Fény derül a titokra

50 6 0
                                    

- Gaara!!! – üvöltött torka szakadtából Misa.

A csarnokban lévők feszülten nézték a nem mindennapi eseményeket. Gaara hirtelen abbahagyta tenyerének összeszorítását, ám a karját nem engedte le. A vörös hajú fiú dühösen nézett fel a fekete hajú kunoichire. Misa könnyes szemeivel, szinte könyörgött a fiúnak, hogy ne ölje meg a társát. A feszültség már-már tapintható volt. Gaara nem értette a felhőrejteki érzelmi kitörését, hiszen neki nem jelentett semmit más emberek halála. A fekete hajú lány, tekintetét végig a türkizkék szempáron tartotta.

- Ennyi elég volt! – szólt közbe a helyéről felálló Hokage.

A hangja megtörte a feszült csendet, ami sokakat megnyugtatott. Az emelvényen állók egy emberként sóhajtottak fel. A homokrejteki genin rá pillantott a szőke nőre, majd leengedte a karját, és Tojout is kiengedte a homok fogságából. A kék hajú még így is megsínylette a dolgot, mivel számos csontja eltörött. Misa leugrott és azonnal a társához sietett.

- Minden rendben?! – kérdezte aggódva.

- Túlélem – adta a rövid választ.

Az orvosok gyorsan a hordágyra tették, majd kórházba is szállították. Shiro is teljesen elszörnyedt a történteket látva. Tsunade kettőt tapsolva ismét megtörte a fagyos hangulatot.

- Nem kell pánikba esni! Tojou sérülései nem végzetesek. Nem akarok szívtelennek tűnni, de sajnos haladnunk kell tovább a programmal – jelentette ki a Hokage.

- Mi?! Még nincs vége? – kérdezte Naruto meglepetten.

- De. A harcoknak valóban vége, de most fogjuk beosztani a háromfős csapatokat – jött a válasz.

- Már nem azért, de nem kellene előtte kizárni a vöröskét? – kérdezte felháborodva Sasuke.

- Igen! Igaza van! – ordibálták be a többiek.

- Ő egy hidegvérű gyilkos! Senki nem akar vele egy csapatban lenni! – mondta egy ködrejteki.

Erre is ugyanúgy helyeseltek.

Tsunade egy darabig várt, majd dühösen dobbantott a lábával, amitől a talaj is megrepedt. Ezek után mindenki elhallgatott.

- Megértem a felháborodásotokat. Viszont Gaara nem sértett szabályt, mivel nem ölte meg az ellenfelét. Egy shinobinak mindig és mindenkor számolnia kell a halállal. Ha ezt tisztáztuk, akkor folytatnám.

Az Uchiha kénytelen volt belátni, hogy ebben igaza van a nőnek. Nagy nehezen elfogadta a döntést, és tovább figyelt a szőkére. Misa szemei szikrákat szórtak, miközben a karba tett kézzel álló, türkizkék szemű fiút nézte.

- Akkor kihirdetném a csapatokat! – vágott bele Tsunade.

A legtöbb genin izgatottan várta, hogy kivel is kell egy csapatban lennie.

- Az első csapat Shikamaru, Sasuke és Tojou. A második csapat Kankuro, Naruto és Ino. A harmadik csapat Sakura, Shiro és Kiba. A negyedik csapat Temari, Misa és Gaara... – folytatta a Hokage a felsorolást, de erre már nem mindenki figyelt.

- De örülök! Egy csapatban leszünk! – mosolygott a szélhasználó barátnőjére.

A fekete hajú lány, mintha meg sem hallotta volna, csak meredten bámult maga elé.

- Gaarával egy csapatban?! Ez nem lehet igaz! – gondolta magában kicsit sem örülve a hírnek.

- Figyelsz rám egyáltalán? – lökte meg a smaragdzöld szeműt Temari.

- Bocsi! Kicsit elkalandoztam. Én is örülök, hogy veled leszek – erőltetett egy mosolyt az arcára.

A szőke természetesen látta, hogy valami aggasztja Misát. Persze nem volt nehéz kitalálnia, hogy mi.

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now