Bölüm 222: Pei San

105 21 0
                                    

"Evet." Üçüncü Prens ve Beşinci Prens aceleyle başlarını eğip cevap verdiler.

Başlarını indirdikleri anda gözleri yoğun bir öldürme niyetiyle titreşti.

Bu öldürme niyeti doğal olarak Duan Ling Tian'a yönelikti.

Üçüncü Prens İmparator'a baktı ve saygıyla şöyle dedi: "İmparatorluk Baba, o zaman özür dilerim."

"Ben de özür dileyeceğim." Beşinci Prens de ayrıldı.

İmparatorun bakışları bir an için Duan Ling Tian'a indi, ardından bir anlığına Prenses Bi Yao'ya indi, sürekli ikisi arasında hareket ediyordu….

Duan Ling Tian hala iyiydi ve kaygısız bir ifadeyle etkilenmeden orada durabildi; ancak Prenses Bi Yao'nun yüzü utançtan kızarmıştı. "İmparator Baba, neye bakıyorsun?"

“Hahahaha…” İmparator durmadan önce bir süre yürekten güldü. “Siz ikiniz birbirinizi tanıyor musunuz?”

Prenses Bi Yao utanarak başını salladı.

İmparator Duan Ling Tian'a baktı ve hafifçe gülümsedi. “Komutan Duan, saraya nadiren gelirsiniz. Bi Yao'yu tanıdığına göre, etrafta dolaşması için ona eşlik et."

"Evet majesteleri." Duan Ling Tian, ​​Prenses Bi Yao ile taht odasından ayrılmadan önce cevap verdi.

Prenses Bi Yao'nun arkasındaki saray hizmetçileri de onu takip etti.

Ve İmparatorun yanında duran ve her zaman konuşmayan Başbakan Gu You Ting'in artık yüzü hafifçe çökmüştü ve gözleri yoğun, şiddetli bir ışıkla titriyordu.

Avını yutmak için seçen şiddetli ve kötü niyetli, zehirli bir yılana benziyordu!

Öncekiyle karşılaştırıldığında Prenses Bi Yao artık biraz tuhaftı. Bunun nedeni, aşık olduğu bu gencin gerçekten bu kadar büyük bir yeteneğe sahip olduğunu hiç düşünmemesiydi.

Artık her zaman rüyalarında olan gençle birlikte yürürken, ne diyeceğini bilemeyecek kadar utanıyordu.

Duan Ling Tian da atmosferin biraz tuhaf olduğunu hissetti.

Bir süre Prenses Bi Yao'ya yürüyüşe eşlik ettikten sonra ilk konuşan Duan Ling Tian oldu. "Prenses, hâlâ ilgilenmem gereken işler var. İlk önce iznimi alacağım."

"TAMAM." Prenses Bi Yao hafifçe başını salladı ve ardından Duan Ling Tian'ın gidişini uzaktan izledi. Ancak o zaman içini çekti.

Duan Ling Tian İmparatorluk Sarayı'ndan ayrıldıktan sonra başını salladı ve içini çekti. O bile Prenses Bi Yao'ya karşı ne tür duygular beslediğini bilmiyordu.

Ancak bir şeyden emin olabilirdi: Prenses Bi Yao'nun, adına yalvarmak için zorla taht odasına hücum etmesi, kalbinde hafif bir duygu uyandırmıştı.

Her ne kadar hiçbir yardımı olmasa da bu niyetini gerçekleştirmek son derece zordu.

"Huu!" Duan Ling Tian derin bir nefes aldı ve ardından İşlemeli Üniformalı Muhafızların ikametgahı olan geniş avlulu eve geri döndü.

"Komutanım, bize verdiğiniz İşlemeli Yaylı Kılıçlar... hepsi sekizinci sınıf ruh silahları mı?"

Duan Ling Tian, ​​Zhang Qian'ın şaşkın bir ifadeyle onu karşılamaya geldiğini fark ettiğinde kapıdan yeni geçmişti. Diğer 11 kişinin bakışları da Duan Ling Tian'a yöneldi.

Duan Ling Tian'ın bu kadar abartılı olacağını hiç düşünmemişlerdi!

“Hepiniz şimdi mi fark ettiniz?” Duan Ling Tian hafifçe gülümsedi.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin