Bölüm 265: Patlayan Öfke

44 9 1
                                    

Birçok kadın öğrenci, Alkaid Zirvesi'ne doğru zincir köprü üzerinde yürürken Duan Ling Tian'a doğru yürüdü ve hepsinin bakışları ona yöneldi.

Üstelik bu bakışların çoğunun kıskançlık bakışları olduğunu fark etmişti!

Duan Ling Tian'ın dili tutulmuştu.

Bu kadın öğrencilere doğrudan şunu söylemek istiyordu:

Ben bir erkeğim, hepinizi kıskanacak ne var?

Sonunda Duan Ling Tian, ​​Alkaid Zirvesi'nin taş platformuna ulaşmak için büyük bir 'baskıya' katlandı.

Alkaid Zirvesi'nin taş platformunun arkasında da geniş bir bina vardı. Bu Megrez Zirvesi'nin tıpatıp aynısı bir şeydi….

"Diğer dört zirvenin aşağı yukarı aynı olması gerektiğini düşünüyorum." Duan Ling Tian gizlice kalbinde düşündü.

“Bu bir erkek öğrenci, değil mi?”

“Gökler kördür! Bir adamın bu kadar güzel bir cilde sahip olmasına izin vermek. Derisi üzerimde büyüseydi ne kadar iyi olurdu?!

“Yeşim kadar pürüzsüz ve son derece hassas…. Biz kadınların hayalini kurduğu cilt!”

Kulaklarına giren tartışma patlaması Duan Ling Tian'ın kaçmasına ve doğrudan Alkaid Zirvesine girmesine engel olamamasına neden oldu.

Söylendiği gibi kadınlar kaplan gibidir ve kendisi de bunu bugün tam anlamıyla yaşamış sayılabilir.

Ancak Alkaid Zirvesine girdikten sonra Duan Ling Tian şaşkına döndü.

Ancak şimdi Alkaid Zirvesi'nin ne kadar büyük olduğunu ve Ke Er ile Küçük Fei'yi aramasının okyanusun dibinde iğne aramaya benzediğini hatırladı....

Alkaid Zirvesi'nin kadın öğrencilerinin kıskançlık ve imrenme dolu bakışlarına katlanan Duan Ling Tian, ​​yalnızca sonuna kadar sorabildi.

“Kıdemli Kız Kardeş, dün Alkaid Zirvesine yeni gelen dış saha öğrencilerinin nerede kaldığını biliyor musunuz?”

“Kıdemli Kız Kardeş, birlikte seyahat eden iki kadın öğrenciyi gördün mü? Onlar Yedi Yıldız Kılıç Tarikatına daha dün giren ve Elder Bi tarafından Alkaid Zirvesine getirilen yeni öğrenciler."

“Kıdemli Kız Kardeş, sen…”

Duan Ling Tian sonuna kadar sordu ama en ufak bir ipucu elde edemedi ve yüzünde acı bir gülümseme belirdi.

“Bu iki Küçük Kız Kardeş gerçekten çok güzeller. Alkaid Zirvemizde onlarla kıyaslanabilecek kimse yok."

"Bu sadece bizim Alkaid Zirvemiz değil, korkarım Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının tamamında bile onların görünümüyle karşılaştırılabilecek üçüncü bir kişiyi bulamazsınız."

“Ancak Shi Yan onlardan hoşlanmıyor gibi görünüyor ve hatta onlardan taşınmalarını bile istedi.”

“O iki Küçük Kız Kardeş onun vadisinde bile kalmadı; komşu vadide kaldılar ama o aslında onları uzaklaştırmak istiyor.”

“Shi Yan'ın kıskançlığıyla ünlü olduğunu ve her zaman ondan daha güzel kadın öğrencilerin baştan çıkarıcı olduğunu söylediğini bilmiyorsunuz değil…. Bence çirkin olan, çarpık bir zihniyete sahip olan ve bir başkasının kendisinden daha iyi durumda olduğunu göremeyen kendisi.”

"Yedi Yıldız Kılıç Tarikatımızın dış sahasında 1 numara olan bir ağabeyi olmasaydı, şimdiye kadar ona Tanrı bilir kaç kez bir ders verilmiş olacaktı."

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin