Bölüm 255: Kara Bambu Şehri

113 13 4
                                    

Duan Ling Tian ve iki küçük kız, küçük altın farenin hareketlerini görünce gülmeden edemediler.

Vızıldamak! Vızıldamak!

İki küçük pitonun gözleri soğudu ve küçük altın fareyi ısırmak için ağızlarını açarak uçup giden iki yıldırıma dönüştüler.

Her birinin üzerinde 800 antik mamut silueti belirdi.

“Küçük Siyah, Küçük Beyaz, yapma!” Ke Er şaşkınlıkla bağırdı. Onları durdurmak istiyordu ama artık çok geçti.

“Gıcır ​​gıcır~” Küçük altın fare, iki küçük pitonla karşılaştığında en ufak bir korku bile duymadı ve onlara doğru tokat atmak için pençelerini kaldırdı.

Üzerinde 1.000 antik mamut silueti yoğunlaşarak şekillendi.

İki küçük piton, küçük altın farenin pençeleriyle art arda tokatlandı.

Küçük pitonlar küçük altın fareye rakip olmasa da, Duan Ling Tian'ın ona ateş ettiği uyarı bakışını fark ettiğinden öldürücü bir darbeyle saldırmaya cesaret edemedi.

"Tıs tıs~" İki küçük piton acı hissetti ama yine de isteksizdiler ve küçük altın fareyle yüzleşmeye devam ettiler.

"Küçük Siyah, Küçük Beyaz, geri gelin." Duan Ling Tian başını salladı ve güldü. Bu iki küçük dostun bu kadar saldırgan olduğunu hiç düşünmemişti. Küçük altın fareyle kavga edene kadar tepki bile vermedi.

Vızıldamak! Vızıldamak!

İki küçük piton, Duan Ling Tian'ın eline döndü ama gözleri hala küçük altın fareye sabit bir şekilde bakıyordu.

Küçük altın fare geride kalmak istemiyordu. Provokasyon amacıyla kıçını çevirdi ve iki küçük pitona doğru kıçını salladı.

"Bu kadar yeter." İki küçük pitonun huzursuzlaştığını ve kontrolü biraz kaybettiğini fark eden Duan Ling Tian, ​​küçük altın fareye baktı ve kaşlarını çattı.

Küçük altın fare, Duan Ling Tian'dan biraz korkmuş gibi görünüyordu ve itaatkar bir şekilde yere uzandı.

“Pekala, siz iki küçük dost er ya da geç bunu aşacaksınız… Siz ikiniz ondan bir yıldan fazla gençsiniz. Bir yıl sonra siz ikiniz kesinlikle şimdi olduğundan daha güçlü olacaksınız.” Duan Ling Tian, ​​iki küçük pitonun hâlâ koluna dönmeye isteksiz olduğunu fark etti ve onları rahatlattı.

Elbette bunu söylerken saçma sapan konuşmuyordu.

Neredeyse üç yıl boyunca iki küçük pitonu gözlemlediğine göre onların potansiyeli kesinlikle Yeşim Gözlü Cennetsel Fareden aşağı değildi ve gelecekte olgunlaştıklarında Şeytan İmparatorlarla karşılaştırılabilecek varlıklar haline gelebilirlerdi.

İki küçük piton, her ikisi de şiddetli canavarların varyantlarıydı ve Yeniden Doğuş Savaş İmparatoru'nun anılarında iki küçük piton hakkında herhangi bir kayıt yoktu.

Ancak son zamanlardaki büyüme hızlarına bakılırsa çoğu şeytani canavarın büyüme hızını çoktan aşmışlardı.

"Tıs tıs~" Duan Ling Tian'ın rahatlatıcı sözlerini duyan iki küçük piton itaatkar bir şekilde onun koluna geri döndü.

Bu durum iki küçük kızın da çaresizce gülmesine neden oldu.

İki küçük piton ve küçük altın fare, sanki düşman olmak için doğmuşlarmış gibi görünüyordu.

"Xia Guang bu sefer gerçekten çok şey kazanmamı sağladı." Duan Ling Tian üç Uzaysal Yüzüğü geri çekti. Bunlar tam olarak Xia Guang'ın ve iki yaşlı adamın Uzaysal Halkalarıydı. İki yaşlı adamın Uzaysal Halkalarında pek bir şey yoktu ama Xia Guang'ın Uzaysal Yüzüğünde büyük miktarda zenginlik vardı.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin