Sonunda bu Light Edge Yazıtı 7 numaralı odadaki kişi tarafından 1.600.000 altın karşılığında elde edildi.
Salonda şaşkınlık sesleri yükselip alçaldı.
“1 numaralı odadaki misafir aslında hiçbir harekette bulunmadı.”
“Evet, gerçekten tuhaf.”
“Işık Kenarı Yazıtı harika bir eşya. Tek kullanımlık bir ürün olmasına rağmen Goldfur Mouse ile karşılaştırıldığında çok daha pratik.”
…
Duan Ling Tian bu insanların tartışmalarını duyunca gülmeden edemedi.
Işık Kenarı Yazıtı?
Üstelik böyle bir yazıya hiç aldırış etmemişti, istese bile bunu kendisi düzeltebilirdi.
Üstelik maliyeti en fazla üç milyon gümüş, yani 30.000 altın olurdu.
Ona göre, 7 numaralı odadaki o kişi, bu Light Edge Yazıtını satın almak için 1.600.000 altın harcayan enayiydi.
“Yazı sanatının bu kadar gerileyeceğini hiç düşünmezdim… sadece bir Light Edge yazıtının bu kadar yüksek fiyata satılabileceğini.” Duan Ling Tian oldukça duygusal bir şekilde iç çekti.
Ve yüreğinde düşünmeden edemedi.
Zamanı geldiğinde, kazanı kaynatamayacak kadar fakirleştiğinde, bazı yazıları da satabilir ve bu kesinlikle son derece karlı bir işlem olacaktır.
Çok geçmeden müzayede platformundaki yaşlı adamın sesi yeniden duyuldu ve sesi biraz heyecanlıydı. “Millet, müzayedeye çıkarılacak bir sonraki şey bugünkü müzayedenin son müzayede ürünüdür… Ma Clan Müzayede Evi'nin orijinal planına göre, Light Edge Yazıtı son müzayede ürünü olmalıydı.
"Ve şu anki son açık artırma ürünü, bir konuğun, son dakikada açık artırmada satılması için müzayede evimize emanet ettiği bir şey!" Yaşlı adam konuşmayı bitirdiğinde yüzü hafifçe kızardı.
Bu sahne salondaki herkesin de meraklanmasına neden oldu. Yaşlı adamın bu kadar heyecanlanmasına neden olan şey tam olarak neydi?
"İhtiyar Ma, saçmalamayı bırak, acele et ve bunun ne olduğunu söyle."
"Aynen, bu zaten son müzayede ürünü, acele edin ve müzayedeyi bitirin!"
…
Bir an için müzayede salonunun tamamı gürültüyle doldu.
Herkes Ma Clan Müzayede Evi'nin en sona yerleştirdiği müzayede ürününe ilgiyle doluydu.
Ma Clan Müzayede Evi'nin olağan uygulamasına göre, bu son müzayede ürününün değerinin kesinlikle Altın Kürk Fare ve Işık Kenar Yazısından daha düşük olmayacağı konusunda yüreklerinde açıktı.
1 numaralı odada.
"Alçak, Ma Clan Müzayede Evi'nin senin Köken Güçlendirme Hapını son müzayede ürünü olarak sunacağını hiç beklemiyordum." Li Fei, Duan Ling Tian'a baktı ve onun güzel gözleri merakla doldu. “Rafine ettiğiniz %90 ve üzeri saflığa sahip Köken Güçlendirme Hapı için son teklif fiyatının ne kadar olacağını merak ediyorum…”
Duan Ling Tian'ın da beklenti dolu bir yüzü vardı. "Yakında ne kadara açık artırmaya çıkarılabileceğini öğreneceğiz."
Müzayede platformundaki yaşlı adam, çok geçmeden, orada bulunan herkesin bakışları altında, genç kızın elindeki tepsiden kırmızı kumaşı kaldırdı.
Herkesin gözünün önünde bir hap şişesi belirdi.
"Yine mi tıbbi hap?"
Bir anda salonda bir kargaşa çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...