Yedi Yıldız Kılıç Tarikatına yeni giren dış saha öğrencilerini uyardıktan sonra Lu Qiu arkasını döndü ve gitti.
Duan Ling Tian, dış saha öğrenci kıyafetlerini almak için birlikte giden dış saha öğrencisi grubunun arkasından takip etti.
Duan Ling Tian, kıyafetlerini aldıktan sonra etrafına baktı ve biraz şaşırdı. "Huo Xin gitti mi?"
Başlangıçta Lu Qiu gittiğine göre, Huo Xin'in ona karşı beslediği düşmanlığa dayanarak muhtemelen ona karşı bir hamle yapacağını düşünmüştü...
Ama şimdi Huo Xin ortadan kaybolmuştu.
"Bir şeyi fark etmiş olabilir mi?" Duan Ling Tian'ın yüreğinde biraz merak vardı ve ilk düşüncesi Huo Xin'in kendisinin o kadar basit olmadığını fark etmesiydi.
Ancak Huo Xin'in böyle bir görüşü olabilir mi?
Duan Ling Tian'ın yüreğinde son derece şüphe vardı.
Duan Ling Tian gizlice kalbinden "Belki de aniden acil bir meseleyle karşılaştı" diye düşündü.
Ancak Huo Xin orada olmadığından Duan Ling Tian bunun üzerinde daha fazla düşünmedi. Gelecekte ikamet edeceği ve ekim yapacağı yeri Megrez Zirvesi'nde aramaya hazırlandı….
Megrez Zirvesi'ndeki güzel yerlerden bazılarının zaten başkaları tarafından işgal edilmiş olabileceğini hayal edebiliyordu.
Yani eğer iyi bir çevreye sahip bir yer bulmak istiyorsa, o zaman onu bir başkasının elinden ele geçirmek için dövüş becerisini kullanmalıdır.
Bu, Duan Ling Tian'ın karşı çıkmadığı bir şeydi.
Bulut Kıtası güçlülere saygı duyulan bir dünyaydı ve en güçlü olanın hayatta kalması esasına göre yürüyordu!
"Şu anda en büyük önceliğim iyi bir yer bulmak." Duan Ling Tian, artık çok fazla düşünmenin bir anlamı olmadığı ve harekete geçmeden önce bir hedef bulması gerektiği konusunda yüreğinde netti.
"Tıslama tıslama~" Tam o anda Duan Ling Tian'ın kolunun altından bir ses patlaması duyuldu. Uykularından uyanan iki küçük pitondu.
Duan Ling Tian, Megrez Zirvesi'nin uzak bir bölgesine yürüdü, ardından iki küçük dostu dışarı çıkardı….
Bir sonraki anda, iki küçük dostun ilk bakışıyla gözbebekleri daralmaktan kendini alamadı.
"Tıs tıs~" İki küçük piton başlarını salladı ve kuyruklarını Duan Ling Tian'a doğru salladı ve altın ve gümüş gözleri bir kayıtsızlık parıltısıyla titreşti.
"Siz iki küçük arkadaş gerçekten de yolu mu aştınız?" Duan Ling Tian'ın dili tutulmuştu. Bu sabah Kara Bambu Şehri'nden ayrıldığında, bu iki küçük dostun Başlangıç Ruh Aşamasının sadece altıncı seviyesinde olduklarını açıkça hatırladı... Ama şimdi onun keskin Ruhsal Gücü, bu iki küçük pitonun kırıldığını algıladı.
Yeni Oluşan Ruh Aşamasının yedinci seviyesine geçildi!
Duan Ling Tian'ın şaşırdığını gören iki küçük pitonun gözlerinde bir kayıtsızlık parladı. Kuyruklarını salladılar ve sanki Duan Ling Tian'a bir şey anlatmaya çalışıyormuş gibi buz gibi soğuk bir parlaklıkla titreşen keskin dişlerini ortaya çıkarmak için ağızlarını açtılar….
Duan Ling Tian, iki küçük adamın ne demek istediğini belli belirsiz tahmin etti ve tereddütle sordu, "Siz ikiniz Küçük Altın'dan intikam almak mı istiyorsunuz?"
İki küçük adam insan gibi başlarını salladılar, hareketleri adeta prova etmiş gibi aynıydı...
Duan Ling Tian kendi kendine kıkırdadı çünkü iki küçük adamın ne ifade etmek istediğini gerçekten anlayacağını hiç beklemiyordu. "Küçük Siyah, Küçük Beyaz... Siz ikiniz geçici olarak Küçük Altın'la ödeşemeyebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...