"Pu!" Sonunda, Zhao Lin'in can damarı kaynadı ve Duan Ling Tian ve Megrez Zirvesi öğrencileri grubu tarafından, bir ağız dolusu kan tükürecek kadar şiddetli bir şekilde öfkelendi!
Kan, göz kamaştırıcı ve göz kamaştırıcı bir şekilde yere sıçradı.
Duan Ling Tian da dahil olmak üzere tüm Megrez Zirvesi öğrencileri bu sahneyi gördüklerinde şaşkına döndüler.
“Kıdemli Zhao Lin, sizi kandırmadık, gerçekten….” Megrez Zirvesi öğrencisi aptalca Zhao Lin'e baktı ama Zhao Lin'in şiddetli bakışlarının etrafı taradığını fark ettiğinde konuşmayı bitirmemişti ve aceleyle itaatkar bir şekilde ağzını kapattı.
"Sen…. Çok güzel! Seni tekrar aramaya geleceğim." Zhao Lin derin bir nefes aldı ve ayrılmadan önce soğuk ve kayıtsız bir bakışla Duan Ling Tian'ı taradı.
Çevredeki Megrez Tepesi öğrencilerinden oluşan kalabalık bir yol açtı.
Zhao Lin gittikten sonra Megrez Zirvesi öğrencilerinden oluşan kalabalık Duan Ling Tian'a içlerinde acıma duygusu karışımı gözlerle baktı. “Kardeşim, görünüşe göre Kıdemli Zhao Lin seni bu kadar kolay bırakmayacak…. Dikkatli ol."
“Kardeşim, yalnızca kendine güvenebilirsin; anlayışlıyız ama yardım edemiyoruz.”
“Kardeşim, bir sonraki hayatında yeniden doğduğunda bu kadar beyaz olma…. Kadınlar bile muhtemelen cildinizi kıskanacaktır.
“Belki de tam da bu yüzden Elder Zhao Lin tarafından imrenileceksin.”
…
Tüm Megrez Zirvesi öğrencileri teker teker Duan Ling Tian ile konuştu.
Duan Ling Tian'ın şaşkınlık içinde, herhangi bir tepki vermeden yerinde durduğunu gördüklerinde dönüp ayrılmadan önce başlarını salladılar.
"Görünüşe göre Elder Zhao Lin'den çoktan çok korkmuş."
“Talihsiz mi yoksa şanslı mı olduğunu gerçekten bilmiyorum. Megrez Zirvemizde çok fazla öğrenci var ama Kıdemli Zhao Lin ondan sadece hoşlanıyordu."
“Bu yüzden erkeklerin çok beyaz olmadığından emin olmaları gerekiyor, aksi takdirde Kıdemli Zhao Lin gibi insanların imrendiği şeylerle karşılaşacaklar.”
…
Bu Megrez Zirvesi öğrencileri ayrılırken, duygudan dolayı hafifçe iç çekmekten kendilerini alamadılar.
Sonunda Duan Ling Tian düşüncelerinden kurtuldu.
Zhao Lin'in ayrılmadan hemen önce ona baktığı bakış, Duan Ling Tian'ın bu meselenin o kadar da basit görünmediğini fark etmesine neden oldu….
“Onun böyle bir hobisi olmayabilir mi? Onu yanlış mı anladım?” Duan Ling Tian, Zhao Lin'in kan tükürecek kadar öfkelendiğinde, gözlerinde yoğunlaşan kasvetli bakışın, utançtan öfkelenme bakışı olmadığını fark edebildi.
Ve Zhao Lin'in daha sonraki ifadesi de bu tür hobilere sahip birine benzemiyordu.
“Ama eğer böyle bir hobisi yoksa neden bana baktığında bu kadar açgözlü bir bakış attı?” Duan Ling Tian şaşkınlıkla doluydu. Ne kadar düşünürse düşünsün bir türlü kafasını toparlayamıyordu.
“Ancak bu sefer Zhao Lin'i tamamen gücendirdiğim düşünülebilir.” Duan Ling Tian başını salladı ve ağzının kenarları acı bir gülümsemeyle kıvrıldı ama buna çok fazla dikkat etmedi.
Sonuçta Zhao Lin, Megrez Zirvesi'nin dış saha öğrencisiydi ve Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı'nın tarikat kuralları yürürlükte olduğundan, onu herkesin önünde linç etmeye cesaret edememesi gerekirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...