A lány nem is köszönt, csak belépett a házba. A vendéglátó a falnak dőlt, majd a lányra nézett.
- Na? - sürgette a feketét.
A lány haraggal a szemében nézett a srácra.
- Eldöntöttem, Sasuke! - mondta ki nyíltan.
Az Uchiha izgatottan várta a lány elhatározását.
***
- Úgy döntöttem, hogy... - kezdett volna bele a kunoichi.
- Egy pillanat! - mutatta fel egyik ujját az Uchiha.
- Mi az?! - kérdezte feszülten.
- Előbb menjünk fel a szobámba. Szerintem nem csak egy-két perces beszélgetés lesz.
- Részemről igen!
- Kövess! - hagyta figyelmen kívül a lányt.
- Ajj! - fújt egy nagyot a lány, majd utána ment.
Nem akart tíz percnél tovább maradni az ébenfekete szeművel. A fiú felért a szobájába, és az ágyra dobta magát.
- Feküdj csak mellém! - mosolygott kajánul Misára.
- Kizárt! Elmondhatnám végre?! - lett egyre ingerültebb.
- Mondd csak! - nézett végig a kunoichin.
- Belemegyek az alkudba, de csakis azért, hogy Gaarát megvédhessem! Semmi többről nincs szó! És csak addig, amíg ez az ügy le nem zárul!
- Inkább addig, amíg vége nincs ennek a küldetésnek – komolyodott meg a sharinganhasználó.
- Már tudom, hogy mit szeretnél. Ha betartod a szavad, és nem esik Gaarának baja, megígérem, hogy megkapod. De ahhoz felesleges a küldetés végéig eljátszanom úgymond a barátnőd!
- Akkor ne csak játszd! - állt fel az ágyról.
- Ha hozzám érsz, megöllek! - nézett rá dühtől izzó szemmel.
- Vad vagy – nevetett Sasuke. - Jó! Legyen. Elég az ügy végéig. Addig úgyis belém fogsz szeretni.
- Undorodom tőled! - húzta fel a szemöldökét flegmán. - De csak akkor megyek bele a kis játékodba, ha az általad kiválasztott bűnbak is megfelel – kötötte ki.
- Hihetetlen, hogy ennyire fontos neki a vöröske! De ez pont kapóra jön most – mosolygott magában.
- Akkor elmondod vagy sem? - kérdezte a smaragdzöld szemű.
- Nyugi! Elmondom – ült vissza az ágyra közben. - A nevét nem akartam elárulni, de így igazságos. Aki elviszi a balhét az Kankuro lesz! - mondta ki mosolyogva.
- Gaara testvére? Miért pont ő? - érdeklődött.
- Maradjon titok. De annyit elárulok, hogy ezt ő is akarta – hazudott szemrebbenés nélkül.
- Akarta, hogy kirúgják?
- Mondhatni. Van még kérdés? - nézett fel a fekete hajú lányra.
- Ajánlom, hogy ne merj átvágni! Megkapod amit akarsz, de utána látni sem akarlak többé! - mondta még mindig dühösen. - Remélem nagyon hamar lefolyik ez a dolog – tette hozzá jóval halkabban.
- Ki neked Gaara? - szűkült résnyire Sasuke szeme.
- Semmi közöd hozzá! De azt tudd, hogy sokkal többet jelent nekem ő, mint te!
- A szerelmed? - folytatta a kérdezgetést.
- Nem fogok válaszolni! - tette karba a kezét.
- Álszent vagy. Nem hiszem, hogy ezt miatta teszed, inkább magadat akarod megóvni a kicsapástól!
ESTÁS LEYENDO
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...