Bölüm 257: Xia Dou

50 6 0
                                    

"Ke Er, onlara açıklama yapmana gerek yok, onlar sadece çit bakıcılarından oluşan bir kalabalık." Li Fei, yeşim taşı gibi saf beyaz elini uzattı ve hafifçe Ke Er'in elinin arkasını okşadı.

Li Fei'nin söyledikleri doğal olarak halkın öfkesine neden oldu.

"Küçük kız, ne söylediğine dikkat et!"

“Tam olarak neye dayanarak bize çit bakıcıları diyorsunuz? Demek istediğin, Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı iç saha öğrencisinin hepinizi kasıtlı olarak haksız yere suçlaması olabilir mi?"

“Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı iç saha öğrencisinin seni haksız yere suçlamasına gerek var mı?”

Müşteri kalabalığının hepsi Li Fei'ye dik dik baktı.

Li Fei ne zaman böyle bir sahne yaşamıştı? Bir an için yüzü kızaracak kadar öfkelendi, yumruğunu sıkıca sıktı ve narin vücudu hafifçe titredi.

Aniden yüksek bir ses yankılandı ve restoranın içindeki gürültülü gürültü aniden kesildi.

Avucunu masaya vuran Duan Ling Tian'dı. "Kapa çeneni!"

Şu anda Duan Ling Tian'ın yüzü son derece acımasızdı. Bu insanlar onun hakkında konuşabilirdi, en fazla o buna gülüp geçerdi.

Ama bu insanlar aslında Li Fei hakkında konuşmaya, onun kadını hakkında konuşmaya cüret ettiler!

Bu onun tahammül edemeyeceği bir şeydi!

Bu arada, restorandaki müşteri kalabalığının bakışları Duan Ling Tian'a indi ve çoğu, Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı öğrencisinin Duan Ling Tian'a bir ders vermesini beklerken alaycı bir ifade sergiledi.

"Ne? Utançtan mı sinirleniyorsun evlat?” Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı iç saha öğrencisinin yüzünde alaycı bir gülümseme vardı. Olayların gelişiminin aslında tamamen kendisine döneceğini hiç düşünmemişti.

Zamanının geldiğini biliyordu.

Şimdi saldırsa bile kimse onun bir başkasına zorbalık yapmak için Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının desteğine güvendiğini düşünmezdi.

Duan Ling Tian, ​​Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının iç saha öğrencisine delici derecede soğuk bir ışık içeren bir bakışla baktı. Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının iç saha öğrencisiyle oynarken zaten tüm sabrını kaybetmişti. "Xiong Quan, hepsini dışarı at!"

Üç Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı öğrencisi Duan Ling Tian'ın söylediklerini duyunca gülmekten kendini alamadı.

Restorandaki müşterilerin çoğu bile gülmekten kendini alamamıştı.

Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının iç saha öğrencisinin gücünün şok edici olduğu gerçeğinden bahsetmiyorum bile, birisi Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı iç saha öğrencisini aşan bir güce sahip olsa bile yine de aceleci davranmaya cesaret edemezdi. Sonuçta bunu yapmak Yedi Yıldız Kılıç Tarikatını doğrudan rahatsız eder…..

Yedi Yıldızlı Kılıç Tarikatı, Azure Ormanı İmparatorluk Krallığının en üst mezheblerinden biriydi.

Birinin rahatsız edebileceği bir şey nasıl olabilir?

Ancak gülümsemeleri hızla dondu.

Çünkü gördüler.

“Evet, Genç Efendi!” Xiong Quan cevap verdi ve ardından figürü sanki şiddetli bir rüzgara dönüşüyormuş gibi parladı.

Üç Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı öğrencisinin gülümsemeleri donduğu anda, Xiong Quan bir yıldırım gibi saldırdı, onları birer birer yakaladı ve doğrudan restoranın dışına attı….

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin