Bölüm 225: Sekizinci Derece Ruh Temizleme Hapı

123 20 5
                                    

"Küçük piç, saçma sapan konuşma! Altıncı sınıf bir simyacı bile Karanlık Yeraltı Vizonunun zehrine karşı hiçbir şey yapamaz. Kime blöf yapmaya çalışıyorsun?” Xue Yun'un buz gibi soğuk gözleri, alay ederken Duan Ling Tian'ın yanından geçti.

Ona göre Duan Ling Tian sadece cahil bir gençti!

Duan Ling Tian, ​​zamanını Xue Yun'la harcama zahmetine girmedi ve kayıtsız bir şekilde şöyle dedi: "İhtiyar Hong, Yaşlı Qin... Siz ikiniz, Kutsal Kudret Marquis Malikanesi'nden ayrılmadan önce Kıdemli Marki'nin ikinize ne söylediğini hala hatırlamalısınız. benimle, değil mi? Onun bir Hayalet Muhafızı olması umurumda değil, onun hemen ölmesini istiyorum.”

Duan Ling Tian kaygısız bir şekilde konuştu ama sesinde yoğun bir öldürme niyeti ortaya çıktı.

Yarım Adım Hiçlik Aşaması güç merkezi onun için çok büyük bir tehditti… Üstelik onunla bu Yarım Adım Void Aşaması güç merkezi arasındaki düşmanlığın kesinlikle uzlaşmaz olduğu söylenebilirdi.

Eğer Xue Yun ölmeseydi Duan Ling Tian'ın kalbi huzur içinde olmayacaktı.

"Evet komutanım!" Yaşlı Hong ve Yaşlı Qin başlarını salladılar ve tüm güçleriyle doğrudan saldırdılar.

"Hmph!" Xue Yu'nun yüzü sertleşti ve kaldırdığı anda elinde bir metre uzunluğunda bir bıçak belirdi.

Köken Enerjisi patlayarak bir metre uzunluğundaki bıçağın kılıç çığlıkları atmasına neden oldu ve Xue Yun'un üzerindeki kadim mamut silüetlerinin sayısı anında 1.900'ün üzerine çıktı.

Belli ki bu yedinci seviye bir ruh silahıydı!

Ama yedinci derece ruh silahına sahip olan tek kişi o muydu?

Eski Hong ve Eski Qin sırasıyla kendi yedinci derece ruh silahlarını geri çektiler ve üzerlerinde 1.900'den fazla antik mamut silueti belirdi.

Yaşlı Hong'un elindeki yedinci derece ruh silahı bir mızraktı.

Yaşlı Qin'in elindeki yedinci derece ruh silahı bir kemik yelpazesiydi.

Vızıldamak!

Xue Yun saldırdı. Elindeki kılıç gökyüzünü delip geçerken bir şimşek haline dönüşmüş gibi görünüyordu ve doğrudan Yaşlı Qin'e doğru parlarken delici, ıslık sesinin yankılanmasına neden oldu.

Belki de ona göre ancak Yaşlı Qin'i yaralayarak kaçma umudu olabilirdi.

Yaşlı Qin kaçmadı ve elini kaldırdı. Elindeki kemik yelpaze giderek daha hızlı dönmeye başladı ve çevredeki havanın durgunlaşmasına neden olan kulak delici rüzgar uğultuları yaydı.

Ah!

Köken Enerjisi Kemik Yelpazesinden patladı ve parlayarak dönerek doğrudan Xue Yun'un boğazını hedef aldı.

Yaşlı Qin, Xue Yun'un kılıç darbesiyle karşılaştığında korkusuzdu ve daha çok Xue Yun'un kılıcının parlamasını bekliyormuş gibi görünüyordu.

Vızıldamak!

Kritik anda, Yaşlı Hong'un elindeki mızrak titredi ve havayı yararak Xue Yun'un kılıç saldırısını durdururken ininden çıkan bir sel ejderhası gibi göründü.

"HAYIR!" Xue Yun şiddetle bağırdı ve bu aynı zamanda onun bu yaşamda çıkardığı son ses olacaktı.

Dönen kemik yelpazesi tarafından kafası doğrudan kesildi.

Ölü!

Xue Yun'un vücudunun iki yarısı bir çarpışmayla yere düştü ve kanı yere bulaştı.

Bu sırada Yaşlı Qin elini kaldırdı ve kemik yelpazesi tekrar eline döndü. O zaman fan aslında taze kanla en ufak bir şekilde lekelenmemişti.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin