Találkozás

56 6 0
                                    

Irukáék már az épületnél voltak. Az iskola hatalmas előcsarnokkal rendelkezett. A falak fehérre voltak festve, néhány kép volt felaggasztva, a padló finoman megmunkált fából készült. Több emeletes létesítmény, földszinten volt az ebédlő és az alsósok osztálya. Ahogy beléptek az ajtón, jobb kéz felé öltöző szekrények álltak. Iruka osztálya a második emeleten volt.

Beléptek az ajtón, és a ninják nagy része elképedt az iskolát látván.

- Ott kell majd átöltöznötök, levehetitek a cipőt, vagyis inkább át. Ha nincs rá szükség, akkor a shuriken tartót is nyugodtan tárolhatjátok benne – ismertette a házirendet lépésenként a tanár, miközben jobbra mutatott.

- Huh, ilyen a mi akadémiánkon még soha nem volt. Ez annyira izgalmas lesz – pörgött fel Misa.

Tovább haladtak az épületben, majd Iruka a folyosó közepén megállt és egy ajtóra mutatott.

- Ez itt az ebédlő, itt fogtok ebédelni az órák után, de repetázni nem lehet – viccelte el a végét a rangidős chunin.

Erre a mondatra jó páran felfigyeltek és tiltakozni kezdtek. Úgy tűnik, nem mindenki érti a viccet.

- Tojou, te is várod már a találkozást az új osztálytársakkal? – érdeklődött a smaragdzöld szemű lány, hangjában izgatottsággal.

- Annyira nem, én inkább a küldetés végét várom, de egyelőre még messze van – sóhajtott a kék hajú.

- És engem meg se kérdezel, Misa? – kérdezte kissé indulatosan Shiro.

A lány erre csak elfordította a fejét, majd mentek tovább a sensei mögött.
Amint a lépcsőhöz értek, hallani lehetett a hangzavart fentről. Minél feljebb mentek, annál jobban erősödött a zaj is. Végül elértek a terem ajtajához és Iruka egy mozdulattal be is nyitott. Az osztályban egy csapásra néma csend lett. Az újoncokat kellemes érzés járta át, ez főleg a termet átjáró illatnak volt köszönhető. Hihetetlenül nagy volt a helység, a padok lépcsőzetesen lettek elrendezve, így lentről könnyedén ki lehetett szűrni bárkit.

- Na, gyerekek, ők itt most érkeztek, biztos fáradtak már, ezért ne bombázzátok őket hülye kérdésekkel – szögezte le Iruka, szokatlan hangnemben.

A bemutatkozások gyorsan megtörténtek. A teremben ismét hangzavar lett úrrá. Mindenki végignézett a másikon és próbálta felmérni annak erejét, bár volt, akit egyszerűen a szépsége miatt bámultak meg.

- Wáó, Sasuke, látod azt a fekete hajú csajt? Biztos tetszenél neki, szép pár lennétek – mondta Naruto rókavigyorral az arcán.

Sakura erre hirtelen felkapta a fejét és Sasuke reakcióját figyelte. Az Uchiha közben alaposan szemügyre vette Misát, nagyon is feltűnően.

- Hmm, igazad van Naruto, tényleg jó csaj, lehet, megszerzem magamnak – jelentett ki a még mindig Misát bámuló Sasuke.

Annyira belemerült a lány szépségébe, hogy nem vette észre az őt pásztázó írisz szempárt.

- Mit képzel az a mocsok? Szinte a szemeivel vetkőzteti Misát, mindjárt szétütöm – gondolta magába Shiro, miközben ökleit összeszorította.

- Nyugi haver – Tojou a fehérhajú vállára tette a kezét, mivel látszott Shiron az idegeskedés.

Misa mindenkin végignézett barátságosan, de tekintete akaratlanul is megragadt egy rózsaszín hajú lányon. Sakura szúró szemmel nézett vissza a feketehajú lányra, főleg azért mert féltékeny volt rá, Sasuke miatt. Misa nem zavartatta magát emiatt, kiszúrta azt is, hogy egy ébenfekete szempár figyeli őt, de csak átfutott a tekintetén. Igazából nem volt senki, aki megfogta volna első ránézésre.

- Most már mindenki foglalja el a helyét – vágott közbe Iruka. – Mivel ez az első nap, mindenki oda ül, ahová szeretne, ha gondok lesznek, ültetési rendet fogok csinálni – fejezte be.

Misa egy narancssárga dzsekis srác mellé ült, aki nem más volt, mint Uzumaki Naruto.

Naruto bal oldalán még ott ült Haruno Sakura és Uchiha Sasuke is. Shiro és Tojou is ugyan azon az emeleten ült, a harmadikon, de a fal másik végén. Belül Tojou kívül pedig Shiro ült, előttük feküdt a padon Nara Shikamaru. Misa jobb oldalán, előtte és mögötte senki nem foglalt még helyet.

- A nevem Uzumaki Naruto - mutatkozott be szokásos vigyorral az arcán. - Örülök, hogy ideültél, jó végre egy szép csajt is az osztályban látni – mosolyodott el.

Miután befejezte, Sakurától egy hatalmasat kapott a fejére.

- Áú, ezt meg miért? – kérdezte a tengerkék szemű fiú.

- Eddig nekem csaptad a szelet, most meg azt mondod, hogy nem vagyok szép? Bunkó – mérgelődött Sakura.

Misa ezen az egészen csak jót nevetett.

- A nevem Haruno Sakura, ő pedig a ninja zseni Uchiha Sasuke – pirult el a rózsaszínhajú, miközben Sasukéra mutatott.

- Okataka Misa vagyok Felhőrejtekből, örvendek a találkozásnak – mosolyodott el.

Sakurának nem volt túl szimpatikus a lány, mivel látta, hogy, hogy nézett rá az általa imádott Sasuke, mellesleg hallotta is, hogy mit mondott, miután végignézett a fekete hajú lányon.

Időközben Kakashi és a három homokrejteki is megérkezett az akadémiára.

Rájuk nem volt nagy hatással az iskola, csak Temarin lehetett észrevenni a megdöbbenés jeleit, de testvérei miatt visszafogta magát. A maszkos jounin ismertette a házirendet.

Megmutatta a szekrényeket és az ebédlőt is. Látszólag Gaarát és Kankurot ez egyáltalán nem érdekelte, amit, picit furcsállt a fehér hajú, de nem tette szóvá. Felmentek a lépcsőn a második emeletre, az ajtó előtt megálltak egy pillanatra, aztán Kakashi benyitott. A teremben hirtelen csend lett, még csak Kakashi volt annyira bent, hogy lássák a diákok, a többi ninját a nyitott ajtó eltakarta.

- Már vártunk titeket, azt hittem eltévedtél – gúnyolódott Iruka, miközben az ajtóban állókat figyelte.

- Hát igen, még beszélnem kellett a Hogakéval – mentegetőzött a fehér hajú, tarkóját vakarva.

A három ninja beljebb lépett és a többiek tekintete azonnal rájuk szegeződött. Furcsán egyben kérdően néztek végig az érkező trión.

- Ők lennének a homok falusiak, rohadt félelmetesek, de főleg a vörös hajú csávó – mondta a barátjának a hátul ülő Kiba.

Ezt akár az osztály nevében is mondhatta volna.

- De legalább a csaj egész csinos - kapta fel a fejét a padról Shikamaru.

A homok testvérek nem zavartatták magukat a rosszalló pillantások végett. Mindenki kerülte a szemkontaktust a türkizkék szemű fiúval, még Sasuke is. Az egyetlen, aki nem tudta levenni róla a szemét az Misa volt.

- Basszus, te is látod? – bökte oldalba társát Shiro. – Misa egyfolytában bámulja az egyik homokrejtekit – háborodott fel.

- És ez téged mégis miért zavar? – kérdezte flegmán a kékhajú.

Erre a kérdésre nem jött válasz. Mikor Gaara a tekintetét a lány smaragdzöld szemeire szegezte, Misa gyorsan megszakította a szemkontaktust a fejét elfordította és egy picit még bele is pirult. Shiro számára nyilvánvalóvá vált, hogy a vörös hajú fiút bámulta Misa.

- Picsába, reméltem, hogy legalább a másikat nézte, a lopótökössel kapcsolatban rossz érzésem van. – mérgelődött félig hangosan Shiro.

- Nyugodj már meg, ez még nem jelent semmit. Különben sem értem, hogy mi a francért vagy ennyire kiakadva – mondta kicsit kíváncsian Tojou.

- Ajj, mi van velem? Csak így elpirulok? Nem tudom mi üthetett belém, hiszen még nem is ismerem, de tény, hogy van benne valami, ami nem hagy nyugodni – gondolta magában Misa, miközben arcát a kezébe temette.

- Mindenki foglaljon helyet, aztán Kakashival elmondjuk, hogy mi is folyik itt – közölte higgadtan Iruka.





Köszönöm szépen, hogy elolvastad :) Remélem tetszett, az elején meg kicsit lassan indul a dolog, de nemsokára már jobban beindulnak az események :) Koment és csillag is jöhet bátran, ha úgy érzed :)

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now