Bölüm 224: Yarım Adım Hiçlik Aşaması Xue Yun

101 21 0
                                    

Her halükarda Li Qing, adı Kızıl Gökyüzü Krallığı'nda yayılan ve birçok tartışmaya yol açan ve adı artık tüm İmparatorluk Şehri'ni sarsan 'Duan Ling Tian'ın aslında 'Duan Ling Tian' olduğunu asla hayal etmemişti. öldürmekten ve bu işi yaptıktan sonra sevinmekten başka bir şey istemiyordu!

Aurora Şehri Li Klanına bağlı Şube Ailesinden başka bir soyadına sahip öğrenci ve İmparatorluk Şehri Duan Klanının doğrudan soyundan gelen öğrencisi.

Aslında ikisi aynı kişiydi!

Li Qing, bunun kesinlikle tanrıların ona şaka yaptığını hissetti, ancak uyluğunu çimdiklemeye çalıştığında, bu uyluğundan gelen acı ona tüm bunların gerçek olduğunu söyledi.

“Bu nasıl mümkün olabilir…. Olamaz…. Olamaz….”

Li Qing'in yüzü korkunç derecede solgundu, önündeki sahne tüm umutlarının paramparça olmasına neden oldu.

Köken Çekirdek Aşamasına geçmek için Swallow Mountain İlçesinin İlçe Valileri Malikanesi'ne güvenmeyi, ardından Li Klanına dönüp büyükbabasının intikamını almak için Duan Ling Tian'ı öldürmeyi planladı… Ama şimdi ısrar ettiği düşünceler iki yıl boyunca anında çökmüştü.

Dahası, Duan Ling Tian'ın şu anda İşlemeli Üniformalı Muhafızların Komutanı olduğu gerçeğinden bahsetmeye bile gerek yok, öyle olmasa bile Duan Ling Tian hala Çekirdek Köken Aşamasında bir varlıktı ve kamuoyu bunu hayır olarak kabul etti. Kızıl Gökyüzü Krallığı'nın genç neslinin 1 dehası!

O, Duan Ling Tian ile karşılaştırılabilecek kapasitede değildi.

Duan Ling Tian atının üstüne oturdu ve sakin bakışları Li Qing ve Pei San'ın yanından geçti. Şu anki ifadelerini görünce, onlara bu konuda yaygara koparmak gibi bir düşüncesinde bile yoktu.

"Hmph!" Duan Ling Tian'ın soğuk ve kayıtsız bakışları araba sürücüsüne indi. "İleride İmparatorluk Şehri'nde araba kullanırken yavaşlamayı unutmayın!"

"Evet evet!" Fayton sürücüsü, tahıl gagalayan bir civciv gibi başını salladı ve en ufak bir tereddüt etmeye cesaret edemedi. Artık gencin kimliğini biliyordu ve eğer Duan Ling Tian onu öldürmek isterse bunun bir karıncayı ezerek öldürmekten farklı olmayacağını yüreğinde biliyordu.

"Hadi gidelim!" Duan Ling Tian, ​​arkasında 10 İşlemeli Üniformalı Muhafızla birlikte ilerlemek için atını mahmuzladı.

Ancak Duan Ling Tian'ın grubu sokağın sonunda ortadan kaybolduktan sonra Pei San ve arkasındaki yaşlı adam şoktan kurtuldu.

"Kan Düşmanlığı... Hayır, şimdi sana Li Qing demeliyim." Pei San'ın bakışları Li Qing'e indi ve içine buz gibi bir soğukluk izi hafifçe karıştı.

Kendisine göre, Duan Ling Tian'ın ondan yavaş yavaş uzaklaşmasının, hatta intikam alma umudunu kaybetmesine neden olmasının nedeni Li Qing'di.

Eğer Li Qing o zamanlar kasıtlı olarak gizemli olmasaydı Duan Ling Tian'ın bu seviyeye ulaşması imkansız olurdu.

Li Qing, Pei San'ın söylediklerini duyduğunda sanki bir rüyadan sarsılarak uyanmış gibi görünüyordu ve anında yere diz çöktü. "Üçüncü Genç Efendi, bağışlayın beni, bağışlayın!"

“Büyükbaba Huai.” Pei San'ın sesindeki kasvet ortaya çıktı.

"İyi değil!" Li Qing'in kalbi hızla çarptı ve kaçmak arzusuyla aceleyle ayağa kalktı.

Ancak, o yalnızca Çekirdek Köken Aşamasına adım atmamış bir dövüş sanatçısıydı, bir Kadim Ruh dövüş sanatçısının elinden nasıl kaçabilirdi ki? Yaşlı adamın avuç içi darbesiyle göz açıp kapayıncaya kadar kafatası parçalandı, öldü!

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin