Bölüm 219: Wyrm Python Formu

108 21 0
                                    

“Bu Maymun Kral Şarabı mı? Sanki vücudumdaki Köken Enerjisi onun kokusuyla irkilmiş gibi geliyor…” Nie Fen, Nie Yuan'ın elindeki Maymun Kral Şarabına kavurucu bir bakışla baktı.

"Hayatım boyunca Maymun Kral Şarabının şarap kokusunu duyabileceğimi hiç düşünmemiştim... gerçekten üç yaşamın bir lütfu." Yaşlı adamın derinden etkilenmiş bir ifadesi vardı.

İlgili kişi Nie Yuan'a gelince, Maymun Kral Şarabını bir kenara koyarken çok sevinmişti.

Nie Fen'in bakışları, avucunu ve yumruğunu birbirine sürttüğü sırada Duan Ling Tian'ın figürüne indi. “Hehe...Küçük Tian, ​​sen....”

"Büyük Kardeş Nie, Yarım Adım Hiçlik Aşamasına adım attığında sana bir damla Maymun Kral Şarabı vereceğim!" Duan Ling Tian onun ne söylemek istediğini tahmin ettiğinde Nie Fen ağzını bile açmamıştı.

Cimri olduğundan değildi ama o küçük şişedeki su kabağının içindeki Maymun Kral Şarabı 30 damlayı bile bulmayabilirdi ve her damlası sayılırdı. Bu nedenle onu dikkatli kullanmak zorundaydı.

Nie Fen acı bir şekilde güldü. “Yarım Adım Hiçlik Aşaması, bu artık yıllar sonrasına kalmış bir mesele…”

"Büyük Kardeş Nie, sana Maymun Kral Şarabı'nı veremem ama elimde bir sürü Maymun Şarabı var." Duan Ling Tian elini kaldırdı ve elinde bir şarap sürahisi vardı.

Anında Maymun Şarabının kokusu şarap sürahisinin ağzından havaya yayıldı….

"İyi şarap!" Nie ailesinin üç üyesinin bakışları aniden parladı.

Çok geçmeden üçü de teker teker Maymun Şarabının tadına baktı.

Maymun Şarabı'nı içtikten sonra bağdaş kurup olduğu yerde oturan Nie Fen, yetiştirme yöntemini anlatırken kalbini sakinleştirdi, ancak uzun bir süre sonra gözlerini açtı.

"Biraz daha ve sonra geçebileceğim!" Nie Fen kendine geldikten sonra bakışları aniden parladı ve bilinçsizce şarap sürahisini almak için elini uzattı; ancak şarap sürahisinin tamamen boş olduğunu fark etti.

“Şarap nerede?” Nie Fen'in şaşkın bir ifadesi vardı.

"Nie Amca ve Büyükbaba Nie içti." Duan Ling Tian gülümseyerek başını salladı.

Nie Fen tepki veremeden Duan Ling Tian hemen sıvıştı ve yaşlı adama ve Nie Yuan'a şunu hatırlatmayı unutmadı: "Büyükbaba Nie, Nie Amca... Nakışlı Üniformalı Muhafız üyelerim konusunu sana bırakacağım. . Yarın onları almak için buraya geleceğim."

“Dede, baba, ikiniz nasıl bana bir şey bırakmazsınız? Sadece bir fincan içtim… bir fincan!” Nie Fen şikayet ederken acı bir ifadeye sahipti.

"Aptal çocuk, eğer burada şikayet edecek zamanın varsa neden Küçük Tian'dan bir sürahi Maymun Şarabı istemiyorsun?" Yaşlı adam başını salladı.

"Sağ! Nasıl unutmuş olabilirim? Maymun Kral Şarabı konusunda son derece cimriydi ama Maymun Şarabı konusunda bu kadar cimri olamaz, değil mi?!” Nie Fen aceleyle ayağa kalktı ve Duan Ling Tian'ın peşinden koştu ancak Duan Ling Tian'ın çoktan iz bırakmadan ortadan kaybolduğunu fark etti.

“Ne çocuk! Bu kadar aceleyle ayrılmasına şaşmamalı!” Nie Fei'nin çaresiz bir ifadesi vardı.

İlahi Kudret Marquis Malikanesi'nden ayrıldıktan sonra Duan Ling Tian doğrudan eve döndü ve kendini odasına kapattı, ardından Ejderha Kanı Hapını rafine etmeye başladı....

Bir saat sonra Ejderha Kanı Hapı tamamlandı!

Duan Ling Tian, ​​Ejderha Kanı Hapını tükettikten sonra nihayet Çekirdek Oluşturma Aşamasının dokuzuncu seviyesi için etli vücudunun sertleşmesini tamamladı.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin