Harcok az erdőben

36 6 0
                                    

A fekete hajú fiút kicsit meglepte, hogy Misa ennyire könnyen belement a játékba. A kunoichinek megoszlott a figyelme, mivel Shiro folyamatosan magyarázott neki. Sasuke ezt az alkalmat ki is használta.

- Fogadjunk, hogy előbb érek célba, mint te. Ha megnyerem a fogadást, akkor kapok egy csókot, ha viszont te nyersz, kérhetsz bármit – hadarta el az Uchiha, a csak félig figyelő lánynak.

Misa próbált figyelni, de Shiro miatt képtelen volt. A feje majd szétrobbant, jobbról Sasuke, balról pedig a fehér hajú társa mondta a magáét.

- Ne beszéljetek már egyszerre! – vetett véget ennek a felhőrejteki.

Ezután mindkét fiú elhallgatott, legalábbis egy időre.

- Rendben van? – kérdezte Sasuke, a fogadással kapcsolatban.

- Rendben! – vágta rá dühében Misa. – Várj… mi? – kérdezett vissza értetlenül.

- Akkor ezt meg is dumáltuk. Most egyeztél bele a feltételekbe.

- Milyen feltételekbe? Nem is hallottam semmit, Shiro miatt – magyarázta a lány.

A feher hajú időközben már visszasétált Tojouhoz.

- Ha előtted érek be, kapok tőled egy csókot.

- Kizárt! Ebbe nem egyezek bele! – jelentette ki karba tett kézzel.

- Félsz, hogy veszítesz, igaz? – húzta mosolyra a száját az ébenfekete szemű.

Misa mérgesen nézett az Uchihára.

- Nem félek! Legyőznélek! – mondta határozottan.

- Valóban? Bizonyítsd be! – provokálta a felhőrejtekit.

- Ahogy akarod! – vágta rá habozás nélkül. – És mi lesz, ha én nyerek?

- Ha nyersz, azt kérsz, amit csak szeretnél! De őszintén szólva semmi esélyed sincs a győzelemre – húzta ki magát a sharinganhasználó.

- Majd meglátjuk! Találkozunk az erdőben, vagy majd megvárlak a célban – cukkolta a lány.

Sasuke önelégült mosolyra húzta a száját, majd visszatért a társaihoz. A tizenöt perc leteltével a kapuk kinyíltak, és a ninják azonnal beözönlöttek az erdőbe. Voltak, akik egyesével, de voltak olyanok is, akik csapatban vágtak neki a vizsgának.

- Jó lesz ez így? – kérdezte egy férfi Anko mögül. – Ugye tisztában vagy vele, hogy lesznek, akik nem veszik figyelembe a szabályokat?

- Tudom! De erre is gondoltam – mosolygott a nő háttal állva a férfinak. – Ne aggódj, Kakashi!

- Akkor én megyek is a célhoz. Kíváncsi vagyok, kik fognak időben beérni. Később te is csatlakozz! – mondta a fehér hajú jounin, majd el is tűnt.

Eközben Misáék az erdőben megtettek pár száz métert, végül megálltak egy aránylag biztonságos helyen.

- Itt szétválunk! – jelentette ki Shiro. – Tojou megy észak irányába, mi pedig észak-keletre! – osztotta ki a parancsokat.

- Nem hárman megyünk, három különböző irányba? – tette fel a kérdést a fekete hajú.

- Én veled maradok, ha történne valami – válaszolt az írisz szemű.

- Nem vagyok kislány! Tudok magamra vigyázni! – förmedt rá csapattársára.

- Szerintem is jobb lenne, ha mind külön mennénk – szólt közbe az eddig néma Tojou.

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now