Bölüm 242: Dipsiz Çukur

70 14 1
                                    

Bang!

Duan Ling Tian, ​​kendisine doğru gelen devasa bedenle karşılaştığında tekme attı ve Yun Ping'in uçarak duvara çarpmasına neden oldu.

Ancak vücudu yağlarla dolu olan Yun Ping, sanki iyiymiş gibi hızla ayağa kalktı ve kötü bir şekilde Duan Ling Tian'a baktı. "Küçük piç, hayatımda en çok pişman olduğum şey, anneni Duan Klanı'ndan atarken seni beşiğinde öldürmemiş olmamdır!"

Duan Ling Tian kaşlarını çattı. "Annemi Duan Klanından çıkmaya mı zorladın?"

Bu daha önce annesinin bahsettiğini hiç duymadığı bir şeydi.

"Kesinlikle!" Yun Ping alay etti. “O yıl, diğerlerini anneni dışarı çıkarmaya zorlayan bendim! Başlangıçta senin, küçük piçin, Duan Klanı'ndan ayrıldığında endişelenecek bir şey olmayacağını düşünmüştüm... 10 yıldan sonra bunun senin en büyük gizli tehlike haline gelmene izin vereceğini hiç düşünmemiştim! Pişmanım! Ah!" Konuşmayı bitirdiğinde Yun Ping biraz deliydi.

Ona göre eğer o yıl Duan Ling Tian'ı henüz beşikteyken öldürmüş olsaydı, son olayların tümü yaşanmayacaktı!

En sevdiği oğlu da hayatta olacaktı!

"Hmph!" Duan Ling Tian derin bir sesle konuşurken bakışları soğuk ve kayıtsızdı. “Buna pişman olmak yerine neden oğlunuza nasıl düzgün eğitim vereceğinizi bilmediğiniz için pişman olmuyorsunuz? Babamla kocanız arasındaki nefret, önceki neslin nefreti! Ama oğlunuz bunun yerine tüm bunları bana yükledi ve hatta öldürücü bir darbeyle bana saldırdı.”

“Eğer o olmasaydı ölmezdi!” Konuşmayı bitirdiğinde Duan Ling Tian'ın ses tonu kıyaslanamayacak kadar düşüktü….

"Seni küçük piç! Hayatın aşağılık bir çimen gibidir; peki ya oğlum seni öldürürse? Senin hayatın oğlumun hayatıyla kıyaslanabilir mi?” Yun Ping'in gözleri deliliği ortaya çıkardı. “Maalesef oğlumun intikamını alacak gücüm yok… Yoksa seni öldürdükten sonra anneni de öldürürdüm. Ancak o zaman kalbimdeki nefreti açığa çıkarabilirdim!”

"Ölüme davetiye çıkarıyorsun!" Duan Ling Tian, ​​Yun Ping'in acımasız sözlerini duyduğunda daha fazla kendini tutamadı ve kılıcı Yun Ping'in vücuduna saplanmak için parladı.

Her ejderhanın ters bir ölçeği vardır; ona dokunursanız kesinlikle ölürsünüz!

Annesi tam olarak onun ters ölçeğiydi!

Bang!

Yun Ping'in muazzam figürü yere çarptı ve hanın bir süre sallanmasına neden oldu.

Ölmüş olmasına rağmen, bir çift vahşi gözleri hala şiddetle Duan Ling Tian'a bakıyordu, sanki ölümde bile Duan Ling Tian'ı bırakmayacakmış gibi görünüyordu.

Duan Ling Tian, ​​Yun Ping'in cesedini soğuk ve kayıtsız bir bakışla taradı. Doğrudan ayrılmadan önce cesedi yakmaya ve kanıtları yok etmeye bile niyeti yoktu.

Ertesi gün bir haber yayıldı.

Duan Klanı'nın İkinci efendisi Duan Ru Lei'nin karısı, şehir merkezindeki bir handa hayatını kaybetmişti.

Bu doğrultuda Duan Klanı bu konuda herhangi bir açıklama yapmadı; Yun Ping'i sadece bunca yıl boyunca Duan Ru Lei'nin Duan Klanına yaptığı katkılardan dolayı gömdüler.

Yun Ping'in ölümünün ardındaki nedenlerden bazılarını az çok tahmin edebildiler.

Ancak konuyu araştırmadılar.

"Tian, ​​ikinci teyzenin ölümünün seninle bir ilgisi var mı?" Li Rou, evinin arka avlusunda Duan Ling Tian'a sorarken ciddi bir ifadeye sahipti. Bakışları Duan Ling Tian'ın gözlerinden ayrılmadı, görünüşe göre Duan Ling Tian'ın ona yalan söyleyip söylemeyeceğini görmek istiyordu.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin