“Küçük ekibimizin bir üyesi olarak, kazanımları bizimle eşit olarak paylaşmak istiyorsanız… oturup başkalarının emeğinin meyvelerinin tadını çıkarmayı bekleyemezsiniz, değil mi?” Şimdi Duan Ling Tian, Shao Fei'nin ona daha önce söylediklerini tamamen geri verdi.
Shao Fei'nin yüzü mosmor olacak kadar öfkeliydi ama kesinlikle karşılık veremezdi.
Bu sözlerin hepsi daha önce Duan Ling Tian'a söylediği sözlerdi.
Bir an için sadece kendi yaptığının kendisine zarar verdiğini hissetti!
Bu arada bir sorun olduğunu fark etti. Eğer ilk önce Vahşi Leopar'a saldırsaydı, Duan Ling Tian'ın üçlü grubu kesinlikle bir hamle yapmazdı….
Derin bir nefes aldı ve kalbindeki korkuyu güçlü bir şekilde bastırdı.
“Şimdi Vahşi Leopar'a saldıracağım. Eğer hepiniz benimle güçlerinizi birleştirmezseniz, o zaman bu beni öldürdükten sonra üçünüz ölümü bekleyebilirsiniz!” Vahşi Leopar'a bakarken Shao Fei'nin gözleri kızıl kırmızıydı ve elindeki yedinci derece ruh kılıcının üzerinde Köken Enerjisi parlıyordu.
Shao Fei anında rüzgâra dönüşüyormuş gibi hareket etti. Agresif bir şekilde Vahşi Leopar'a doğru koştu ve onun üzerinde 60 kadim mamut silüeti yoğunlaşarak şekillendi....
Vahşi Leopar ile karşılaştığında dördüncü seviye Köken Çekirdeği dövüş sanatçısının gücünü tamamen sergiledi ve en ufak bir şekilde geri durmaya cesaret edemedi!
Şu anda en ufak bir geri adım atmanın muhtemelen anında hayatına mal olacağını yüreğinde anlamıştı.
Aynı anda, elindeki yedinci seviye ruh kılıcı sanki bir yıldırıma dönüşüyormuş gibi parladı ve hızla Vahşi Leoparın gözüne doğru uçtu.
Ne kadar vahşi bir canavar olursa olsun, gözler her zaman zayıf bir noktaydı.
Şimdi, Shao Fei'nin üzerindeki 60 antik mamut siluetinin yanında 16 antik mamut silueti daha ortaya çıktı….
Yedinci derece ruh silahının kudreti!
Tüm gücünü bu kılıç darbesine harcamıştı!
"Bu Shao Fei zeki." Duan Ling Tian'ın ağzının kenarları, Shao Fei'nin Vahşi Leoparın gözlerine saldırdığını görünce alaycı bir ifadeyle kıvrıldı.
Ancak Vahşi Leopar'ın hızı Shao Fei'nin kıyaslayabileceği bir hızdan çok uzak olduğu için Shao Fei'nin saldırısı konusunda iyimser değildi. Bu nedenle Shao Fei'nin kılıç darbesinin Vahşi Leopar'a dokunması imkansızdı.
Sonuç tam olarak Duan Ling Tian'ın düşündüğü gibi oldu; altıncı seviye Köken Çekirdek Aşaması Vahşi Leopar'ın vücudu parladı ve ardından Shao Fei'nin kılıç darbesinden kolayca kaçtı.
"Kükreme!" Vahşi Leopar ilk kez kükredi ve kükremesi öfkeyle doluydu.
"HAYIR!" Vahşi Leopar'ın saldırısından kaçtığını ve ona doğru atladığını görünce Shao Fei'nin gözbebekleri daralmaya başladı ve üzgün ve tiz bir çığlık attı.
Bir sonraki anda vücudu Vahşi Leopar tarafından uçuruldu.
Daha sonra Vahşi Leopar kanlı ağzını açtı ve Shao Fei'nin bacaklarından birini ısırdı ve güçlü bir ses çıkararak Shao Fei'nin bacaklarından birini kopardı ve kan her yere sıçradı.
"Ah!" Shao Fei kıyaslanamayacak kadar üzgün ve acı olan tiz bir çığlık attı. Bu insanın omurgasından aşağı bir ürpertinin geçmesine neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...