özgür iradesi olmasaydı, ne kadar zorlu bir varoluş denenirse denensin, bir Maymun Kral'ı Maymun Kral Şarabı'nı hazırlamaya zorlamak imkansız olurdu.

Maymun Kral Şarabı, Yeniden Doğuş Savaş İmparatoru'nun bile yalnızca duyduğu bir şeydi.

Efsanelerdeki Maymun Kral Şarabı uğruna, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru bir keresinde dövüş hünerini kullanarak bir Maymun Kral'ı bu şarabı hazırlamaya zorlamıştı… Ancak o Maymun Kral, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru için Maymun Kral Şarabı hazırlamaktansa ölmeyi tercih etmişti!

Duan Ling Tian'ın şansının ne kadar iyi olduğu hayal edilebilirdi!

Maymun Kral Kanadı şans eseri bulunabilecek ama aranmayan bir şeydi.

Çok geçmeden Duan Ling Tian, ​​İkinci Maymun Kral'ın şu anda elindeki küçük kabağa çaresizce baktığını ve açıkça ondan ayrılmaya biraz isteksiz olduğunu fark etti....

Muhtemelen bu Maymun Kral Şarabı onun bir iblis canavara dönüşmek için hazırladığı bir şeydi.

Ancak Duan Ling Tian buna hiç aldırış etmedi çünkü Maymun Kral Şarabı şans eseri bulunabilecek ama onun için aranmayan bir şeydi.

Ama bir Maymun Kral için biraz zaman harcadığı sürece daha fazla bira üretebilirdi.

"Görünüşe göre bu Taş Maymunlar grubunun gerçek dostluğunu kazandım." Duan Ling Tian, ​​Maymun Kral'ın hediye olarak Maymun Kral Şarabı'nı getirmesini sağlayabilmenin, bir dereceye kadar, onun zaten birlik tarafından yabancı olarak görülmediğini gösterdiğini kalbinden biliyordu. Taş Maymunlar'dan.

"Teşekkür ederim!" Duan Ling Tian, ​​Büyük Maymun Kral'a hafifçe gülümsedi, ardından Taş Maymun birliğinin bakışları altında geçitten kasılarak çıkmadan önce Maymun Kral Şarabını bir kenara koydu.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin