Misa elköszönt Temaritól és Kankurótól. Felállt az asztaltól, és a társai után sietett, akik már az ebédlő bejárata előtt vártak rá. A három ninja kilépett az ebédlő ajtaján, először Tojou, aztán Shiro emelte rá a tekintetét a falnak támaszkodó vörös hajú fiúra. Shiro összeszűkült szemekkel nézett végig a homokrejteki shinobin. Gaarát ez egész hidegen hagyta, és egy pillantást se vetett rájuk, rezzenéstelen arccal és karba tett kézzel várta a testvéreit. Harmadikként Misa lépett ki az ebédlőből, és azonnal észrevette Gaarát. Erre akaratlanul is elmosolyodott. A vörös hajú fiú elfordította a fejét, és rideg arckifejezéssel egyenesen Misára bámult. Éppen oda akart menni hozzá a smaragdzöld szemű lány, hogy váltson vele néhány szót, ám ekkor Shiro megragadta a kezét.
- Menjünk már! Nézzük meg a szállásunkat, és pihenjünk le végre, mert én már kivagyok – törte meg a nyomasztó csendet Shiro, és magával rántotta Misát.
A fehér hajú próbálta távol tartani Misát a homokrejtekitől, és ezt nem is leplezte. Misa még egyszer visszanézett Gaarára, de a fiú csak a folyosó padlózatát bámulta lehajtott fejjel.
- Mi a fenéért kellett így elrángatnod?! Nem vagy az apám, és nem is vagyok már kisgyerek! – háborodott fel Misa.
- Ha tudni szeretnéd, akkor elmondom – sziszegte Shiro. – Azért, mert az a ninja veszélyes, és féltelek tőle! Nem akarom, hogy bármi bajod essen – mondta látszólag őszintén Shiro, de ez Misát egyáltalán nem hatotta meg.
- Egyszerűen csak önző vagy! Mindig is ilyen voltál. Mellesleg én nem hiszem, hogy valóban olyan félelmetes lenne, mint amilyennek beállítod. Különben is, küldetésen vagyunk, ahogy mindenki más is – fortyant fel a fekete hajú lány, bár érezte, hogy valahol mélyen Shirónak is igaza van.
- A chakrája elképesztően nagy, ezért elővigyázatos Shiro, de szerintem hagyjuk most ezt. Inkább keressük meg a kijelölt szálláshelyünket – zárta le a témát Tojou.
Eközben az ebédlőben Kankuro és Temari már befejezték az étkezést, és a kijárat felé sétáltak. Amint meglátták az öccsüket, a nővér szólt hozzá először.
- Bocsi Gaara, hogy ilyen sokáig tartott, de beszélgettünk egy lánnyal, és elszaladt az idő – mentegetőzött Temari.
Gaara egy szót sem szólt, csak ellökte magát a faltól, felvette a hátára a lopótököt, és elindult a kijárat felé.
- Megszokhattuk volna már ezt, őt úgyse érdekli, hogy mikor érünk oda. Már érzem, hogy nem lesz egyszerű az ittlétünk - sóhajtott lemondóan Kankuro.
Amint kiléptek az épületből, a szőke hajú lány elővette a térképet, és alaposan szemügyre vette azt. Ez majdhogynem hiába való volt, hiszen egyáltalán nem ismerték Konohát.
- Szerintem arra induljunk! – mondta Temari, miközben előre mutatott.
- Na, jól kezdődik... Lemegy a nap, mire megtaláljuk az épületet – bosszankodott Kankuro.
- Ha jól hallom, egy kis segítségre lenne szükségetek – jött egy hang hátulról, gazdája pedig Naruto volt.
- Mi tagadás, el kéne egy kis segítség. Megmutatnád ezt a helyet? – bökött a térképre a szélhasználó, Naruto felé nyújtva a tárgyat.
A szöszi a fejét vakarva nézte a térképet, és kis idő múlva rá is jött, hogy merre kell menni.
- Nincs is olyan messze, körülbelül harminc percre innen – közölte mosolyogva. – Egyébként a nevem Uzumaki Naruto, és egy nap én leszek a Hokage! – kiáltott fel.
STAI LEGGENDO
Sunagakurén kívül
Storie d'amoreVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...