Bölüm 278: Yedi Yıldız Kılıç Tarikatına Dönüş

40 6 0
                                    

Şu anda Shao Fei tamamen korkuyordu.

Daha önce Duan Ling Tian'la karşı karşıya gelmeye cesaret etmişti çünkü Duan Ling Tian'ın onu öldürmeyi düşüneceğini hiç düşünmemişti….

Artık yaklaşan ölüm, kalbinin derinliklerinden gelen korkuyu hissetmesine neden olmuştu!

Ölmek istemedi!

Her ne kadar sakat olsa da, gelecekte hiçbir şey başaramayacak olsa da yine de ölmek istemiyordu.

Öldüğünde hiçbir şeyi olmayacaktı!

"Sana yalvarıyorum…. Duan Ling Tian, ​​sana yalvarıyorum! Beni öldürmeyin, öldürmeyin…” Shao Fei, Duan Ling Tian'a baktı ve durmaksızın merhamet için yalvarırken histerik bir şekilde feryat etti.

Yüzü kıyaslanamayacak kadar solgundu ve yalnızca Duan Ling Tian'ın merhamet gösterip onu serbest bırakmasını umuyordu.

Duan Ling Tian'ın ağzının kenarları soğuk bir gülümsemeyle kıvrıldı. Bu Shao Fei'nin sadece dışarıdan güçlü görünen aşağılık bir zavallı olacağını hiç düşünmemişti. Bu, Duan Ling Tian'ın Shao Fei'ye karşı kalbinin derinliklerinden küçümsemesine neden oldu.

Eğer Shao Fei daha önceki kibirli görünümünü korumuş olsaydı, Shao Fei'ye hâlâ biraz saygı duyabilirdi.

Şimdi…. Shao Fei'yi öldürme isteği bile yoktu.

Öyle olmasına rağmen kendisi olmasa bile Shi Lan ve Hu Li'nin iyiliği için Shao Fei'yi öldüreceğini biliyordu.

Bu Shao Fei yaşadığı sürece eninde sonunda bir bela olacak.

Shao Fei, Duan Ling Tian'ın tamamen kayıtsız olduğunu fark ettiğinde hedefini Shi Lan ve Hu Li'ye kaydırdı ve titreyen bir sesle yalvardı, "Shi Lan, Hu Li, önceki olay tamamen benim hatamdı, hepsi benim hatam! İkinize yalvarıyorum, ikinize yalvarıyorum. Duan Ling Tian'dan beni bırakmasını isteyin lütfen! Ölmek istemiyorum, gerçekten ölmek istemiyorum. İkinize de yalvarıyorum... ”

"Hmph!" Hu Li bakışlarıyla soğuk bir şekilde Shao Fei'yi taradı, sonra ona daha fazla dikkat etmedi.

Shi Lan'ın bakışları karmaşıktı ve yüzünde Shao Fei'nin öldürülmesini görmeye dayanamadığının izi belirdi.

Shao Fei, Shi Lan'ın ifadesini fark etti ve gözlerinin derinliklerinde bir umut ışığı yükseldi, ardından Shi Lan'ın önünde yuvarlanırken mücadele etti ve tüm yüzünün kana bulanmasına neden oldu.

Shao Fei, kanla kaplı kafasını kaldırdı ve Shi Lan'a bakarken pişmanlık izlerini ortaya çıkardı. “Shi Lan, sana yalvarıyorum…. Kurtar beni, sana yalvarıyorum! Gerçekten ölmek istemiyorum, gerçekten ölmek istemiyorum, sana yalvarıyorum!”

Merhamet için yalvarırken Shao Fei alnını şiddetle yere vurdu ve hızla bir kan gölü döktü.

Duan Ling Tian bu sahneyi görünce kaşlarını çattı. Shi Lan'ın gerçekten Shao Fei tarafından aldatılacağından derinden korkuyordu. Alçak bir sesle, "Shao Fei, sence kendine işkence yapmanın bir faydası var mı?" derken yüzü anında asıldı.

"Shi Lan, sana yalvarıyorum, sana yalvarıyorum!" Ancak Shao Fei, Duan Ling Tian'ın söylediklerini duymamış gibi görünüyordu ve melankolinin izlerini açığa çıkaran bir yüzle durmadan Shi Lan'a secde ediyordu. “Geçmişte sana ve Hu Li'ye yardım ettiğim tüm zamanların hatırına bana yardım et…. Gerçekten ölmek istemiyorum!”

"Shao Fei, bize yardım mı ettin? Bizimle kadim ormana girdiğinizde ilk olarak hangi zaman eşyaları seçmediniz, en değerli malzemeleri hangi zaman ilk seçmediniz?” Shao Fei'yi duyduğunda Hu Li'nin yüzü asıldı.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin