Bölüm 244: Toprak Ejderhasının Kalkanı

68 15 0
                                    

"Bu…." Duan Ling Tian biraz zor durumdaydı. Eğer Prenses Bi Yao'yu eve getirseydi Küçük Fei onun derisini yüzer miydi?

Duan Ling Tian, ​​Küçük Fei'nin kıskançlığını hatırladığında omurgasında bir ürperti hissetti.

Ancak Prenses Bi Yao'nun ona hassas, dokunaklı bir bakış ve beklenti dolu bir yüzle baktığını görünce sonunda kalbi yumuşadı.

Onu misafir olarak al...

Duan Ling Tian kendini teselli etti.

Beklendiği gibi, Duan Ling Tian, ​​Prenses Bi Yao'yu evine geri getirdiğinde Li Fei'nin bakışları mümkün olan ilk anda tetikte oldu.

Li Rou'nun yüzünde şüpheli bir gülümsemenin izi vardı.

Xiao Lan, Li Rou'ya eşlik ediyordu ve Prenses Bi Yao'yu gördüğünde, onun eşsiz güzel yüzünde bir şok izi belirdi.

Duan Ling Tian'ın gelişigüzel eve getirdiği bir kadının kendisinin, Ke Er'in ve Li Fei'ninkinden aşağı olmayan bir görünüme sahip olacağını asla hayal etmemişti.

“Genç Efendi, bu güzel abla kim?” Ke Er iri gözlerini kırptı ve Duan Ling Tian'a sorarken Prenses Bi Yao'ya baktı.

“Bu Prenses Bi Yao.” Duan Ling Tian, ​​Prenses Bi Yao'yu evindeki kadınlarla tanıştırırken hafifçe gülümsedi.

Bir anda hepsi harekete geçti. Li Fei'nin yüzü bile şaşkınlık içindeydi çünkü Duan Ling Tian'ın eve getirdiği kadının aslında Prenses Bi Yao olacağını hiç düşünmemişti.

Li Fei, İmparatorluk Şehri'nin bir numaralı güzeli Prenses Bi Yao'yu duymuştu.

“Selamlar, Prenses!” Li Rou da dahil olmak üzere dört kadın da bir anlığına Prenses Bi Yao'ya saygıyla hitap ederken hafifçe eğildiler.

Prenses Bi Yao, Li Rou'nun kalkmasına yardım etmek için zarif adımlarla yürüdü ve hafifçe gülümseyerek şöyle dedi: "Rou Teyze, burası İmparatorluk Sarayı değil, bu yüzden bana bir Prenses gibi davranmana gerek yok."

Li Rou hafifçe gülümsedi ve başını salladı. Bakışları Duan Ling Tian'a inerken güzel gözleri su gibiydi. Bakışlarında belirsiz bir şekilde karışık bir ifade vardı ve Duan Ling Tian'ın biraz utanmasına neden oldu.

"Sen Büyük Kardeş Fei'sin, değil mi?" Prenses Bi Yao, Li Fei'ye baktı ve onun hassas ve dokunaklı ifadesi, Li Fei'nin hafif bir gülümseme sergilemekten kendini alamamasına neden oldu. “Prensler, beni tanıyor musunuz?”

"Abla Fei, sen Duan Ling Tian'ın söylediği kadar güzelsin." Prenses Bi Yao'nun ağzı baldan bile tatlıydı ve Li Fei'nin ona karşı olan düşmanlığını ve ihtiyatlılığını tamamen ortadan kaldırıyordu. "Abla Fei, gelecekte bana Bi Yao de."

“Tamam….Küçük Kardeş Bi Yao, sen de son derece güzelsin; Imperial City'nin bir numaralı güzelinden beklendiği gibi." Li Fei hafifçe başını salladı ve Prenses Bi Yao'nun en ufak bir hava bile yapmadığını görünce kalbinde olumlu bir izlenim oluştu.

Prenses Bi Yao, Ke Er'e baktı ve hafif bir gülümsemeyle sordu: "Sen Ke Er'sin, değil mi? Duan Ling Tian'ın benimle aynı yaşta olduğunuzu söylediğini duydum. Hangi ayda doğdun?"

"Prenses, doğum günüm eylülde." Şu anki Ke Er artık geçmişteki Ke Er değildi. Bir Prenses'in karşısındayken bile en ufak bir tedirginlik duymuyordu ve çekinmeden sohbet edebiliyordu.

"O halde senden daha gencim. Doğum günüm aralıkta. Gelecekte sana Büyük Kardeş Ke Er diyeceğim. Bana Büyük Kardeş Li Fei'nin söylediği gibi Küçük Kardeş Bi Yao diyebilirsin." Prenses Bi Yao, Ke Er'in söylediklerini duyduğunda şakacı bir şekilde sevimli dilini çıkardı ve Ke Er'in de onun hakkında olumlu bir izlenim edinmesine neden oldu.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin