Bölüm 235: Bahis Başlıyor!

115 21 0
                                    

Duan Ling Tian, ​​Li Fei'nin elini tuttu ve o anda Li Fei'nin ruh halindeki dalgalanmayı açıkça hissedebiliyordu.

“Merak etme, büyükbabamın intikamını mutlaka alacağım.” Duan Ling Tian, ​​Li Fei'ye "endişelenme" diyen bir bakış attı.

"Sana inanıyorum." Li Fei hafifçe başını salladı. Bu adama koşulsuz güveniyordu. Büyükbabası ölmüştü ve bu adam onun dünyadaki en büyük güven kaynağıydı.

Gelecekte sadece bu adam için yaşayacaktı.

"Buradalar!" Aniden bir şey fark etmiş gibi görünen Duan Ling Tian kaşlarını kaldırdı ve uzaklara baktı.

Yoğun kalabalık, sanki daha önce konuşmuş gibi bir yol açmak için harekete geçti.

“Bu Zhu Klanının İkinci Büyüğü!”

"Zhu Klanının İkinci Ustası geldi!"

"Zhu Klanının Patriği, Büyük Kıdemli ve Üçüncü Yaşlı da geldi….Aman tanrım, Zhu Klanının üst düzey yöneticilerinin neredeyse hepsi akın etti!"

Kalabalık kabardı ve kıyaslanamayacak kadar gürültülüydü.

Ve kalabalığın açtığı yola, heybetli bir dizi halinde bir grup insan yaklaştı.

Bu insanlar arasında Duan Ling Tian yalnızca Zhu Klanının İkinci Ustası Zhu Qi'yi tanıdı.

Çok geçmeden Duan Ling Tian ve Zhu Klanının grubu boş alanda karşı karşıya geldi.

Duan Ling Tian, ​​Gelişen Ruh Aşaması ve Köken Çekirdek Aşamasındaki varoluş grubuyla karşılaştığında en ufak bir korkmuyordu. Bakışları sakindi; sanki bir grup sıradan insana bakıyormuş gibiydi.

Üstelik Duan Ling Tian, ​​Zhu Klanı üyelerinden oluşan grubu değerlendirirken, Zhu Klanı üyeleri de onu değerlendiriyordu.

İlk düşünceleri şaşkınlıktı.

Böyle bir genç kesinlikle 20'nin üzerinde olmazdı ama aslında o kadar şok edici başarılar elde etmişti ki. Gerçekten şok ediciydi.

Zhu Qi ileri bir adım attı ve Duan Ling Tian'a baktı, ardından derin bir sesle şöyle dedi: "Küçük Kardeşim, Zhu Klanımın İkinci Büyük'ü geldi. Şimdi oğlumu serbest bırakır mısın?”

"Zhu Klanının İkinci Büyüğü hangisi?" Duan Ling Tian'ın bakışları Zhu Qi'nin arkasındaki insan grubunun yanından geçti.

“Ben Zhu Klanının İkinci Yaşlısı Zhu Liang'ım.” Zhu Qi'nin arkasındaki yaşlı bir adam öne doğru bir adım attı ve Zhu Qi ile omuz omuza durdu.

İçinde küçümseme hissi olan bir bakışla Duan Ling Tian'a baktı. “Evlat, birini serbest bırakmak mümkünse, onu bağışlamalı…”

Birini serbest bırakmak mümkün olduğunda, onu bağışlamalı mıyız?

Duan Ling Tian, ​​Zhu Liang'ın söylediklerini duyunca gülmeden edemedi.

Zhu Liang kaşlarını çattığında Duan Ling Tian'ın kahkahası aniden durdu ve soğuk ve kayıtsız bakışları Zhu Liang'a indi. “Zhu Klanının İkinci Büyüğü, zaman kaybetmeyeceğim….Şimdi bir ömür boyu bahis anlaşması yapalım ve sonuca tek turda karar verelim. Sekizinci derece ruh silahını en düşük kaliteyle işleyen ölür!”

"Cesaret edebilir misin?" Duan Ling Tian, ​​Zhu Liang'a baktı ve ağzının kenarlarında bir gülümseme belirdi.

"Hmph!" Zhu Liang'ın sesi buz gibi soğuktu. "Neden? Şu anda hayatıyla ilgili bahisini kabul ediyorum!”

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin