"Gerçekten o olamaz mı?" Xiao Yu, Xiao Xun'un söylediklerini duyunca yüreğinde tereddüt yaşadı çünkü hâlâ kendi sezgilerine oldukça güveniyordu.
Ancak dahi simyacı Xiao Xun'un erkek kardeşinin neden sıradan bir görünüme sahip bir genç olduğunu anlayamamıştı.
Duan Ling Tian'ın kılık değiştirme yöntemlerinin mükemmelliğin zirvesine ulaştığının söylenebileceğini nasıl bilebilirdi!
Sonraki günlerde Duan Ling Tian'ın üç kişilik grubu çadırda ekim yaptı.
Beş gün sonra, Duan Ling Tian'ın üç kişilik grubu da dahil olmak üzere tüm Yıldız Beyni Bölümü öğrencileri geniş bir çadırda toplandı.
Çadırın içine mimari modellere benzer şeyler yerleştirildi ve Duan Ling Tian bir bakışta bunun bir şehrin dış alanının modeli olduğunu fark etti.
Şu anda Nie Fen, modelin yanında orta yaşlı bir generalle duruyordu ve daha önce Nie Fen'i takip eden yaşlı adam hala bir gölge gibi onu takip ediyordu.
Duan Ling Tian, bu yaşlı adamı bundan önce İlahi Kudret Marquis Malikanesi'nde görmemişti; ancak Ruhsal Gücünün algısı ve Yeniden Doğuş Savaş İmparatoru'nun deneyimleri sayesinde, bu yaşlı adamın Yarım Adım Hiçlik Aşaması güç merkezi olduğundan neredeyse emin olabilirdi!
"Görünüşe göre İlahi Kudret Marquis Malikanesinde tek bir Yarım Adım Hiçlik Aşaması güç merkezi yok." Duan Ling Tian gizlice kalbinde düşündü.
Hızlı bir düşünceyle Duan Ling Tian bir anlayışa vardı. İlahi Kudret Marquis Malikanesi'nin Kızıl Gökyüzü Krallığı içindeki statüsü İmparatorluk Ailesi'nden sonra sadece ikinci sıradaydı. Buna ek olarak, içinde bir Void Stage güç merkezinin bulunduğu gerçeği de vardı. Bu nedenle, içindeki Yarım Adım Void Aşaması güç merkezlerinin az sayıda olmaması gerekir.
Her ne kadar Void Stage'in güç merkezi şu anda eski görkeminde olmasa da zor zamanlarda yaşayan güçlü bir insan yine de sıradan bir insandan daha iyi durumdaydı. Bu nedenle hiç kimse İlahi Kudret Marquis Malikanesinin gizli kudretini küçümsemeye cesaret edemedi.
Yaşlı adam, Duan Ling Tian'ın ona bakışını fark etmiş gibiydi ve Duan Ling Tian'a başını sallarken bulanık gözleri odaklandı.
Duan Ling Tian, Divine Might Marquis Estate üyelerine büyük saygı duyduğu için gülümseyerek cevap verdi.
Çok geçmeden, Paladin Akademisi Yıldız Beyni Bölümü'nün 12 öğrencisi arka arkaya geldi ve akademisyen gibi giyinmiş diğer iki orta yaşlı adam yavaşça içeri girdi.
Bir strateji uzmanıyla aynı seviyede varlıklar olmaları gerekir. Duan Ling Tian kendi kendine tahmin etti.
"Hımm!" Aniden Duan Ling Tian soğuk bir homurtu duydu ve aynı zamanda ona bakan soğuk ve kayıtsız bir bakışı fark etti. Duan Ling Tian'ın bunun kimin bakışı olduğunu tahmin etmek için dönmesine gerek yoktu.
"Komutan Nie, bu iki kişi ordumun strateji uzmanlarıdır." Nie Fen'in yanında duran orta yaşlı general, yeni giren iki orta yaşlı alimi tanıştırdı.
Nie Fen iki orta yaşlı bilim adamına hafifçe başını salladı. “Selamlar stratejistler.”
İki orta yaşlı bilim adamı beklenmedik bir iyilik karşısında anında şaşkına döndü. “Selamlar Komutan Nie!”
Nie Fen genç olmasına rağmen onu küçümsemeye cesaret edemiyorlardı. Bu Nie Fen'di, kudreti tüm Kızıl Gökyüzü Krallığını sarsan ve kıyaslanamayacak kadar olağanüstü bir statüye sahip olan İlahi Kudretli Marki, Süvari Büyük Generali Nie Yuan'ın tek oğluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...