Yol boyunca Duan Ling Tian, Acımasız Gelişen Şehir sakinlerinin yüzlerinde umut ve beklentiyi görebiliyordu.
Kızıl Ejder Ordusu'na olan inançları buydu!
İlahi Kudretli Marki'ye olan inançları!
“Nie Amca, Kızıl Gökyüzü Krallığının Savaş Tanrısı olmayı gerçekten hak ediyor… Savaşların sık sık yaşandığı bu sınırda, onun prestiji muhtemelen Kızıl Gökyüzü Krallığının İmparatorunu bile geride bırakıyor!” Duan Ling Tian sessizce kalbinde düşündü.
Çok geçmeden Duan Ling Tian ve Paladin Akademisi öğrencileri, Kızıl Ejder Ordusu'nun 10.000 subayını takip etti ve Amansız Gelişen Şehir'in kuzey tarafındaki geniş kamp alanına girdi.
Duan Ling Tian ve diğerleri de dahil olmak üzere herkes kamp alanı boyunca çeşitli çadırlara yerleştirildi.
Duan Ling Tian'ın üç kişilik grubu aynı küçük çadıra yerleştirildi. Küçük bir çadır olmasına rağmen yine de buraya gelirken rastgele kurdukları çadırdan 100 kat daha iyiydi.
Xiao Xun'un yüzü kızararak heyecanla konuştu: "Yakında o acımasız savaş alanını kendi gözlerimle görebileceğim. Bunu düşünmek bile beni biraz heyecanlandırıyor…”
Xiao Yu hiçbir şey söylemese de içinde dönen akan ışıklar içeren gözleri zaten her şeyi açıklıyordu.
Duan Ling Tian gülümseyerek başını salladı ve elinde aniden bir kazan belirmeden önce aklından bir düşünce geçti.
İki gün önce, Çekirdek Oluşturma Aşamasının sekizinci seviyesine sorunsuz bir şekilde geçmişti. Şimdi yapması gereken şey, bir Ejderha Kanı Hapını rafine etmek ve onu, etli bedeninin Çekirdek Oluşturma Aşamasının sekizinci seviyesi için sertleşmesini tamamlamak üzere tüketmekti.
Bu şekilde Çekirdek Oluşturma Aşamasının dokuzuncu seviyesine doğru hücum etmeye devam edebilecekti!
Kan Ejderhası Hapı sıradan bir haptan farklıydı, çünkü bir kez rafine edildiğinde 10 saat içinde tüketilmesi gerekiyordu. Aksi takdirde hapın tıbbi gücü kaybolacaktır. Dolayısıyla Duan Ling Tian'ın rezervi yoktu.
Duan Ling Tian'ın gelişigüzel bir kazanı geri çekmesi kayda değer bir şey değildi; ancak Xiao Yu ve Xiao Xun, Duan Ling Tian'ın kazanı çıkardığını gördüklerinde şaşkına döndüler.
"Bu...Duan Ling Tian, bana simyacı olduğunu söyleme..." Xiao Xun iri gözlerle bakmaktan kendini alamadı ve nefes alması bile hızlandı. Bu Duan Ling Tian onu şok etmeyi düşünüyor olamaz değil mi?
Xiao Yu da Duan Ling Tian'a şüpheli bir ifadeyle baktı.
Duan Ling Tian elini kaldırıp avucunu yukarı doğru çevirmeden önce gülümseyerek başını salladı.
Chi!
Anında Duan Ling Tian'ın avucunun ortasında bir tutam beyaz alev parladı.
“9. Sınıf hap ateşi!” Xiao Xun'un gözbebekleri daraldı ve şok içinde haykırmadan edemedi.
Kardeşi Xiao He, 9. sınıf bir simyacıydı, bu yüzden 9. sınıf hap ateşi ona yabancı değildi.
Xiao Yu'nun ağzının kenarları seğirdi.
Bu Duan Ling Tian ne zaman simyacı oldu?
Genel olarak konuşursak, Duan Ling Tian gibi Dövüş Dao'sunda bir dahi, normalde tüm zihinsel ve fiziksel çabalarını gelişimlerini ilerletmek için kullanır ve onların simya Dao'sunu, silah işçiliği Dao'sunu ve Dao'yu öğrenmeleri imkansız olurdu. Yazıtın Tao'sunu yoğun bir şekilde….Bir kişi onları yoğun bir şekilde çalışmaya başladığında, bu kişinin zihinsel ve fiziksel gücünün büyük bir kısmını boşa harcar ve sonuçta kişinin her açıdan vasat olmasına neden olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...