Ma Qin, Hu Jun'un öfkelenmesine şaşırmamıştı çünkü zaten zihinsel olarak hazırlanmıştı.
“Müdür Qin, bu Köken Güçlendirme Hapını hemen geri verin. Bu kasıtlı olarak sorun çıkarmak değil mi?” Hu Jun derin bir nefes aldı ve elindeki Köken Güçlendirme Hapını tekrar hap şişesine tıktı, sonra onu Ma Qin'e vermeden önce bir kez daha kapattı.
Ma Qin bunu ondan almadı ve şöyle dedi, "Lord Hu Jun, bunu olağan uygulamalara göre inceleseniz iyi olur... Böyle davranmanız kurallara uymuyor."
Hu Jun kaşlarını çattı ve alçak bir sesle sordu: "Bunun bir teste ihtiyacı var mı? Bu Köken Güçlendirme Hapının az önce açık artırmada satılan Köken Güçlendirme Hapları şişesiyle karşılaştırılabileceğini düşünüyor olabilir misin?"
Ancak bu şekilde konuşmasına rağmen Hu Jun yine de Köken Güçlendirme Hapını çıkardı ve dikkatlice inceledi.
Ma Qin, bakışlarını Hu Jun'un ifadesine yoğunlaştırdı ve şans son derece zayıf olmasına rağmen bir mucizenin gerçekleşmesini bekledi….
Çok geçmeden Ma Qin, Ma Qin'in yüzündeki öfkeli ifadenin tamamen donduğunu fark etti.
Bir şans var!
Ma Qin'in gözleri parladı.
"Bu…." Hu Jun'un yüzündeki öfkeli ifade kaybolmuştu ve yerini bir heyecan ifadesi almıştı. “Basitçe…. Basitçe doğanın üstesinden gelen bir sanat eseri, doğanın üstesinden gelen bir sanat eseri! Mükemmel, fazla mükemmel!”
Ma Qin, Hu Jun karşısında şok oldu. "Lord Hu Jun, siz.... iyi misiniz?"
Yedinci sınıftaki bu simyacıyı tanıdığı ilk gün değildi ama yedinci sınıftaki bu simyacının bu kadar heyecanlı olduğunu kesinlikle ilk kez gördüğünden emin olabilirdi.
%75 saflıktaki Köken Güçlendirme Hapları şişesini değerlendirdiğinde bile bu yedinci sınıf simyacı o kadar heyecanlı değildi.
"Müdür Qin, bu Köken Güçlendirme Hapını açık artırmaya kim koydu? Onunla tanışmak istiyorum." Hu Jun anında koltuğundan ayağa kalktı ve soğukkanlılığını tamamen kaybetmişti.
“Lord Hu Jun, siz…” Ma Qin konuyu bir türlü kavrayamadı. Bu Köken Güçlendirme Hapı saflığı %80'in üzerinde olan tıbbi bir hap olabilir mi?
Bu çok inanılmaz değil mi?
Hu Jun derin bir nefes aldı, kalbindeki heyecanı bastırdı ve yavaşça sordu: "Müdür Qin, bu Köken Güçlendirme Hapının saflığının ne olduğunu biliyor musun?"
“Gerçekten saflığı %80 veya daha yüksek olabilir mi?” Ma Qin'in gözleri tabaklar gibi geniş açıldı ve şaşkınlıkla dolu bir yüze sahipti. Eğer gerçekten %80 veya daha yüksek saflığa sahip bir tıbbi hapsa, o zaman Ma Clan Müzayede Evi bu sefer gerçekten ilgi odağı olacaktı!
Nadir de olsa, Azure Ormanı İmparatorluk Krallığının tamamında %75 saflığa sahip bazı tıbbi haplar vardı.
Ama saflığı %80 ve üzerinde olan tıbbi bir hap….
Azure Ormanı İmparatorluk Krallığının tarihinde, daha önce hiç ortaya çıkmamış gibi görünüyor!
“%80 mi?” Hu Jun, Ma Qin'in söylediklerini duyunca şaşkına döndü. "Sana bu Köken Güçlendirme Hapının saflığının %80 olduğunu kim söyledi?"
“Yüzde 80'de olmaması mümkün mü? %79 mu?” Ma Qin'in şaşkın bir ifadesi vardı ve heyecanlı ruh hali biraz sakinleşmişti.
Düşündüğü gibi saflığı %80 ve üzerinde olan bir tıbbi hapın ortaya çıkması nasıl mümkün olabilirdi…?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...