Bölüm 259: Dış Mahkeme Mürit Testi

49 9 0
                                    

Şimdi, ilk tarama turundan sonra hâlâ 200'e yakın genç erkek ve kadın kalmıştı.

Duan Ling Tian şaşkınlıktan kendini alamadı.

Azure Orman İmparatorluk Krallıkları'nın dahi dövüş sanatçılarının kalitesi, sonuçta Kızıl Gökyüzü Krallığı'nın kıyaslayabileceği bir şey değildi.

Bu kadar zorlu koşullar altında bile kalan o kadar çok kişi vardı ki

"Geri kalanlar beni takip etsin!" sonra yaşlı adam emretti ve ardından Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı'nın iki iç saha öğrencisiyle birlikte yolu açtı. Duan Ling Tian'ın grubunun da aralarında bulunduğu kalabalık, Dubhe Zirvesine tırmanmak için müthiş bir düzen halinde arkadan takip etti.

Dubhe Zirvesi, Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının ana zirvesi!

Yolda, yaşlı adamın güçlü bir sesi vardı ve yavaşça şöyle dedi: "Ben bu seferki dış saha öğrenci sınavından sorumlu büyüğüm. Hepiniz bana Test Kıdemli diyebilirsiniz… Dubhe Zirvesine çıkmak artık Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının dış saha öğrencileri olmaya bir adım daha yaklaşmayı temsil ediyor!

“Ancak dış saha öğrencisi olup olamayacağınız tamamen sizin kendi yeteneğinize bağlı olacaktır.”

Yaşlı adam devam etti: "Eğer bir dış saha öğrencisi olursan, gevşeme.. Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı'nın bir kuralı vardır ki, eğer bir dış saha öğrencisi iç saha sınavını geçemezse ve şu şekilde iç saha öğrencisi olamazsa: 30 yaşına geldiklerinde Yedi Yıldız Kılıç Tarikatından atılacaklar!"

Yaşlı adamın sözleri birçok kişinin şok olmasına neden oldu.

30 yaşına geldiğinde iç saha öğrencisi olamayan bir dış saha öğrencisi Yedi Yıldız Kılıç Tarikatından mı atılacak?

“Biri Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı iç saha öğrencisi olmak istiyorsa en azından Köken Çekirdek Aşamasının yedinci seviyesinde bir yetişim yapması gerektiğini duydum.”

"Ayrıca, Köken Çekirdek Aşamasının yedinci seviyesinde bir gelişime sahip olsanız bile, iç saha testini geçemeyebileceğinizi de duydum... Sadece Köken Çekirdek Aşamasının sekizinci seviyesindeki bir gelişim ile, iç saha testini kesin bir şekilde geçebilecek misiniz?”

Birçok genç erkek ve kadın kendi aralarında fısıldaşıyordu.

Doğal yetenekleri iyi olmasına rağmen, 30 yaşına gelindiğinde Çekirdek Köken Aşamasının yedinci seviyesine, hatta Çekirdek Köken Aşamasının sekizinci seviyesine geçmeyi istemek, başarılması kolay bir şey değildi.

Bir an için birçok kişi baskı hissetti.

Duan Ling Tian kalabalığın içinde takip etti ve kalabalığın tartışma fısıltılarını duyduğunda kayıtsızca gülümsedi.

"Alçak, 30 yaşına geldiğinde Temel Köken Aşamasının sekizinci seviyesine ulaşıyor... Yani bir şansım var mı?" Li Fei, Duan Ling Tian'a baktı ve biraz tedirgin oldu.

Duan Ling Tian, ​​ağzını Li Fei'nin kulaklarına yaklaştırdı, hafifçe üfledi ve içinde tedirginlik karışımı bir ses tonuyla şöyle dedi: "İtaatkar olduğun sürece, seni koridora çıkaracağımı garanti ederim. 25 yaşına kadar Temel Köken Aşamasının sekizinci seviyesi. Peki ya?”

"Koca alçak!" Li Fei, Duan Ling Tian'a gözlerini devirdi ve güzel yüzü boynuna kadar hafifçe kızardı.

Pek çok genç adam, Duan Ling Tian'a, Li Fei ile bu kadar yakın olduklarını gördüklerinde sanki onu doğrudan delip geçebilecekmiş gibi görünen kıskanç bakışlarla baktı.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin