Bölüm 230: Eve Dönüş

121 20 0
                                    

İmparatorluk Ailesi, Ölümlü İmparator Chu'nun ölümünden sonra nihayet barışa döndü.

Geriye kalan konulara gelince bunların Duan Ling Tian'la hiçbir ilgisi yoktu.

Bu seferki olay çok şok ediciydi, bu yüzden İmparator bilgi akışını kapattı ve haberin yayılmasına izin vermedi.

İmparatorluk Şehri her zamanki gibi huzurluydu...

O gün İmparatorluk Sarayı'ndan döndüğünden beri Duan Ling Tian, ​​Zhang Qian ve Zhao Gang da dahil olmak üzere 12 İşlemeli Üniformalı Muhafızın tamamını İlahi Kudret Marquis Malikanesine geri gönderdi.

Zhang Qian ve Zhao Gang, Duan Ling Tian'ı çok uzun zamandır takip ediyorlardı ve Duan Ling Tian onlara öğretebileceği her şeyi zaten öğretmişti, dolayısıyla o gün İlahi Kudret Markisi'ne verdiği sözü yerine getirmiş sayılabilirdi.

Yarım ay sonra İmparator Duan Ling Tian'ı bir kez daha çağırdı.

Duan Ling Tian önündeki büyük altın banknot yığınını gördüğünde gözleri parladı.

Bu altın banknotların tamamı 10.000 değerindeydi.

Toplam 1.000 fatura.

10 milyon altın!

Duan Ling Tian en ufak bir tereddüt etmeden tüm altını bir kenara koydu ve ardından İmparator'a baktı. "Teşekkür ederim majesteleri."

“Komutan Duan, İlahi Kudretli Marki'den 12 İşlemeli Üniformalı Muhafız üyesinin tamamını ona iade ettiğinizi duydum. Sen…?" İmparator, Duan Ling Tian'ın neden böyle davrandığını bilmediği için merakla Duan Ling Tian'a baktı.

“Majesteleri, aslında o gün sizden benim için İşlemeli Üniforma Muhafızı kurmanızı istediğimde, sadece biraz eğlenmek niyetindeydim… Şimdi eğlendim, o yüzden Majesteleri, lütfen bu organizasyonu dağıtın. Bunun yanı sıra, o gün Majestelerine zehir giderme hapını verdiğimde aslında kendimi tuttum ve Majestelerinin zehrini doğrudan yok etme yeteneğimden eminim." Duan Ling Tian konuşurken, İmparator'a tam dokuzuncu derece Ruh Temizleme Hapını verdi.

İmparator onu tüketip hapın şifalı gücünü erittikten sonra, İmparator vücudundaki zehrin tamamen yok olduğunu fark etti ve yüzünde şok bir ifade belirdi.

İmparator, Duan Ling Tian'a derin bir bakış attı. “Komutan Duan, görünüşe göre geçmişte bana karşı gerçekten geri adım atmışsınız…”

Duan Ling Tian utanarak güldü.

“Neden şimdi geri durmaya devam etmiyorsun?” İmparator merakla sordu.

"Majesteleri, daha fazla kendimi tutmamın bir anlamı yok....Kızıl Gökyüzü Krallığı'ndan yakında ayrılmayı ve Azure Orman İmparatorluk Krallığı'na gitmeyi planlıyorum." Duan Ling Tian başını salladı ve gülümsedi ve gözlerinde beklenti ışıklarının izleri ortaya çıktı.

“Masmavi Orman İmparatorluk Krallığı mı?” İmparator şok oldu, sonra soğukkanlılığını toparlayıp başını salladı. “Komutan Duan'ın doğal yeteneği göz önüne alındığında, Kızıl Gökyüzü Krallığında kalmak gerçekten de sizin yeteneklerinize yakışmaz…. Ancak yine de İşlemeli Üniforma Muhafızlarını koruyacağım. Komutan Duan dış dünyadan bıktığında Kızıl Gökyüzü Krallığı sizi her zaman memnuniyetle karşılayacaktır. O zaman, İmparator kim olursa olsun, Kızıl Gökyüzü Krallığının İşlemeli Üniforma Muhafızlarının tek Komutanı sen olacaksın. Bu sana sözümdür!”

"Teşekkür ederim majesteleri." Duan Ling Tian aceleyle İmparator'a teşekkür etti.

İmparator, "Bunun dışında, ayrılmadan önce herhangi bir ihtiyacınız varsa bana söyleyebilirsiniz, ben de isteğinizi karşılarım" diye ekledi.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin