Bölüm 217: İşlemeli Üniforma Muhafızı

112 23 0
                                    

Duan Ling Tian içten içe düşündü ve çok geçmeden orta yaşlı adamın kimliğini tahmin etti.

Başbakan Gu You Ting dışında böyle bir tavır sergileyen ve Kızıl Gökyüzü Krallığı İmparatorunun yanında durabilen hiç kimse olmamalıydı.

"Bu Gu You Ting aslında bana karşı öldürme niyetini açığa çıkarıyor..." Duan Ling Tian, ​​bazı nedenleri belli belirsiz tahmin ederken kalbinin içinde düşündü.

Şu anda sadece Paladin Akademisi değil, tüm İmparatorluk Şehri bile Gu You Ting'in oğlu Gu Xuan'ı onunla karşılaştırıyordu ve Duan Ling Tian'ı överken fark edilmeden Gu Xuan'ın üzerine basıyorlardı.

Muhtemelen bu Gu You Ting bu yüzden ona karşı öldürme niyetini açığa çıkardı!

Kızıl Gökyüzü Krallığının onurlu Başbakanının düşünce genişliği o kadar dardı ki...

Duan Ling Tian'ın kalbinde bir uyanıklık duygusu yükseldi.

Bu Gu You Ting'le başa çıkmanın son derece zor olduğunu ve düşüncelerini gizleme konusunda usta bir kişi olduğunu fark etmişti.

Daha önceki öldürme niyeti parlayıp ortadan kaybolduktan sonra Gu You Ting başka herhangi bir olağandışı durum ortaya çıkarmadı. Duygularını bu kadar mükemmel bir şekilde dizginleyebilen biri kesinlikle basit bir figür olamazdı.

"Binlerce lütuf, majesteleri." Zhan Xiong, hafifçe eğilmeden önce Kızıl Gökyüzü Krallığı İmparatorunu saygıyla selamladı.

İmparator yavaşça ağzını açmadan önce başını salladı. "Dekan Yardımcısı Zhan Xiong, formalitelerden vazgeçebilirsiniz."

"Majesteleri." Duan Ling Tian İmparatora baktı ve selam vererek hafifçe başını salladı.

İmparator, Duan Ling Tian'ın eylemlerini görünce hafifçe kaşlarını çattı, oysa onun yanında duran Gu You Ting zaten yüksek sesle soğuk bir şekilde bağırmıştı,

"Cesur, Duan Ling Tian! Majestelerini gördüğünüzde neden selam vermek için diz çökmüyorsunuz? Gerçekten değerli bir hizmet elde ettiğiniz için Dekan Yardımcısı Zhan'la karşılaştırılabileceğinizi mi düşünüyorsunuz?”

“Başbakan Gu, majesteleri konuşmadı… Ama majestelerinin önünde bu kadar çok gürültü yaptığınızda, acaba majestelerini hangi noktaya yerleştiriyorsunuz? Selam verip vermeme konusuna gelince, açıkçası…Bunun seninle ne alakası var?!”

Duan Ling Tian, ​​Gu You Ting'in kendisine yönelik öldürme niyetini fark ettikten sonra, Gu You Ting'e karşı ihtiyat ve düşmanlıkla doldu. Artık Gu You Ting yüzüne karşı ona bir ders vermeye çalıştığı için anında azarladı.

Gu You Ting'in yüzü kasvetli bir hal aldı ve gözlerindeki öldürme niyeti bir kez daha ortaya çıktı...

O anda Nie Yuan ve Nie Fen'in bile ağızlarının kenarlarında acı bir gülümsemenin izleri vardı.

Bu Küçük Tian aslında Kızıl Gökyüzü Krallığının yüce İmparatorunun önünde çok dizginsizdi... Ancak onlar endişeli değildi.

Onlar burada olduğuna göre Duan Ling Tian kesinlikle iyi olurdu.

“Hahahaha…” Tam o anda İmparator gülmeye başladı ve Duan Ling Tian'a bakmadan önce yaşlı yüzü kaygısız ve neşeli bir gülümsemeyi ortaya çıkardı. "Sen Duan Ling Tian mısın?"

"Evet." Duan Ling Tian hafifçe başını salladı. İmparatorla yüzleştiğinde bunun yerine zarif ve nazikti.

“Başbakanla benden başka bu şekilde çatışan tek kişi sizsiniz… Genç nesil yaşlıyı geçecek, genç nesil yaşlıyı geçecek!” İmparatorun yüzündeki gülümseme bir kez bile durmamıştı. Sanki hâlâ önceki sahneyi düşünüyormuş gibiydi.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin