Bölüm 214: Temiz Bir Tarama Yapıldı

112 22 0
                                    

Bu noktaya kadar düşünürken Duan Ling Tian'ın ruh hali yükseldi.

Ancak, içinde bulunduğu geçici çadırda fazladan yer olmadığı için Ejderha Kanı Hapını arıtmak için acele etmedi.

Çadırdan çıkıp arınamazdı, değil mi?

Başını sallayan Duan Ling Tian, ​​derin uykuya dalmadan önce ruh halini sakinleştirdi.

Birkaç saat sonra gökyüzü aydınlanacak ve o sırada 100.000 kişilik dev ordu doğrudan Güney Barbar Şehri'ne saldıracaktı. Bu savaşın stratejisti olarak Duan Ling Tian'ın enerjiyi geri kazanması ve depolaması gerekiyordu.

100.000 kişilik devasa ordu, müthiş bir düzen halinde yola çıktığında, gökyüzü henüz tamamen aydınlanmamıştı bile.

Duan Ling Tian, ​​Nie Fen ve He Wei An atlarını en önde dörtnala sürdüler ve çok geçmeden Güney Barbar Şehri'nin dışındaki hendeğe ulaştılar.

Duan Ling Tian'ın emriyle 100.000 kişilik devasa ordu, yanlarında getirdikleri korkulukları ve bambu sal parçalarını yere indirdi….

Bambu sallar şekillendi ve korkuluk yığını bambu salların yarısına çekildi.

Sabah sisi içinde 100.000 kişilik dev ordu hendeği takip ederek sürpriz bir saldırı başlattı.

"Oklarınızı bırakın!" Duan Ling Tian'ın emrini takiben askerler ağır yaylarını geri çektiler. Sayısız ok, Güney Barbar Şehri muhafız askerlerinin tepki veremeden şehir surlarının tepesindeki grubunu öldürmek için ıslık çaldı.

Bu sırada Güney Barbar Şehri'nin her yerinden ateş işaretleri yükseldi ve karşı saldırılarına başladılar!

Kızıl Gökyüzü Krallığı'nın 100.000 kişilik devasa ordusu ilerlemeye devam etti.

Ancak 100.000 kişilik dev ordunun önünde önlerini açan yoğun bir 'ot kayıkları' vardı.

Sabah sisi içinde, Güney Barbar Şehri'nin duvarlarının tepesindeki askerler sadece belli belirsiz siluetler gibi görünebiliyordu, bu yüzden sayısız ok korkulukların üzerine inmek için ıslık çalıyordu.

Kızıl Gökyüzü Krallığı'nın 100.000 kişilik devasa ordusu güvende ve sağlamdı!

“Mucizevi, mucizevi!” He Wei An ve Nie Fen de dahil olmak üzere tüm Yıldız Beyni Bölümü öğrencileri iç çekmeden duramadı.

Bu tam da 'sazdan yapılmış kayıklarla ok ödünç alma' stratejisiydi!

Ancak bu sahnenin gerçekleştiğini gerçekten gördüklerinde, yanlarında duran menekşe rengi giysili gencin ne kadar korkutucu olduğunu fark ettiler.

Güçlü bir düşmanı hiçbir şeymiş gibi yok etmek!

Vızıldamak! Vızıldamak! Vızıldamak! Vızıldamak! Vızıldamak!

Güney Barbar Şehri'nin savunucu birlikleri, Kızıl Gökyüzü Krallığı'nın 100.000 kişilik ordusunun oklarının tükendiğini düşündüğünde, başka bir ok dalgası ıslık çalarak duvardaki Güney Barbar Şehri askerlerini öldürdü.

"Bu nasıl mümkün olabilir?!"

“Nasıl bu kadar çok oka sahip olabilirler?!”

"HAYIR! Bu gerçek değil!

Zaman geçtikçe, Güney Barbar Şehri'ni savunan birliklerin kafası tamamen karıştı, hatta hiç kimse şehir duvarından dışarı çıkmaya cesaret edemedi.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin