Duan Ling Tian'ın bakışları Rüzgar Leoparının üzerine atladığını görünce soğudu ve onu durdurmak ve gücünü onunla karşılaştırmak için harekete geçmeye çoktan hazırdı.
"Hmm?" Tam o anda Duan Ling Tian'ın Ruhsal Gücü hafifçe sarsıldı ve toplam üç kişinin yaklaştığını hissedebiliyordu.
Duan Ling Tian'ın figürü parladı, geçici olarak Rüzgar Leoparından kaçtı ve uzaklara baktı….
Bu üç kişi iki erkek ve bir kadındı.
Bu sırada Rüzgar Leoparı bir kez daha ona saldırdı ve tehditkar bir şekilde üzerine doğru ilerledi.
"Dikkat olmak!" Tam hamle yapıp Rüzgar Leoparını öldürmek üzereyken hassas bir haykırış duyuldu….
Duan Ling Tian, hoş kokulu bir rüzgârın burun deliklerine hücum ettiğini hissetti ve üç kişi arasındaki kadının nazik ve zarif figürünün göz açıp kapayıncaya kadar parlayıp önüne geldiğini görebiliyordu.
Vızıldamak!
Bu nazik ve zarif bir kadındı. Elindeki bir metre uzunluğundaki bıçak parladı ve üzerinde 46 antik mamut silüeti yoğunlaşarak şekillendi... Köken Çekirdek Aşamasının üçüncü seviyesi!
Sekizinci derece ruh silahı!
Duan Ling Tian tek bir bakışla bu kadının içini gördü.
Her ne kadar Rüzgar Leoparı'nın hızı hızlı olsa da, bu yalnızca ikinci seviye Köken Çekirdeği dövüş sanatçıları ve vahşi canavarlarla kıyaslandığında yeterliydi ve bu üçüncü seviye Köken Çekirdek Aşaması kadınının önünde, karşılık vermekte tamamen başarısızdı.
Göz açıp kapayıncaya kadar kadının kılıç darbesiyle öldürüldü.
"İyi misin?" Kadın Rüzgar Leoparını öldürdükten sonra Duan Ling Tian'a hafif bir endişeyle baktı ve Duan Ling Tian'ın bebek derisine benzeyen cildini görünce yüzünde bir şaşkınlık izi ortaya çıktı.
"Ben iyiyim." Duan Ling Tian hafifçe gülümsedi ve başını salladı, ardından önündeki genç kadını süzdü.
Kadın 23 ya da 24 yaşlarındaydı ve Ke Er ya da Li Fei kadar güzel olmasa da narin ve zarif özellikleri ve pürüzsüz ve zarif cildi zarafetin izlerini yayarak insana rahatlık hissi veriyordu.
Genç kadının bakışları Duan Ling Tian'ın dış saha öğrencisi kıyafetine indi ve hafifçe gülümseyerek şöyle dedi: "Sen Yedi Yıldız Kılıç Tarikatımızın bir dış saha öğrencisisin, değil mi?"
"Evet." Duan Ling Tian başını salladı. Daha önce Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının dış saha öğrencisi olanın sadece bu kadın olmadığını ve onu takip eden diğer iki adamın da Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının dış saha öğrencileri olduğunu fark etmişti.
"Tanıştığıma memnun oldum. Ben Alkaid Zirvesi'nin öğrencisi Shi Lan'ım." Genç kadın kendini Duan Ling Tian'a tanıtırken hafifçe gülümsedi. Nazik bir ifadesi vardı ve zarif gözleri sanki konuşabiliyormuş gibi görünüyordu.
“Duan Ling Tian, Megrez Zirvesi öğrencisi.” Duan Ling Tian, Shi Lan'a başını salladı. Bu sıcak kalpli kadın hakkında iyi bir izlenime sahipti.
"Duan Ling Tian, ilkel ormana tek başına mı geldin?" Shi Lan çevreye baktı ve başka kimseyi fark etmeyince merakla sormaktan kendini alamadı.
"Evet." Duan Ling Tian başını salladı.
Shi Lan, Duan Ling Tian'a baktı ve ciddi bir ifadeyle şöyle dedi: "Çok acelecisin.... Yedi Yıldız Kılıç Tarikatımıza yalnızca iki gün önce girmiş bir dış saha öğrencisi olmalısın, değil mi? Köken Çekirdek Aşamasının yalnızca ilk seviyesindesiniz, dolayısıyla bu ilkel ormana gelmek isteseniz bile bir ekip kurmuş olmalısınız. Aksi takdirde daha önce olduğu gibi muhtemelen hayatınızı kaybedeceksiniz.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...