Sekiz Hayalet Muhafızı, sekiz adet Yarı Adımlı Void Stage güç merkeziydi ve şimdi Duan Ling Tian'ın grubuna saldırırken yiyeceklere saldıran aç kurtlardan oluşan bir grup gibi görünüyorlardı.
"Hmph!" Hafif, soğuk bir homurtu duyuldu ve yeşil bir kılıç ışığı hızla parladı.
Vızıldamak!
Sadece bir kılıç ışığı parladı ve üzerine koşan sekiz Hayalet Muhafız, daha katliamlarını gerçekleştiremeden öldü.
Yukarıdaki gökyüzünde, kaybolmadan önce 3.000 antik mamut silueti parladı.
Duan Ling Tian ve arkasındaki İşlemeli Üniformalı Muhafız grubunun yanı sıra, orada bulunan diğer insanların bakışları Duan Ling Tian'ın yanında duran Xiong Quan'a yöneldi çünkü Duan'da gerçekten bir Hiçlik Gözetleme Sahnesi güç merkezinin olduğunu hiç düşünmemişlerdi. Ling Tian'ın tarafı. Üstelik ikinci seviye Hiçlik Meraklı Aşaması'nın güç merkeziydi.
“Üç ikinci seviye Hiçlik Merak Etme dövüş sanatçısı ve birinci seviye bir Void Prying dövüş sanatçısı…. Çok güzel, hepiniz birlikte üzerime gelin!” Ölümlü İmparator Chu kahkaha attı ve ses tonu otoriter bir duyguyla doluydu.
"Seni öldürmek için fazlasıyla yeterliyim!" Xiong Quan'ın sesinde karışık bir sakinlik vardı. Sanki ışınlanıyormuş gibi büyük adımlarla dışarı çıktı ve anında Ölümlü İmparator Chu'nun yanında belirdi.
"Senin gibi ikinci seviye Hiçlik Meraklısı bir dövüş sanatçısı mı?" Ölümlü İmparator Chu alay etti ve elindeki koyu mavi yedinci seviye ruh kılıcı Xiong Quan'ı delmek için parladı. Kılıç, sağır edici ve keskin ıslık seslerinin patlamasına neden oldu.
Yedinci derece ruh kılıcının güçlendirilmesine dayanarak, Ölümlü İmparator Chu'nun üzerindeki 4.000 kadim mamut silüeti anında yaklaşık 5.100 kadim mamuta yükseldi....
Hepsi bu değildi.
Bir metre uzunluğundaki kılıcına gizemli ve derin bir auranın eklenmesiyle birlikte, vücudundaki kadim mamut silüetleri 500 kadar daha arttı….
Ölümlü İmparator Chu, tüm gücünü kullandığında, cennetin ve dünyanın enerjisinden yararlanarak yaklaşık 5.600 antik mamut siluetini serbest bırakma kapasitesine sahipti!
Şok edici bir güç!
"Ruh silahının yanı sıra, 500'den fazla kadim mamuttan oluşan başka bir güç daha mı eklendi?" Yeniden Doğuş Savaş İmparatoru'nun anıları Duan Ling Tian'ın zihninde parladı. Aniden anladı ve Ölümlü İmparator Chu'nun kadim mamutlara karşı 500'lük bir kuvvet daha eklemesinin Yarım Adımlı Gelişmiş Kılıç Gücü'nden kazandığı güç olduğunu anladı.
Güç, yalnızca Hiçlik Meraklısı Aşaması veya daha yukarısındaki bir varlığın temasa geçebileceği bir şeydir.
Aralarında.
Temel Güç anlayışı, 200 antik mamutun gücüne ilave bir katkı sağlar!
Yarım Adımlı Gelişmiş Kuvvet, 500 antik mamutun gücüne ilave bir katkı sağlar!
Gelişmiş Kuvvet'e gelince….
Vızıldamak!
Xiong Quan da kılıç darbesiyle ıslık çalarak hareket etti. Ölümlü İmparator Chu'nun, Ölümlü İmparator Chu'nun Yarım Adım Gelişmiş Kılıç Kuvvetinin infazı ile birleştirilen tam güç saldırısıyla karşı karşıya kaldığında korkusuzdu.
Yedinci derece ruh silahının güçlendirilmesi sayesinde, Xiong Quan'ın üzerindeki 3.000 kadim mamut silüeti anında yaklaşık 3.900 kadim mamut siluetine yükseldi….
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...