Bölüm 221: Xue Lu, Hak Edilen Ölüm!

121 22 0
                                    

İşlemeli Üniformalı Muhafızların bu gece tüm İmparatorluk Şehri'ni şok etmesi kaçınılmazdı.

Majesteleri Kızıl Gökyüzü Krallığı İmparatoru'nun İşlemeli Üniforma Muhafızları kurma kararını vermesinin üzerinden sadece birkaç gün geçmişti ve İşlemeli Üniforma Muhafızları Şehir Muhafız Ordusu Komutanı Xue Lu'yu çoktan öldürmüştü.

İşlemeli Üniformalı Muhafızların eylemleri İmparatorluk Şehrindeki birçok insanın korkuyla titremesine neden oldu ve bu insanların neredeyse tamamı Duan Ling Tian'a kin besliyordu.

Üçüncü Prensin Malikanesi

Bang!

Gölün ortasındaki binada, hizmetkarından yeni bir rapor alan Üçüncü Prens'in ifadesi kasvetli bir hal aldı. Elindeki şarap kadehini yere fırlattı ve bazı genç dahilerin korkudan titremekten kendilerini alamamasına neden oldu.

"Millet, bugünkü toplantı sona erdi. Başka bir zaman tekrar toplanacağız.” Üçüncü Prens derin bir nefes aldı ve misafirlerini uğurlamak için konuştu.

Orada bulunan tüm genç dahiler gittikten sonra Üçüncü Prens'in gözleri hayranlık uyandıran bir soğuklukla parladı. “Onunla zaten ateş ve su gibi olduğum için kendimi geri tutmama gerek yok. Onun kibirli havasını yok etmeliyim… Gidip hazırlık yapın, yarın ilk iş saraya girip İmparator Babamı görmek istiyorum!”

"Evet." Hizmetçi emirleri kabul etti ve oradan ayrıldı.

"Duan Ling Tian, ​​gerçekten küçük ve değerli bir hizmetin, dizginsiz bir şekilde hareket etmeni sağlayacağını mı düşünüyorsun? İmparatorluk Babamın seni nasıl cezalandıracağını gerçekten görmek istiyorum!” Third Price'ın kıyaslanamayacak kadar soğuk sesi sanki cehennemin derinliklerinden geliyormuş gibiydi.

Beşinci Prens'in Malikanesi

Pergolanın içinde beyaz kaşlı yaşlı adam, İmparatorluk Şehri'nde yayılan ve birçok tartışmaya yol açan konuyu Beşinci Prens'e saygılı bir şekilde rapor ediyordu.

"Ne? Duan Ling Tian gerçekten de emrindeki İşlemeli Üniforma Muhafızlarını yanında getirip Xue Lu'yu mu öldürdü?" Beşinci Prens bu haber karşısında şaşırdı, sonra yüzü asıldı. “Gerçekten boşuna tereddüt ediyor ve vicdansız!”

"Majesteleri, bu eylemi gerçekleştirenin kendisine bağlı İşlemeli Üniforma Muhafızlarından biri olduğunu duydum. Bu İşlemeli Üniforma Muhafızı, Yeni Oluşan Ruh Aşamasının dokuzuncu seviyesinde mevcut olmalı." Beyaz kaşlı yaşlı adamın ses tonunda hafif bir korku vardı.

"Görünüşe göre İlahi Kudret Marquis, Duan Ru Feng'le yıllar önce sahip olduğu dostluk konusunda hala endişeleniyor... ve aslında Duan Ling Tian'ın sipariş vermesi için dokuzuncu seviye bir Başlangıç ​​Ruh Aşaması dövüş sanatçısını göndermek için çok çaba harcadı." Beşinci Prens'in gözleri soğuklukla parlıyordu ve ses tonu üzgün ve alçaktı.

"Majesteleri, şimdi ne yapmalıyız?" Beyaz kaşlı yaşlı adam sordu.

Beşinci Prens kolunu sıvazladı ve soğuk ve kayıtsız bir sesle şöyle dedi: "Hmph! Artık hiçbir şey yapmamıza gerek yok. Yarın İmparator Babamı görmek için saraya gideceğim. Bu Duan Ling Tian gerçekten çok cüretkâr, hatta Şehir Muhafız Ordusu Komutanı'nı öldürmeye bile cüret ediyor... Yarın, İmparatorluk Babam onu ​​İşlemeli Üniformalı Muhafız Komutanı görevinden alacak!"

"Majesteleri bilgedir." Beyaz kaşlı yaşlı adam başını salladı.

Başbakanlık Malikanesi.

Gu You Ting, sakin bir zihinle hoş kokulu çayın tadını çıkarırken ön avludaki taş masanın önünde oturdu.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin