Ember vagy démon?

49 7 0
                                    

Misa kecses léptekkel és lassan haladt le a lépcsőkön a harctérre. A rózsaszín hajú szinte ugyanúgy vonult le, mint korábban Ino. Leginkább Sasuke kedvében akart járni, ezért egy kicsit kacérkodott is. Mi tagadás, ez jó pár genin tetszését elnyerte. Az Uchiha élvezte a helyzetet, és küldött egy angyali mosolyt Sakura felé. Mikor a fekete hajú lány leért, körbenézett a fent állókon. Amint az ébenfekete szeműre pillantott, a fiú kihúzta magát, és kaján mosollyal az arcán kacsintott Misára. Erre a felhőrejteki nem is reagált, és a tekintete csak átszaladt Sasukén. Igaz ugyan, hogy egy halvány pír megjelent az arcán. Ezt követően elnézett a másik irányba, ahol a vörös hajú fiú támasztotta a falat, csukott szemmel. A feketét ez némileg fel is bosszantotta.

- Még arra sem méltat, hogy figyelje a meccsem? – fortyant fel magában. – De nem is érdekel! Azt csinál, amit akar! Beképzelt jégcsap!

Mialatt a felhőrejteki magában próbálta rendezni a gondolatait, már Sakura is leért.

- Már vártam erre! – mondta dühösen a rózsaszín. – Tudom, hogy a drága Sasukémra fáj a fogad, de azt javaslom felejtsd el! Ő az enyém! – fakadt ki.

Misa erre nem válaszolt, csak furcsán nézett végig az előtte lévő kunoichin.

- Pompás...megint egy csajbunyó Sasukéért – sóhajtott az Uzumaki.

- Ezt hallottam ám! – fordult felé a fekete hajú lány. – Ha végeztem, ezért még számolunk – fenyegette tréfásan.

A tengerkék szemű nem találta olyan poénosnak, helyette csak nyelt egy nagyot, és inkább csendben maradt.

- Kezdhetitek! – vágott közbe a mérkőzés vezető.

A felhőrejteki egy pillanat alatt megkomolyodott, és felkészült az összecsapásra.

- Most véged van cafka! – rohant a smaragdzöld szemű irányába Sakura.

Elképesztően sokat ütött a rózsaszín hajú, ám egyik sem találta el az ellenfelét. Misa játszi könnyedséggel tért ki a támadások elől. Jobbra-balra hajolgatás közben, még az egyik szemöldökét is felhúzta, majd egy nagyot ugrott hátra.

- Nem kell visszafognod magad. Támadj teljes erővel! – szólt a konohainak.

- Épp azt teszem! – dühöngött a rózsaszín.

- Tényleg? Ez minden? – kérdezte komolyan és meglepetten a felhőrejteki kunoichi.

- Ne csinálj belőlem hülyét! – ütött ismét Misa felé, de csak a mögötte lévő falat találta el, ami be is szakadt.

A fekete hajú lány csalódottan sóhajtott, majd kézjeleket formált. Miután befejezte a jutsut, az egész teste körül cikáztak a villámok. Sakura szemei kitágultak a látványtól.

- Villámstílus: Ezer villám csapás! – kiáltott, majd az egész csarnokot szétzúzták a villámok.

A támadást nem tudta sem elkerülni, sem pedig kivédeni Sakura, miután eltalálták villámok kifeküdt a padlón.

- Upsz! Pedig igyekeztem visszafogni magam – mosolygott Misa.

A fentiek szokás szerint ismét elképedtek. Hatalmas éljenzés vette kezdetét, mind a felhőrejtekit éltetve.

- A győztes Okataka Misa! Habár ez látszólag elég egyértelmű – tette hozzá a jounin.

Sakurát levitték a harctérről és ellátták a sérüléseit.

- Wháó! Ez király volt! – szaladt Misához a narancssárga ruhás, miután a lány visszasétált a helyére.

- Tényleg jó volt! – tette hozzá Temari, megveregetve barátnője vállát.

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now