İki küçük kızın tuhaf bakışlarını doğal olarak fark ettiğinde Duan Ling Tian'ın ağzının kenarları acı bir gülümsemeyle kıvrıldı.
"Ne? Artık beni tanımıyor musun?” Duan Ling Tian başını salladı ve güldü ve ses tonuna bir miktar çaresizlik karışmıştı.
Bunu da kendisi istemedi.
Li Fei ve Ke Er ancak şimdi şoklarını atlattılar ve hızla Duan Ling Tian'a doğru yürüdüler.
Li Fei güzel gözlerini kırpıştırdı ve merakla dolu bir yüze sahip olarak sordu: "Alçak, nasıl bu hale geldin?"
Ke Er tüm ciddiyetiyle, "Evet Genç Efendi, sizin şu anki cildiniz benim ve Büyük Kardeş Fei'ninkinden bile daha beyaz," dedi.
Aslında Duan Ling Tian'ın gördüğü kadınlar arasında yalnızca Prenses Bi Yao ve Xiao Lan, Ke Er ve Li Fei'nin teniyle kıyaslanabilirdi.... Ancak yeniden doğduktan sonraki cildiyle karşılaştırıldığında, onların derisi oldukça kalitesizdi.
Sonuçta cildi artık bir bebeğinkiyle kıyaslanabilir durumdaydı.
Yan tarafta duran Shi Yan, Duan Ling Tian onu görmezden geldiğinde inançsızlıkla dolu bir yüze sahipti…. Ne zaman birisi onu bu şekilde görmezden gelmeye cesaret etmişti?
Şimdi Shi Yan'ın ifadesi, Duan Ling Tian, Ke Er ve Li Fei'nin birlikte mutlu bir şekilde sohbet etmesine bakarken neredeyse çarpıktı ve karga benzeri, tiz sesinin içine korkutucu bir soğukluk karışmıştı. "Güzel çocuk, seninle konuşuyorum.....Sen, sen kimsin?"
Shi Yan'ın sesi, Duan Ling Tian ve iki kız arasındaki konuşmayı güçlü bir şekilde böldü ve Duan Ling Tian'ın ifadesinin kasvetli hale gelmesini engelleyemesine neden oldu.
Ancak bakışları Ke Er ve Li Fei'ye dokunduğunda sonsuz nezaketli bir bakışa dönüştü.
“Yan tarafta hâlâ bizi rahatsız eden bir karganın olduğunu unutmuşum.” Duan Ling Tian, Ke Er ve Li Fei'ye hafifçe gülümsedi, sonra Shi Yan'a bakmak için döndü ve yüzündeki kasvet bir kez daha ortaya çıktı ve gözleri korkutucu bir parlaklıkla titredi.
Karga?
Ke Er ve Li Fei, Duan Ling Tian'ın Shi Yan'ı nasıl tanımladığını duyduklarında şaşkına döndüler, sonra onun ne demek istediğini anladılar ve bir kahkaha attılar, büyüleyici ve dokunaklı bir kahkaha, herkesi büyüleyebilecek bir kahkaha. canlı varlıklar.
“Sen….Bana karga demeye cesaret mi ediyorsun?” Shi Yan şaşkına döndü, sonra inançsızlıkla dolu bir yüzle Duan Ling Tian'a baktı. “Sen….Daha önce bana karga mı dedin?”
Duan Ling Tian, Shi Yan'ın daha önce kadınlarına yaptığı tehditleri hatırlayınca kaşlarını çattı ve bu Shi Yan'a herhangi bir yüz vermeyi hiç düşünmemişti. "Kulaklarında bir sorun mu var? Ama sadece sesin bir kargaya benziyorsa, görünüşün de… bir kargayla kıyaslanamaz bile!”
Görünüm bir kargayla karşılaştırılamaz bile mi?
Shi Yan tamamen şaşkına döndü ve bir anlığına keyfi kaçtı. Üçgen gözleri korkutucu bir parlaklıkla titriyordu. "Oğlum, benim kim olduğumu biliyor musun?"
İki yıldır Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı'ndaydı ve ilk kez birisi onun hakkında bu şekilde konuşmaya cesaret ediyordu... Üstelik bu onun yüzüne söylenmişti.
“Sen Shi Yan değil misin?” Duan Ling Tian kayıtsız bir şekilde, kıyaslanamayacak kadar sakin bir bakışla söyledi.
"Beni tanıyor musun? Ve hâlâ beni küçük düşürmeye cüret mi ediyorsun?” Shi Yan, Duan Ling Tian'a şaşkın bir ifadeyle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...