“Şeytan canavar mı? Yarım Adım Geçersiz Aşaması mı?” Zhang Qian ve Zhao Gang'ın gözbebekleri Duan Ling Tian'ın söylediklerini duyduklarında kasıldı ve yüzleri şaşkınlıkla doldu.
Bir iblis canavarı şüphesiz gerçek bir Hiçlik Sahnesi güç santraliyle kıyaslanabilirdi.
Şeytani canavar Maymun Kral'dan bahsetmeye bile gerek yok, Yarım Adım Hiçlik Aşaması Maymun Kral olsa bile yine de karşı çıkabilecekleri bir varlık değildi.
“Genç Efendi, o zaman biz şimdi…” Zhang Qian ve Zhao Gang, Duan Ling Tian'a baktılar ve biraz tereddütlüydüler.
Maymun Şarabı her ne kadar iyi olsa da onların hayatları kadar önemli olmaktan uzaktı.
"Şartlara göre hareket edeceğiz" Duan Ling Tian, ağaçların tepesinde herhangi bir gürültü olmadan dikkatli bir şekilde hareket ederken Zhang Qian ve Zhao Gang'ı da beraberinde getirdi ve vadideki her şey görüş alanına girdi.
Taş Maymunların 3 veya 4 kişilik gruplar halinde durduğunu görebiliyordu.
“Genç Efendi, bu Maymun Şarabı mı?”
Duan Ling Tian, Zhang Qian'ın işaret ettiği yöne baktı ve orada küçük bir gölet vardı. İçinde bir sıvı vardı ve bu sıvının rengi vermilyon kırmızısı gibi görünüyordu. Rengi, Yeniden Doğuş Savaş İmparatoru'nun anılarındaki Maymun Şarabı ile tamamen aynıydı.
"Kesinlikle, bu Maymun Şarabı." Duan Ling Tian başını salladı. “Şimdi biraz Maymun Şarabı çalmanın bir yolunu düşünelim.”
Zhang Qian ve Zhao Gang başlarını salladılar çünkü onlar da Maymun Şarabına son derece ilgi duyuyorlardı.
"Şuna ne dersiniz: Siz ikiniz çevredeki Taş Maymunları çekin... Ben de biraz Maymun Şarabı toplama fırsatından yararlanayım, buna ne dersiniz?" Duan Ling Tian, Zhang Qian ve Zhao Gang'a baktı ve onların biraz tereddütlü olduklarını fark etti ve anında alay ettiler. "Siz ikiniz gerçekten size zarar vereceğimi mi düşünüyorsunuz? Aralarındaki en güçlü Taş Maymun sizden daha aşağı seviyededir… Siz ikiniz onları mümkün olan ilk anda çekerseniz, Maymun Şarabı'nı toplayabilirim.”
“Genç Efendi, onların gücünü fark edebiliyor musunuz?” Zhang Qian geniş gözlerle baktı. Yüzü şaşkınlıkla doluydu ve aniden bu Genç Efendinin gerçekten her şeyi yapabilecek kapasitede olduğunu hissetti.
“Taş Maymun'un gücü, kürklerinin rengine göre değerlendirilebilir…Bakın, bu üç Taş Maymun'un koyu sarı renkli kürkleri var, bu onların hâlâ Çekirdek Köken Aşamasında güce sahip genç Taş Maymunlar oldukları ve Taş Maymunlar'a ait oldukları anlamına gelir. Bu Taş Maymunlar'ın en genç yaşı. Sarı kürklü Taş Maymunların hepsi olgunlaşmış Taş Maymunlardır ve aralarındaki en güçlüleri en fazla Başlangıç Ruh Aşamasının altıncı seviyesindedir."
“Gelişen Ruh Aşamasının yedinci seviyesi veya üzerindeki Taş Maymunların vücutlarındaki kürk koyu altın rengine daha yakın. Ama burada bunlardan hiç yok… Benim tahminime göre daha güçlü olan Taş Maymunlar maymun mağarasında olmalı.” Duan Ling Tian, son derece aşina bir şekilde konuşurken geçitteki Taş Maymunlara baktı.
“Genç Efendi, bunu biliyor musunuz?” Zhang Qian ve Zhao Gang, "Maymun mağarası nerede?" diye sormadan önce şaşırdılar.
"Şuradaki çalıların arkasında görebiliyor musun?" Duan Ling Tian geçidin uzak tarafını işaret etti ve orada tam olarak çalılarla çevrili bir mağara vardı. Yakından bakmazsanız fark edemezsiniz…
Zhang Qian ve Zhao Gang birbirlerine baktılar ve derin bir nefes alırken Duan Ling Tian'a şöyle dediler, "Genç Efendi, o zaman gidiyoruz."
"Gitmek! Unutmayın, ne olursa olsun onlara zarar vermeyin, aksi takdirde sonuçları hayal bile edilemez!” Duan Ling Tian başını salladı ama kalbi biraz tedirgindi. "Şansını dene! Umarım burada Maymun Kral yoktur… Maymun Kral varsa bile umarım o bir şeytani canavar değildir. Eğer bu bir iblis canavarsa, Maymun Şarabı'nı toplasam bile kaçamayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...