Látásmódok

32 3 2
                                    

A két férfi csak ledermedve állt. A lilára festett arcú homoki a semmiből jött elő, és könnyedén hárította is a késeket. A csapatbeosztásnál már látták a fiút, ezért tudták jól, hogy ő is tud könyörtelen lenni.

- Még mindig itt vagytok, huh?! Húzzatok már el! – kiabált rájuk. Az egyik ettől még össze is rezzent.

– Gy-gyere! – húzta el a másik. Néhány lépés után visszanéztek, de a döntést nem bánták meg. – Ezek a homokiak vadállatok! Leszarják a küldetést, simán kicsinálnak csak azért, mert rossz a kedvük – mondta a kisebbik földi.

– Ja! Hagyjuk a csajt is! Félelmetes volt az aurája. Talán még meg is köszönhetjük a srácnak.

– Mindegy! – ugrott fel egy fára.

A két földrejteki el is tűnt a helyszínről, de valószínűleg még az erdőből is. Kankuro a lányt bámulta, aki teljesen közömbösen nézett vissza rá. A barna sóhajtott, majd belekezdett.

- Ne haragudj, hogy a múltkor olyan hülye voltam veled – mondta a kunoichinak.

– Elfelejtve.

– Nem tudtalak volna bántani – folytatta.

– Ha most vallomást akarsz tenni vagy hasonló, akkor felesleges. És nem is azért, amilyen velem voltál, sokkal inkább azért, mert Gaarával akartál kiszúrni. Holott testvérek vagytok – mondta ki nyíltan a fekete.

– De engem meg...

– Nem érdekel – vágott közbe lazán. – Nézzük egymást levegőnek inkább, mert nem vagyok kíváncsi a mondandódra.

– Miért? – nézett rá furcsán a homoki.

A smaragdzöld szemű csak egy fáradt sóhajt engedett el.

- Azért, mert közöd van Sasukéhoz, és aki vele kapcsolatban áll, az engem nem érdekel. Nála aljasabb ember nem sok van, és előszeretettel segítesz neki – mondta megvetve.

– Érdekes, hogy ide lyukadtunk ki. Erről szeretnék veled beszélni.

– Én meg nem – fordult meg. Már pont lépett volna, mikor Kankuro kérdése visszatartotta.

– Tényleg engem akart felhasználni? – tette fel a kérdést köntörfalazás nélkül.

Misa ezen egy pillanatig elgondolkozott, majd mosolyogva felelt.

- Igen. De erről inkább vele beszélj. Ő a nagy haverod – ironizált. – Sok embertől már lassan hányingerem van – fűzte hozzá halkabban.

A következő pillanatban már fel is szívódott. Semmi kedve nem volt Kankuróval ennél többet társalogni. Már úgy érezte, ő maga sem ugyanaz a kunoichi, mint aki erre a küldetésre jött. Bár ezt személy szerint nem bánta. Ráébredt arra, hogy a kedvességét sokan kihasználnák, és ebből nem kért. Annak azért legbelül örült, hogy a homoki fiú kicsit észbe kapott. De jelenleg csakis Gaara testi épsége, állapota izgatta. Tovább haladt a kórház felé, még ha el is vesztegetett némi időt. A két földrejtekivel való találkozása pedig, mintha meg sem történt volna.

Kankuro egyedül állt szinte a semmi közepén, és a fejében csak ez járt: Miért verte volna át őt Sasuke? Hiába agyalt, ez nem fért a fejébe.

- Utána kell járnom! Lehet, hogy Sakura hazudott, belőle ezt ki is nézném. De Misa... Ő biztos nem – gondolta át. – Gaara, Sasuke... mindketten rohadjatok meg! – kiáltott az égbe.

A bábhasználó is elhagyta a helyszínt, nem meglepő módon már megint dühöngve. Nem ismerte volna be, de ma rájött, hogy miért is utálja talán még jobban az öccsét. Egy nyilvánvaló okból.

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now