- Ez az egész őrültség! Már csak két nap van rá, erre most közli?! Így mégis, hogy koncentráljunk? – szólalt meg dühösen Shiro.
Kakashi számított erre a felbőszülésre, ezért hát kényelembe helyezte magát, és elővette a narancssárga kis könyvét. Jobbnak látta, ha megvárja, hogy a diáksereg lecsendesedjen. Egyébként sem volt az a veszekedős típus. Tíz perc elteltével a geninek is megunták, és a senseire vártak. Az ezüst hajú jounin körbetekintett, és elégedett mosoly ült ki az arcára. Összecsukta a könyvet, majd felegyenesedett.
- Most, hogy ezt ilyen remekül megbeszéltük, folytatnám az órát. Ezen már úgysem tudtok változtatni – sóhajtott.
Sasuke szeme valami oknál fogva felcsillant. A szőke padtársa ezt észre is vette, de inkább szó nélkül hagyta. A konohaiak szinte élvezték a küldetésen lévők szenvedését. Néhány kivétellel.
– Egyszerre írjuk meg a vizsgát? – kérdezte a semmiből Tojou.
– Igen – válaszolt megszokottan a tanár. – De lesz legalább egy padnyi távolság mindenki között. Ezen felül A és B csoportok lesznek.
– Francba! A puskázás is kilőve! – csóválta a fejét Misa.
– Ti kivételes shinobik vagytok, biztosan menni fog – mosolygott baljósan Kakashi.
Ettől többeket még a hideg is kirázta. Úgy határoztak, hogy nem lovagolnak tovább a témán és nem keresik a kiskapukat sem. Látszólag nem is volt. Két nap alatt a lehető legtöbb tudást kell magukba szívniuk. Ez az elsődleges cél.
A tanítási nap végén a legtöbben összepakoltak, és el is hagyták a termet.
- Mihez kezdesz most? – kérdezte Temari a fekete barátnőjét.
– Már van egy ötletem! – mosolygott szélesen bepakolás alatt.
– Ajánljak pár okosabb konohait? – szállt be Shikamaru.
– Nem-nem, de azért köszi.
– Előre félek attól, hogy kitől szeretnél segítséget kérni – húzta el a száját a homoki lány.
– Azért, ha mégis kell segítség, szólj – ajánlotta fel a Nara.
– Rendben! – pakolt össze végül.
– Na, de mi előre megyünk. Sok dolgunk van még. Szeretném frissen kezdeni, mert tudod, hogy milyen körültekintően magyarázza el – forgatta a szemeit a szőkeség.
Ezt Misa egy nevetéssel díjazta.
– Ez kedves volt... – ironizált a barna. – De igaz. Sokat kell még pótolni.
A két fiatal gyorsan el is köszönt Misától, majd el is távoztak. A felhőrejteki titkon azért irigyelte őket. Annyira jól kijönnek és szeretik is egymást. Ez az érzés már neki is hiányzott. Kifelé menet az akadémiáról, már várta valaki a kapunál. Misa elcsodálkozott, majd csalódottan a hajába túrt.
- Mi van már megint? – rá se nézett a fiúra.
– Bájos, mint mindig – reagált rá. – Hallom, segítség kell.
– Ha így lenne, akkor sem tőled... – ment tovább a fekete.
– Pedig nálam kevesen tudnak többet Konoháról – húzta ki magát Sasuke.
– Na, ne mondd... – gúnyolódott.
– Pedig így van. Az én klánom az egyik legősibb itt Konohában. Az Uchihák.
– Már megint ezzel jön – gondolta magában unottan.
– Sokat tudnék segíteni. Még lehet a tesztet sem kellene megírnod hozzá. Remélem hálás lennél... méghozzá „úgy". – Arcán megjelent egy perverz vigyor.
YOU ARE READING
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...