Délutánra már alig maradt olyan shinobi, aki ne tudta volna, hogy másnap ki ellen fog megküzdeni. Az első forduló végeztével mindenki hazafelé vette az irányt. Misa még váltott néhány szót a homokrejteki kunoichivel, majd két társával együtt távozott.
- Nektek ki ellen kell majd harcolnotok? – kérdezte vidáman a hátul kullogó Misa.
- Uzumaki Naruto – felelte kedvetlenül Shiro.
Ezt követően a fekete hajú lány egy pillanatra megtorpant, majd elmosolyodott.
- Jobb lesz, ha vigyázol! Naruto erős, ha nem figyelsz könnyen ki is kaphatsz – mondta az előtte lévő fiúnak.
- Persze, persze... – legyintett.
- Na, és te kit húztál? – fordult másik társa irányába a smaragdzöld szemű.
- Nem fontos! – válaszolt Tojou.
Misa ezt egy kissé gyanúsnak vélte, ezért hirtelen elé ugrott.
- Mondd el! Kérlek! – könyörgött neki csillogó szemekkel.
A kék hajú inkább kerülte női társa tekintetét. Attól függetlenül, hogy egy igazi hústorony volt, a lányok közelében szorongva érezte magát. Ezt a fekete nagyon is jól tudta, és megpróbálta az előnyére fordítani.
- Na, jó! Elmondom! Egy béna avarrejteki genint sikerült választanom! – üvöltötte el.
Miután elárulta, gyors léptekkel folytatta az utat.
- Ezt titkolta ennyire? – tette fel a kérdést magának Misa.
Erről hazáig már egy szót sem ejtettek.
Közben már a homokrejteki csapat is hazaért, igaz nem együtt. Elsőnek a szőke hajú lány, majd Kankuro és végül Gaara. A vörös hajú nem is maradt sokáig a szálláson. Néhány falatot evett, aztán el is hagyta a helyiséget. Ez idő alatt a két testvére meg sem szólalt.
A türkizkék szemű kilépett, majd behúzta maga utána az ajtót.- Te nem találod ezt furcsának? – kérdezte a sötétkék szemű, testvérét.
- Mit?
- Ne legyél hülye! Gaara viselkedését – tért a tárgyra Temari. – Ilyenkor hátborzongató szokott lenni, ehhez képest most teljesen nyugodt volt. Lehet, hogy történt valami az erdőben – osztotta meg észrevételeit idősebbik öccsével.
- Szerintem, csak csillapította a vérszomját, és kinyírt néhány ninját – vette félvállról a bábhasználó.
- Talán igazad van! Remélem, minél tovább ilyen marad.
- Kétlem, szerintem holnapra visszatér a vérszomja is – sóhajtott a kanapén ülő fiú. – Egyébként nem tudod véletlenül, hogy ki ellen kell majd harcolnom?
Temari a kérdést követően lassan szürcsölgette a már lefőzött teáját. Közben végig azon törte a fejét, hogy elmondja-e vagy sem. Egy perc elteltével a szőke még mindig nem válaszolt, Kankurónak pedig elfogyott a türelme.
- Hé! Hallottad, amit kérdeztem? – ordított nővére felé fordulva.
- Igen, hallottam! De nem tudom, hogy ki lesz az ellenfeled – válaszolt meggyőzően.
- Mindegy! Bármelyik szánalmas vesztest könnyedén kicsinálom! – mondta nagyképűen, mint általában.
- Én Inót húztam – közölte a szélhasználó.
- Nem kérdeztem...
- Barom! – vágta hozzá a szőke.
- Megyek aludni! Holnap végre jönnek az éles harcok! – mondta, miközben felballagott az emeletre.
YOU ARE READING
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...