Bölüm 254: Xia Guang'ın Geçmişi

57 11 0
                                    

Suçlu, Ma Qin.

Duan Ling Tian, ​​Xiong Quan'ın yanında olmasaydı bugün kendisinin ve yanındaki iki kızın kesinlikle ölmüş olacağını hayal edebiliyordu.

Duan Ling Tian'a göre, Ma Klanının tazminatı ne kadar olursa olsun... Ma Qin ölmeli!

Ve Ma Qin'in merhamet dilediği anda, sanki bir hayaletmiş gibi, rüzgar gibi bir hızla yanından mavi bir görüntü geçti.

Bang!

Ma Klanı'nın Yüce Büyüklerinden biri olan mavi giysili yaşlı adam öfkeyle saldırdı ve tek bir avuç darbesiyle Ma Qin'i öldüresiye patlattı.

Mavi giysili yaşlı adam Duan Ling Tian'a baktı ve yavaşça şöyle dedi: "Konuk hiçbir şey söylememiş olsa bile, Ma Klanımız klana bu şekilde utanç getiren birinin yaşamaya devam etmesine izin vermez."

“O zaman.... Tazminat hakkında konuşalım.” Duan Ling Tian'ın ağzının kenarları bir gülümsemeyle kıvrıldı ve bakışları dört yaşlı adamın figürlerinin üzerinden geçerek yaşlı adamların kendilerini depresif ve çaresiz hissetmelerine neden oldu.

Her şey söylenip yapıldıktan sonra Ma Clan Müzayede Evi gerçekten hatalıydı!

“Misafir lütfen konuşun.” Hu Jun derin bir nefes aldı. Tazminat olarak büyük miktarda ödeme yapmak için zihinsel hazırlıkları zaten yapmıştı.

Duan Ling Tian, ​​sanki 10 milyon altın onun gözünde hiçbir şeymiş gibi kaygısız bir ifadeyle yavaşça "10 milyon altın" dedi.

Hu Jun ve diğer yaşlı adamlar şaşkına dönmüştü.

Önlerindeki mor giysili genç adamın bu kadar fahiş bir fiyat talep edeceğini hiç düşünmemişlerdi!

“Misafir….Bu 10 milyon altın da değil mi…” Hu Jun zor bir durumdaydı, çünkü Ma Klanları için bile 10 milyon altın küçük bir meblağ değildi.

Eğer bu kadar çok altın çıkarırlarsa Ma Klanları kesinlikle büyük ölçüde zayıflar!

"Ne? Bunun çok fazla olduğunu mu düşünüyorsun?” Duan Ling Tian sakin bir şekilde Hu Jun'a baktı. "Bugünkü olayın Ma Klanınızdan kaynaklandığını unutmayın... 10 milyon altın, onu bu gece Akan Bulut Hanına gönderin. Aksi takdirde sonuçlarına katlanırsınız!”

Bitirdikten sonra Duan Ling Tian, ​​yüzleri kızaran dört yaşlı adama aldırış etmedi ve doğrudan oradan ayrıldı.

Bu kez Duan Ling Tian'ın grubu Ma Clan Müzayede evinin ön kapısından çıktı.

Artık gecenin geç saatleriydi ve Ma Clan Müzayede Evi'nin kapısındaki sokak sessizleşmişti. Sadece ara sıra seyrek yayalar görülebiliyordu.

Akan Bulut Hanı ön tarafa kısa bir mesafedeydi. Duan Ling Tian daha önce restorandan müzayede evine gittiğinde bu hanı görmüştü.

Grupları hana girdi.

Ve şu anda Ma Clan Malikanesi'nin seyirci salonu fenerlerle parlak bir şekilde aydınlatılıyordu.

Dört yaşlı adam ve orta yaşlı bir adam yan yana duruyordu.

Şu anda orta yaşlı adamın yüzü son derece çirkindi. "Ma Qin aslında böyle bir felakete neden oldu... Ölmeyi hak etti!"

“Ma Qin ölmeyi hak etti. Ama Patrik o mor elbiseli genç adam 10 milyon altın istedi. Bu gerçekten çok ileri gidiyor. Bunu gerçekten ona verecek miyiz?” Sarı giysili yaşlı adamın sesi alçaktı ve sanki içine hafif bir öfke karışmış gibiydi.

"Yüce Kıdemli, eğer ona 10 milyon altın vermezsek, meseleyi çözmenin başka bir yolu var mı?" Orta yaşlı adam, Ma Klanının Patriği, konuşurken son derece çirkin bir ifadeye sahipti.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin