- Mi a... – fordult meg a földrejteki.
Misa szemei tágra nyíltak, mikor meglátta megmentőjét. A vörös hajú a homok segítségével ragadta meg a férfi karját. A másik shinobi a meglepettségtől lazított a szorításon, így a fekete hajú ki tudott szabadulni. Gaarához szaladt, majd fejét a mellkasára hajtotta, kezével pedig a pulcsiját markolta. A homokrejteki erre megpróbált nem odafigyelni. Dühösen nézte a két támadót.
- Mit akarsz itt? Húzz innen, vagy megölünk! – mondta az egyik.
- Én-én tudom ki ez! Ez egy szörnyeteg!! – hátrált rémülten a másik.
Mire észbe kaptak volna, a testüket már körülvette a homok.
- Nektek van végetek! – nyújtotta előre a karját a vörös.
- Gaara, kérlek ne tedd! – kérlelte a lány könnyezve, és még mindig hozzásimulva.
A türkizkék szemű néhány másodpercre lenézett a lányra, de nem szólt egy szót sem. A két földrejteki csak ijedten nézett a fiúra.
- Ebből majd tanultok – szorította össze tenyerét. A következő pillanatban csak a sikoltásukat lehetett hallani.
- Megölted őket? – nézett fel a vörösre a kunoichi.
- Nem. Csak eltörtem néhány csontjukat – válaszolt hűvösen. A fiú akaratlanul is érezte a testén a smaragdzöld szemű remegését.
- Hála az égnek – sóhajtott egy aprót a lány.
- Miért? Mi lett volna, ha megölöm őket? – kérdezte kíváncsian.
- Semmi. De te nem vagy olyan, mint ők!
- Én rosszabb vagyok náluk – mondta ki egyszerűen.
- Ez nem igaz! – szorította még mindig a fiút.
Gaara csak akkor kapcsolt, hogy végig rajta csüngött a felhőrejteki. Valami oknál fogva, most nem volt annyira elutasító a fiú. A homok elkezdett kavarogni körülöttük, amitől a fekete egy picit meg is ijedt.
- Ha már úgyis fogsz, akkor kapaszkodj erősen. Mutatok valamit – szólt a lánynak.
Misa jelezve, hogy megértette az utasítást, erősebben markolta a fiú pulóverét. A türkizkék szemű maga alá irányította a homokot, majd hirtelen elindultak felfelé a levegőben. A fekete lenézve, csak ámult a látványtól. Nem sokkal később megérkeztek egy magas épület tetejére. Gaara óvatosan landolt. A kunoichi ezután elengedte, majd lenézett az épületre.
- Wháó! – reagált a látottakra.
- Tetszik? – kérdezte a vörös leülve a háztető szélére.
- Még jó! Nagyon szép a kilátás is. Az idő is kellemes! – ült le ő is a vörös mellé.
- Ja. Elég sok időt töltök itt – mondta ki átlagosan. Misa a fiúra nézett, majd hirtelen beugrott neki valami.
- Szóval te voltál a tetőn lévő személy! Mikor első nap láttam valakit, igaz? – kérdezte izgatottan.
- Meglehet – nézett rá furcsán a fiú. – Mindig bajba kevered magad. Már meg sem lep, hogy ma is. Direkt csinálod, hogy valaki mindig megmentsen? Ez valami fétis? – gúnyolódott.
- Nagyon vicces! – grimaszolt a lány. – Egyszerűen csak ilyen a formám – sóhajtott.
- És mi történt a bulival? Nem azzal az önimádóval voltál?
- Sasukéval? De! Honnan tudod? – csodálkozott a lány.
- Csak láttalak vele – válaszolt egykedvűen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...