Gaara és Kakashi átlépték a kaput, miután a két őr leellenőrizte őket. A vörös hajú arcáról semmit sem lehetett leolvasni. Teljesen érdektelenül lépdelt a jounin mellett.
- Végeztünk mára? - kérdezte a maszkos férfitól.
- Persze! A jelentést majd én leadom a Hokagénak. Szép munka volt! - mosolygott a fiúra, majd az iroda felé vette az útját.
Gaarán, mint mindig, most sem volt egy karcolás sem. Körbepillantott, majd azután hazafelé indult.
Misa ezalatt már valamennyire összekapta magát, és úgy határozott, hogy tesz egy kört Konohában, hogy kitisztítsa a fejét. Bármennyire is szerette volna, nem sikerült megoldást találnia a helyzetére.
- Ha magamra vállalom, akkor Gaarát kirúgatja Sasuke. Ha hagyom, hogy más vigye el a balhét, akkor Gaara megússza és túléli. De kire gondolhatott bűnbak alatt? És vajon mit kéne most csinálnom? - zavarodott össze teljesen a smaragdzöld szemű.
Annyira elmerült a gondolataiba, hogy nem nézett a lába elé, és nekiütközött valakinek.
- Elnézést! - pillantott fel.
- Semmi baj! - mosolygott rá szőke barátnője.
Jobban végignézve a felhőrejtekin, feltűnt neki, hogy a lánnyal nincs minden rendben. Az arca gondterhelt volt, szemei pedig zavarodottságról árulkodtak.
- Minden rendben van? - kérdezte Temari aggódva.
- I-igen – mondta egy erőltetett mosollyal. A homokrejtekinek nem tetszett ez a határozatlanság. Nem hagyta nyugodni az a tény, hogy barátnője az Uchihával beszélgetett.
- Nem lenne kedved nálunk aludni ma? - vetette fel az ötletet hirtelen a szőke. Misa azonnal barátnőjére nézett meglepettségében.
- Nem hinném, hogy ez túl jó ötlet lenne – visszakozott.
- Miért nem? Legalább Gaarával is eltudnál tölteni egy kis időt – nevetett rá.
- Majd talán valamikor máskor – mondta még mindig kissé szomorúan és rosszkedvűen.
Temari végig furcsállta a lány viselkedését, de ezen a ponton érezte, hogy valami komoly dolog történt.
- Döntsd el! Szeretettel várunk, ha megjönne hozzá a kedved! - próbálta jobb kedvre deríteni.
- Rendben! Köszi a meghívást! - jelent meg a fekete hajú arcán egy félmosoly.
A szélhasználó szerette volna megkérdezni, hogy miről beszélgetett Sasukéval, de ezt rossz ötletnek találta most. Nem akart kellemetlenséget okozni Misának. Ha úgy dönt, hogy elmondja, akkor örömmel meghallgatja.
- Akkor ma este vagy holnap az akadémián találkozunk! - viharzott el a felhőrejteki kunoichi. Temari csak egykedvűen nézett utána.
Shiro és Tojou eközben a nappaliban beszélgettek. Shiro társa állapotáról érdeklődött főleg. Szó esett még a buliban történtekről is nagy vonalakban. A beszélgetés közepette csapódott be az ajtó, és rajta a fekete hajú lány.
- M-Misa? - lepődött meg a fehér. Tojou ugyanúgy ült tovább.
- Miért mondtad el Sasukénak?! - vonta azonnal kérdőre társát dühösen.
Shirónak még jóformán pislognia sem volt ideje, mikor Misa már az asztalra vágott.
- Én most inkább megyek! - vonult félre a kék hajú. Kilépett az ajtón, és végigsétált egy hosszú utcán.
- Miről hadoválsz? - értetlenkedett a Seto.
- Tudod jól! Sasukénak elmondtál mindent a múltammal kapcsolatban! Hogy tehetted ezt?! - nézett a fiúra haraggal a szemében.
YOU ARE READING
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...