Gu You Ting'in alaycılığıyla karşı karşıya kalan Duan Ling Tian, buna dikkat edemeyecek kadar tembeldi.
Çok geçmeden, Duan Ling Tian'ın talebi üzerine İmparator, Duan Ling Tian için bir yığın tıbbi malzemenin toplanmasını emretti ve bu, 9. Derece Ruh Temizleme Hapını rafine etmek için kullanılan tıbbi malzemelerin tam bir kısmıydı.
Duan Ling Tian, İmparator'dan tıbbi formüldeki bazı tıbbi katalizörleri hazırlamasını istemedi. Tıbbi formülü elinde tutuyordu ve İmparator'un tüketmesi için tam bir 9. Derece Ruh Temizleme Hapı geliştirmeyi planlamıyordu.
Antik çağlardan beri İmparatorlar ve Krallar en acımasız kişilerdi.
Bu söz ona yabancı değildi.
Eğer tam bir 9. derece Ruh Temizleme Hapını arıtsaydı, İmparator'un vücudundaki tüm zehirli zehiri kolayca kökünden söküp iyileştirebilecekti. Ancak bu şekilde İmparator şüphesiz aralarındaki avantajlı konumu elinde tutacaktı.
İmparator yine de onun için İşlemeli Üniforma Muhafızları oluştursa bile mutlaka her köşede İmparator'un kontrolüne tabi olacak ve özgürce hareket edemeyecekti.
Böylece İmparatoru gergin tutmayı ve İmparatorun yardımına ihtiyaç duymasını sağlamayı planladı. Bu sayede emrindeki Nakışlı Üniformalı Muhafız elemanlarının serbest hareket edebilmeleri sağlanacaktı.
Sonuçta İmparator onu destekliyordu.
Tamamlanmamış 9. derece Ruh Temizleme Hapı İmparatorun içindeki zehri söküp atamasa da, zehrin bir kısmını geçici olarak bastırmasına yardımcı olabilirdi….
“Ne kadar mucizevi bir tıbbi hap! İç organlarımdaki zehrin önemli bir kısmının bastırıldığını hissedebiliyorum.” İmparator tamamlanmamış 9. Derece Ruh Temizleme Hapını tükettikten sonra gözleri parladı ve yüzünde hoş ve şaşırmış bir ifade belirdi.
“Majesteleri, vücudunuzdaki zehirli zehri tamamen yok edebilmek için bu zehir giderici hapı uzun süre tüketmeniz gerekiyor… Majesteleri, vücudunuzdaki zehiri bir süre tüketmezse, vücudunuzdaki zehir bir kez daha nüksetecek, hatta eskisinden daha da dizginsizleşecek, bir felaket gibi! Bu nedenle gelecekte, majesteleri için bu zehir giderici hapı önceden belirlenmiş aralıklarla rafine edeceğim. Duan Ling Tian İmparatora hafifçe gülümsedi. Gözlerinin içinde dönen ışıklar vardı ve kalbinde ne düşündüğünü yalnızca kendisi biliyordu.
“Duan Ling Tian, neden benim için biraz daha zehir giderici hap geliştirmiyorsun? Peki ya?” İmparator yanan bir bakışla Duan Ling Tian'a baktı.
Kızıl Gökyüzü Krallığının yüce İmparatoru olarak Duan Ling Tian'ın ne düşündüğünü doğal olarak anladı ve bu onu zorlamaktan başka bir şey değildi. Üstelik yaşamak istiyorsa başka seçeneği yoktu….
"Majesteleri, bu zehir giderici hapı rafine etmek son derece zordur ve bir ay boyunca kendimi toparlayıp enerjimi toparlayamazsam, onu başarılı bir şekilde sürekli olarak iyileştirecek güvene sahip değilim." Duan Ling Tian doğal olarak kaçtı.
Bir şey ancak nadir olduğu zaman değerliydi. Bu küçük prensip onun doğal olarak anladığı bir şeydi.
Gu You Ting, Duan Ling Tian'a baktı ve yavaşça şöyle dedi: "Duan Ling Tian, durum bu olduğuna göre, o zaman zehir giderme hapının tıbbi formülüne katkıda bulun... İmparatorluk Sarayında hatırı sayılır miktarda simyacı var ve onlar majestelerine hizmet edebilirler." çok daha iyi."
"Başbakan Gu, gerçekten üzgünüm ama tıbbi formülüm kimseyle paylaşılmayacak." Duan Ling Tian sakin bir bakışla Gu You Ting'e baktı.
Gu You Ting'den önce onun ortalıkta dolaşacak havası yoktu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...