“Genç Efendi, Prenses Bi Yao yüzünden ondan iliklerine kadar nefret ediyor.” Yaşlı adam, Gu You Ting'in sorusunu duyduğunda yavaşça başını salladı.
"Prenses Bi Yao...Ne yazık ki oğlumun onunla evlenecek şansı yok." Gu You Ting'in gözleri soğuk bir ışıkla titredi. "Ancak dışarıdaki insanlar aslında oğlumu küçümsüyor ve Duan Ling Tian'ı övüyor... Gu Xuan ondan nefret ettiği için bu sözün üzerinde durmasına gerek yok." Gu You Ting konuşmayı bitirdiğinde ifadesi sakindi. Sanki bir başkasının yaşamına ve ölümüne kolaylıkla karar verebilecek bir ölüm yargıcına dönüşmüştü.
Belki onun gözünde Duan Ling Tian'ı ve Duan Ling Tian'ın arkasındaki Duan Klanı'nı hiç dikkate almamıştı.
"Tanrım, Kızıl Gökyüzü Krallığımızın ordusu Güney Barbar Şehri'ni ele geçirdiğinde, Duan Ling Tian en büyük başarıyı elde etti, dolayısıyla Majesteleri İmparator muhtemelen onu ağır bir şekilde ödüllendirecek, ona çok değer verecek ve onu krallığın direği olarak alacaktır. ….” Yaşlı adam hafifçe kaşlarını çattı ve biraz tereddüt ediyormuş gibi göründü.
"Ne olmuş?" Gu You Ting kayıtsızca sordu. “Oğlum muhtemelen şimdiye kadar ölmüştür, bu yüzden izin verin de onun son dileğini yerine getireyim… Bu Duan Ling Tian'dan iliklerine kadar nefret ettiği için, cennetteki ruhunu teselli etmek için bu Duan Ling Tian'ı öldüreceğim. Bu onun için yapacağım son şey sayılabilir."
Gu You Ting, oğlunun zaten öldüğünü tahmin etmiş olsa da yine de sakin soğukkanlılığını hızla geri kazandı.
Eğer Duan Ling Tian burada olsaydı kesinlikle bu Gu You Ting'den korkardı çünkü bu tip insanlar onun en çok nefret ettiği tipti ve aynı zamanda en soğuk ve korkutucu olanıydı.
Ertesi gün şafak vakti, geniş odada Duan Ling Tian, odadan çıkmadan önce iki küçük kızın yardımıyla kıyafetlerini giydi.
Duan Ling Tian kahvaltısını yaptıktan sonra Paladin Akademisine gitti. Geçtiği her yerde şaşırtıcı olmayan bir şekilde büyük bir heyecan yarattı.
“Duan Ling Tian, senden hoşlanıyorum!” Tam o anda yakındaki bir kız öğrenci kırmızı bir yüzle Duan Ling Tian'a kükredi.
Duan Ling Tian şaşkına döndü ve çevredeki öğrenci grubu da şaşkına döndü. Bir iç çekiş dalgası yankılandı.
"Ben de senden hoşlanıyorum." Duan Ling Tian kız öğrenciye hafifçe gülümsedi ve ilerlemeye devam etti.
Bir anda diğer kız öğrencilerden bazıları, daha önce konuşan kız öğrenciye kıskançlık dolu yüzlerle baktı. Onu öğrenip kopyaladılar. “Duan Ling Tian, senden hoşlanıyorum!”
“Duan Ling Tian, senden hoşlanıyorum!”
…
Bu ateşli kız öğrencilerle karşı karşıya kalan Duan Ling Tian, hepsine hafif bir gülümsemeyle cevap verdi. "Ben de hepinizi seviyorum."
Paladin Akademisi öğrencilerinin kalplerinde Duan Ling Tian'ın sakinliği karşısında olumlu izlenimler oluştu.
“Duan Ling Tian!” Tam bu sırada uzaktan bir kişi ona doğru yürüdü.
Duan Ling Tian'ın kaşları çatıldı, çünkü bu kişinin onu selamlamak için inisiyatif almasını hiç beklememişti; üstelik çok dostane bir selamlamaydı.
Karşısındaki kişi Xu Qing'den başkası değildi!
“Xu Qing, değiştin.” Duan Ling Tian'ın ağzının kenarlarında hafif bir gülümseme izi belirdi, çünkü şu anki Xu Qing eski kibirine sahip değildi, bunun yerine biraz daha sakindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...