Bölüm 239: İyi Bir Adam

120 18 0
                                    

Swallow Mountain İlçesi Valisi mi?

Pei San'ın babası mı?

Duan Ling Tian, ​​lüks kıyafetler içindeki orta yaşlı adamı ilgiyle süzdü.

“Komutan Duan.” Pei Yuan, Duan Ling Tian'ı sıcak bir şekilde selamladı, ardından Su Mo, Lin Yu ve Ji Yan'ı selamladı.

Bir sonraki anda eli aşağı indi ve doğrudan Zhu Liang'ın Dantian'ını sakatladı!

"Pei Yuan!" Zhu Liang anında üzüntüyle bağırdı ve Pei Yuan'a öfkeyle bakarken gözleri kıpkırmızıydı.

Pei Yuan bunun yerine Zhu Liang'a aldırış etmedi ve gelişigüzel bir şekilde Zhu Liang'ı Duan Ling Tian'ın ayaklarının altına attı. “Komutan Duan, Kırlangıç ​​Dağı İlçemin İlçe Şehrime ilk kez geldiniz. Bu güvenilmez pisliği sana buluşma hediyem olarak kabul et... Her ne kadar ben bir hamle yapmasaydım bile kaçamayacaktı. Konuşmayı bitirdiğinde Pei Yuan'ın bakışları Duan Ling Tian'ın yanındaki Xiong Quan'a indi ve biraz korktu.

"O halde teşekkür ederim, Vali Pei." Duan Ling Tian, ​​Pei Yuan'a gülümseyerek başını salladı, ardından Zhu Liang'ın vücuduna şiddetli bir şekilde basmadan önce bacağını kaldırdı….

Bang!

Zhu Liang'ın bedeni anında yere çakıldı.

"Küçük Fei." Duan Ling Tian, ​​Li Fei'yi çağırdı ve Zhu Liang'ın elindeki sekizinci derece ruh kılıcını geri aldı, ardından onu büyük adımlarla yürüyen Li Fei'ye verdi.

“Hayır….Yapma….” Zhu Liang, Li Fei'nin güzel gözlerinin öldürme niyeti yaydığını fark ettikten sonra, kalbinde bir soğukluk oluştu ve aceleyle alarmla bağırdı.

Vızıldamak!

Li Fei'nin elini kaldırırken bakışları soğuktu. Köken Enerjisi çiçek açtı, sonra elindeki kılıç Zhu Liang'ın vücudunu delmek için alçaldı ve Zhu Liang'ın vücudunu yere sapladı.

Kan etrafa sıçradı...

Göz kamaştırıcı ve göz kamaştırıcı.

Zhu Liang'ın son nefesini verdiğini gördükten sonra Li Fei'nin yüzündeki nefret nihayet yok oldu, ancak büyükbabasını hatırladığında bir üzüntü patlaması hissetti ve kendini Duan Ling Tian'ın kucağına atarak kısıtlama olmadan ağladı.

“Sorun değil, büyükbabanın intikamını aldın. Dede ahirette bilinçli olursa huzur içinde yatabilecektir.” Duan Ling Tian, ​​Li Fei'nin sırtını hafifçe okşadı ve onu nazik bir sesle teselli etti.

Bu sırada orada bulunan insanlar aniden bir anlayışa vardılar. Böylece Duan Ling Tian'ın kendi büyükbabasının intikamını almadığı, bunun yerine büyükbabasının intikamını aldığı ortaya çıktı.

kız arkadaşı.

"Ne güzel bir kız!"

"Hayatımda ilk kez bu kadar eşsiz bir güzellik görüyorum."

“Korkarım yalnızca Komutan Duan gibi bir yetenek onu hak edebilir.”

Çevredeki seyirci kalabalığı bir kez daha heyecanlandı.

Duan Ling Tian'ın kız arkadaşı yüzünden öfkelenmesine ve intikam arayışında ona yardım etmesine karşı kalplerinde hayranlık izleri oluştu.

İyi bir adam, İşlemeli Üniformalı Muhafızların Komutanı Duan gibi olmalı!

Kız arkadaşı uğruna Zhu Klanını öfkeyle yok ediyor!

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin